Oamenii
sunt nucleul unei companii. La dm drogerie markt, accentul se pune pe echipă dm
drogerie markt România abordează un mod de lucru diferit, adaptat după o
filozofie germană dezvoltată în zeci de ani de activitate pe piața de retail.
Fiecare angajat are ocazia să discute deschis despre problemele pe care le
întâmpină și este încurajat să preia răspundere și să găsească soluții.
În
compania de succes, care activează în România de mai bine de 10 ani, modul de
lucru abordat este unul în primul rând deschis și relaxat, în care fiecare
angajat știe care este scopul muncii sale. Plecând de la simpla întrebare “De
ce?”, filozofia dm reprezintă un model de lucru propriu al companiei, orientat
spre soluții de succes.
“Provocarea
noastră constantă este să ne asigurăm că fiecare membru al echipei dm drogerie
markt își cunoaște sensul muncii și beneficiază de cadrul ideal pentru a se
dezvolta atât pe plan profesional cât și pe cel personal, iar noi, ca
angajatori, ne străduim să le oferim deschidere, astfel ca fiecare angajat să
poată pune întrebări și să afle care este contribuția lui în companie, prin
munca pe care o face. Mai mult, încurajăm oamenii să acționeze cu
responsabilitate și să nu se ferească să spună ce gândesc, de teama unui
eventual conflict”, explică Anita Pop, manager al departamentului HR al dm
drogerie markt România.
Evoluția constantă a angajaților
este importantă pentru angajator, iar majoritatea angajaților au ocazia să avanseze
profesional, dacă își doresc.
“Dezvoltarea
profesională este foarte importantă pentru cei care lucrează în companie,
indiferent de poziția ocupată, și dacă lucrează într-una dintre drogheriile din
țară, și dacă își desfășoară activitatea în sediul central. Membrii echipei
noastre au ocazia să participe la training-uri în România dar și în tările din
concernul dm. Punem accentul și pe avansările colegilor noștri, astfel că
înainte să facem angajări externe, mereu dăm ocazia unui coleg să avanseze pe
un alt post, dacă acesta își dorește”, a explicat Anita Pop.
Filozofia
dm drogerie markt pune, astfel, accentul pe fiecare membru al echipei, pe
individualitatea fiecăruia, după principiul că “oamenii nu sunt un mijloc, ci
scopul”. La dm, în centrul tuturor activităților este omul, fie că este vorba
despre clienți, colegi sau parteneri.
dm
drogerie markt este prezentă pe piața din România de un deceniu, timp în care
au fost create mai bine de900 de locuri de muncă în cele
peste 100 de drogherii din țară, dar și în sediul central și depozitul din
Timișoara.
Cel
mai popular lanț de drogherii din Europa poate fi găsit în 13 țări precum
Austria, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia,
Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine.
COMUNICAT
COMUNICAT
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu