Pe www.cfrcalatori.ro, la toate trenurile care circulă în trafic intern cu regim de rezervare (InterRegio, Regio Expres şi unele trenuri regio pe anumite rute, pentru care există butonul “Cumpără”), cu plata online.
Avantaje:
Modificarea datelor de călătorie:
Se poate realiza cu ajurorul funcţiei ‚„Modificare date călătorie”, care dă posibilitatea de a schimba data şi ora călătoriei, categoria de tren (IR şi R), clasa de rezervare, precum şi ruta în condițiile în care stațiile de plecare și destinație, numărul călătorilor, categoria de călători și numele acestora de pe biletul inițial rămân neschimbate.
Modificarea unui bilet achiziţionat se poate efectua, o singură dată, cu plata diferenţelor tarifare calculate conform reglementarilor in vigoare, cu cel puţin 12 ore înainte de plecarea trenului iniţial, pentru trenuri care circulă în intervalul disponibil pentru achiziţionarea unui bilet online (respectiv pentru 30 de zile anticipatie si cel mai tarziu pentru trenuri care au ora de plecare din statia de imbarcare cu 12 ore inainte de ora solicitarii in sistem).
După operarea modificării cu achitarea eventualelor diferente tarifare, biletul inițial nu mai este valabil, iar călătorului i se va emite un nou bilet care îi va fi transmis pe adresa de email în format pdf.
Vreau să devin distribuitor autorizat:
Pentru ca o agentie de turism să devină “distribuitor autorizat” al serviciului “Bilete CFR Online” este necesar ca aceasta să îndeplinească anumite condiţii şi să facă demersurile necesare în acest sens. Pentru a vizualiza condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească, paşii ce sunt necesari a fi urmaţi pentru a deveni “distribuitor autorizat” al serviciului “bilete CFR Online” şi extras din modelul de contract standard ce urmează a fi încheiat de către societatea comercială respectivă cu CFR Călători, click aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu