Pe
această cale, informăm opinia publică cu privire la faptul că, începând din
data de 27.01.2020, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Reșița
își va desfășura activitatea la noul sediu situat pe
B-dul A.I. Cuza nr. 39, parter,
în aceeași locație în care funcționează şi Direcția Poliția Locală Reșița.
Amintim faptul că
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor este format din Compartiment Stare Civilă și
Compartiment Evidența Persoanelor şi asigură: întocmirea, păstrarea, evidenţa
şi eliberarea actelor de stare civilă precum şi a cărţilor de identitate,
înscrie mențiunile privind stabilirea reședinței persoanelor şi furnizează, în
condiţiile legii, date cu caracter personal către autorități, instituții
publice și cetățeni.
Programul
de lucru cu publicul rămâne neschimbat şi este următorul:
·
Primire documente: de luni până vineri, între orele 8:30 şi 13:00, iar
miercurea se preiau documente şi în intervalul orar 15:00 – 18:30, fiind
program prelungit.
·
Eliberare documente: luni, marţi, joi, vineri între orele 15:00 şi 16:30, iar
miercurea între 15:00 şi 18:30.
Compartiment Comunicare, Relaţii cu Presa şi Evenimente
Publice
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu