dm drogeriemarkt începe anul 2020 cu o
propunere: să facem fiecare dintre noipașii necesaripentru dezvoltare.Campania „Change”
se bazează pe filozofia dm, care spune că a fi
deschis la schimbare înseamnă, în același timp, a fi pregătit pentru nou, a fi
deschis către lume și a fi imparțial. Aceasta se desfășoară în mai multe etape,
atât în mediul online, cât și în magazine, dar, pentru început,accentul va fi
pus pe următoarele două teme:
·
frumusețea din interior - la începutul anului încurajăm
reflecția și interogarea sinelui, oferind totodată inspirație pentru mai multă
atenție către un stil sănătos de viață și „joie de vivre”;
·
frumusețea din exterior - „Compararea este sfârșitul
fericirii și începutul nemulțumirii”, spunea filosoful Kierkegaard, astfel că dm drogeriemarkt ne încurajează să nu
ne mai comparăm și să nu ne mai punem la îndoială calitățile pe care le avem.
„Mediul în care trăim și tot contextul social ne
arată că e nevoie de o schimbare. Lucrurile pe care le facem pentru noi pot
ajuta lumea întreagă, dar și invers. Pentru a putea îmbunătăți întregul mediu,
trebuie să facem fiecare dintre noi mai mulți pași, trebuie să recunoaștem că
există mai multe 'adevăruri', iar din acest motiv dm pune întrebările care îi fac pe oameni să ia o pauză, să
mediteze. Întrebările se referă la zona de confort a fiecăruia, convenții sociale,
prejudecăți și stil de viață.”, spune Daniela Jordanovski, Director Achiziții
şi Marketing aldm drogeriemarkt România.
dm drogeriemarkt s-a implicat și se
implică activ în comunitate, în creșterea sustenabilității și a promovării unui
stil de viață sănătos. O mare parte a produselor beneficiază acum de varianta
bio și eco-friendly, brandul oferind cumpărătorilor și ambalaje biodegradabile.
Totodată, compania s-a implicat în mai multe acțiuni de responsabilitate
socială, cea mai recentă fiind „Caravana îmbrățișărilor”, desfășurată în
parteneriat cu MagiCAMP România.
Prin intermediul campaniei„Change”, promovată totodată
și în mediul on-line prin canalele media oficiale, dm încurajează „starea de bine”, atât interioară, cât
și exterioară, dar și în relație cu ceilalți și cu mediul înconjurător. Astfel,
în prima parte a anului, compania va pune la dispoziția celor care trec pragul
magazinelor, o mare diversitate de alimente sănătoase și produse de wellness,
îndemnându-i pe toți săîși găsească drumul propriu spre starea de bine din
interior. Aceasta se derulează în perioada ianuarie-februarie și susține descoperirea
și redescoperirea lucrurilor care oferă liniște și satisfacție interioară.
Următoarea perioadă va vorbi despre frumusețea din exterior, întreaga campanie
aducând în prim-plan întrebări care activează, inspiră și motivează - și au
întotdeauna legătură cu schimbarea.
Compania dm drogeriemarkt a fost înființată în
1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria,
Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și
Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În
România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a
evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă și a deschis peste 100
de magazine.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu