Cum vorbești cu comunitatea brandului tău,
cum folosești emoția în comunicare, cu îți promovezi business-ul eficient cu
ajutorul Google și Facebook, cum se concepe o strategie de comunicare pentru un
business la început de drum, despre toate acestea vor vorbi profesioniștii din
domeniul marketing-ului și comunicării, la workshop-urile celei de-a noua
ediție a Conferinței PRbeta. Având tema „Power of the People”, evenimentul va
explora, în acest an, atât în cadrul discuțiilor din prima zi, cât și în cadrul
atelierelor de a doua zi, puterea pe care o are cea mai importantă componentă a
comunicării, oamenii.
Conform tradiției, evenimentul se va
desfășura pe parcursul a două zile, 16 și 17 mai. Astfel, în prima zi vor avea
loc prezentări și discuții, rolul comunităților în comunicare. Iar în cadrul
celei de-a doua zi, vor avea loc ateliere care vor pune accentul pe diferite
nevoi ale pieței. Workshop-urile vor fi susținute de Alexandru Negrea (Owner
Social Smarts) Raluca Duță (Digital Manager L’Oréal) Tiana Momirov (Managing Director la Tell
Agency) Alex Neștian (Co-Founder/Managing Partner at iTux).
Pentru al nouălea an consecutiv, Conferința
PRbeta strânge împreună oameni din domenii creative pentru a discuta deschis, a
învăța ceva nou și a dezbate un topic deseori trecut cu vederea: puterea
creativă a fiecăruia dintre noi. Pe 16 și 17 mai, cea mai importantă conferință
de comunicare din vestul țării propune o serie de discuții și workshop-uri
despre puterea oamenilor de a schimba, împreună, lucrurile în bine.
Despre cum comunici cu o comunitate în
2019, va vorbi Alexandru Negrea, în cadrul workshop-ului ”Vorbește cu
comunitatea ta: newsletter-ul pe WhatsApp”. Acesta va prezenta pașii necesari
implementarea sa și va oferi și sfaturi celor care consideră că acest mediu
este potrivit cu nevoile publicului lor.
Pentru că orice decizie de a alege un
produs sau un serviciu are la bază mereu un proces psihologic, o strategie
eficientă de comunicare abordează și aspectul emoțional, în mod etic. Despre
utilizarea emoțiilor în construirea unei strategii de brand va vorbi, pe larg,
Raluca Duță (Chief Digital Manager la L'Oréal
România) împreună cu psihologul Prof. Univ. dr. Florin Sava.
Campaniile pay per
click pe rețelele de Social Media și pe Google AdWords se numără între cele mai
bune metode de a genera trafic și conversii, însă definirea corectă a acestora
poate însemna diferența dintre succes sau eșec. Despre targetarea eficientă în
campaniile PPC va detalia Tiana Momirov (Tell Agency) în cadrul unui workshop
intensiv.
Construirea unui brand se bazează de la
început pe o strategie bine implementată, în raport cu o mulțime de alți
factori. O comunicare puternică poate însemna însă succesul unui start-up.
Despre asta explică pe larg Alexandru
Neștian (iTux).
Taxa de participare pentru prima zi a
conferinței PRbeta 2019 - POWER of the PEOPLE este de 149 de lei. Pentru
fiecare workshop, taxa de participare este de 99 de lei, iar cei care
achiziționează bilet pentru prima zi a conferinței până în 10 mai, vor avea un workshop
la alegere inclus în preț.
Mai multe detalii puteți găsi pe http://prbeta.ro/comunicare/, https://www.facebook.com/PRbeta/,
https://www.instagram.com/prbeta_agency/
Evenimentul este organizat de PRbeta Agency
cu susținerea Danone, Lidl, Fornetti, A’ura, Cramele Recaș, In Thyme. Parteneri
media: Tion, Iqads, Smark, PR România, Zelist.ro, CTRL-D. Conferința PRbeta
este avanpost Radio Guerrilla.
PRbeta
Agency este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment,
format dintr-o echipă tânără, la curent cu tot ce se întâmplă pe piața
națională și internațională. PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima
ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate
evenimentele noastre (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks,
Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea
companiilor
în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela
PRbeta Agency, care oferă servicii complete de relații publice și comunicare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu