Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...

Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...
La această adresă, aţi găsit locul unde vă voi povesti despre mine şi despre interesele mele. Viaţa mea şi a comunităţii croate din România. Aşa cum am spus şi în caseta "despre mine", sunt cetăţean român de etnie croată. Sunt originar din chiar "Capitala" croaţilor din România, adică din Caraşova, judeţul Caraş-Severin.
Ei, daca ar fi să vorbim despe croaţii din România şi despre locul meu, ar trebui să vă povestesc foarte multe lucruri. Avem o istorie de sute de ani, pe aceste meleaguri. Unii susţin ca am fi venit aici acum multe sute de ani, alţii susţin că suntem aici dintotdeauna, doar că am învăţat limba datorită călugărilor franciscani croaţi şi catolici, care au avut aici la Caraşova o foarte puternică bază. Să nu uităm că localitatea Caraşova a fost la un moment dat, una dintre cele mai importante localităţi din această zonă! Nu mă pot pronunţa. Parcă i-aş lăsa pe istorici să spună exact adevărul.
Ceea ce se poate vedea acum, cu ochiul liber, este o localitate frumoasă ca o perlă, cu oameni harnici şi inteligenţi care ar putea să facă cinste oricărei localităţi din Europa. Comunitatea mea, este concentrată mai ales în cele şapte sate predominant croate (Caraşova, Iabalcea, Nermed, Lupac, Clocotici, Vodnic şi Rafnic). Dar suntem foarte mulţi în Reşiţa, în Tirol, Slatina Timiş, Timişoara, Bucureşti. Să nu uităm că ne-am răspîndit prin toată Europa, de la Zagreb şi Viena pînă în Madrid, Londra şi dacă ne căutăm bine, o să găsim de-ai noştri chiar şi la Chicago sau prin Australia. Şi nu veţi auzi lucruri rele despre noi. Suntem oameni cinstiţi, catolici foarte credincioşi, harnici la muncă. Dar să ne vezi la învăţătură (aproape că nu mai este casă care să nu aibă câte un student sau absolvent de facultate!). Şi-apoi ştim să ne trăim şi viaţa, ştim să ne distrăm dar mai ales să împărţim bucuria cu oaspeţii noştri, pentru că sîntem nişte oameni primitori şi deschişi.
În orice caz, sunteţi bine-veniţi pe blogul meu. Aici voi posta orice voi simţi că este util comunităţii mele. Voi spune lucruri care sunt de laudă, dar şi lucruri care trebuie spuse ca să fie corectate. Voi arăta cu degetul pe cei care cred că nu pot fi arătaţi şi voi lăuda pe cei ce merită cu adevărat. Vă mulţumesc că mă vizitaţi. Vă mulţumesc că îmi veţi fi prieteni, musafiri, colegi, camarazi sau ceea ce veţi considera domniile voastre că vreţi să fiţi. Criticaţi-mă dacă veţi observa lucruri pe care m-am grăbit să le arăt şi nu sunt aşa cum am crezut eu. Ajutaţi-mă să arăt acele lucruri care trebuiesc arătate. Nu caut doar binele şi frumosul numai ca să se creadă că nu mai există probleme, dar nici nu voi căuta numai răul, minciuna şi duşmănia. Voi încerca să caut adevărul. Calea care să ne ajute să fim noi. Noi cei vechi şi noi cei...noi! Sună bine? Poate o să reuşim împreună să fim mai buni.
Vă mulţumesc pentru vizită!



miercuri, 17 decembrie 2014

Asociaţia Telefonul Copilului şi Geometry Global Romania lansează campania “Nu putem alege între lacrimi“



București, 16 decembrie 2014. Peste 100.000 de copii sună anual la Telefonul Copilului 116 111, iar zeci de mii de cazuri în care viața copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță. Iar telefoanele continuă să sune. Numărul psihologilor și asistenților sociali de la Telefonul Copilului nu este, însă, suficient, pentru atât de multe strigăte de ajutor, iar apelurile a zeci de mii de copii abuzați, descumpăniți și singuri rămân fără răspuns. Pentru a putea prelua din ce în ce mai multe apeluri, am lansat campania “Nu putem alege între lacrimi“, menită să ne ajute să strângem fonduri pentru a veni în ajutorul a cât mai multor copii care ne solicită. Asociaţia Telefonul Copilului are nevoie să angajeze mai mulţi specialişti - asistenţi sociali şi psihologi - pregătiţi să dea cel mai bun răspuns atât copiilor care au nevoie de ajutor urgent, aflați în diverse situaţii de abuz, cât şi celor aflaţi în pragul depresiei, speriati, tristi sau singuri.


Campania încurajează romanii să trimită un SMS în valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului să aibă capacitatea de a răspunde tuturor apelurilor primite, oferind astfel asistență tuturor copiilor care au nevoie de ajutor.

Specialiștii de la Telefonul Copilului sunt confruntați cu nevoia de a face o alegere de fiecare dată când răspund unui apel telefonic, existând mereu riscul ca unul dintre apelurile care ramân în așteptare să vină de la un copil cu probleme mai grave față de ale celui căruia i s-a răspuns. Așadar, de fiecare dată când un specialist răspunde la telefon, hazardul face o alegere neîndurătoare. Astfel, pentru fiecare copil care primește un răspuns la Telefonul Copilului, sunt 2 copii care aud tonul ocupat. Nimeni nu poate să știe cât de urgente sunt problemele copiilor rămaşi în aşteptare, nici cât timp vor rămâne la telefon, nici dacă vor mai suna vreodată. E ca și cum cineva s-ar juca AN-TAN-TE cu lacrimile lor. Iar spotul TV, regizat de Andrei Amărfoaie şi produs de MultiMediaEst, surprinde diverse situaţii de viaţă în care copiii, lipsiţi de vocea unui adult care să-i ghideze, rămân descumpăniţi www.telefonulcopilului.ro

”De 13 ani încercăm ca fiecare apel către Telefonul Copilului să primească raspuns. Pentru unii copii, însă, telefonul sună ocupat. Poate vor reveni și ne vor cere din nou ajutorul. Dar uneori nu există a doua șansă. Împreună cu echipa Geometry Global am transpus povestea Telefonului Copilului în ritmul ”an-tan-te”, un joc de cuvinte care te trimite înapoi în timp la anii și jocurile copilăriei, dar, totodată, te face să conștientizezi realitatea noastră. La Telefonul Copilului luptăm în fiecare zi ca fiecare copil să aibă șansa de a se juca fericit și azi, și mâine. În fiecare zi. Vrem să lăsăm jocurile copilăriei – cele în care un copil rămâne pe dinafară la fiecare rundă – acolo unde le este locul: în fața blocului, în curte, la școală. Fiecare copil merită și are dreptul să primească ajutor atunci când are nevoie. Cu 2 euro donați la 8840, ne puteți ajuta să ne asigurăm că bucuria copilăriei, departe de abuzuri și durere, poate fi o certitudine a fiecărui copil”, declară Cătălina Florea, Director Executiv, Asociația Telefonul Copilului.

Campania este semnată de Geometry Global Romania și include materiale de promovare precum spot TV, spot radio, print și materiale neconvenționale (http://www.telefonulcopilului.ro/nu-putem-alege-intre-lacrimi).

"Campania AN-TAN-TE nu este una tipică, în care clientul iți dă un subiect în lucru și tu revii cu mai multe propuneri, dintre care una se implementează. Cu fiecare discuție purtată cu echipa Asociației "Telefonul Copilului", aflăm despre adevărurile triste ale copiilor din Romania, iar pentru fiecare dintre aceste nedreptăți am fi vrut să putem face o campanie. Ceea ce putem face astăzi este să susținem Asociația Telefonul Copilului, care se confruntă cu o problemă importantă: numarul specialiștilor de la Telefonul Copilului nu este suficient pentru atât de multe strigăte de ajutor. Despre acest lucru vom vorbi în campania noastră: despre imposibilitatea de a alege între cerințele, rugămințile, problemele, urgențele celor mici," a declarat Alina Buzatu, Director Strategie, Geometry Global Romania




Campania se desfășoară în perioada 16 decembrie 2014 – 28 februarie 2015, iar mesajul campaniei va fi diseminat cu ajutorul partenerilor media cărora le mulțumim pentru că s-au alăturat cauzei Telefonul Copilului: Societatea Română de Televiziune, Cable Direct, Dolce Sport, Societatea Română de Radiodifuziune, Blitz TV, Regia Autonomă de Transport București, AutoCobălcescu, Sales Express, Librăria Cărturești.

Contăm şi în cazul acestei campanii pe sprijinul reprezentanţilor mass media şi le mulţumim tuturor pentru asigurarea constantă a vizibilităţii numărului 116 111 în rândul copiilor şi părinţilor, ceea ce a facilitat tratarea cât mai multor cazuri de încalcare a drepturilor copilului.

Echipa Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director), Ştefan Vasilachi (Head of Art), Alina Buzatu (Head of Strategy), Patricia Suliman (Senior Art Director), Ana Militaru (Copywriter), Diana Şerban (Account Manager), Mihai Sava (DTP), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Mihaela Zaharia (PR).
Echipa MultiMediaEst: Andrei Amarfoaie (Regizor); Dragos Vilcu (Producator); Adrian Smeu (Production Manager); Fotograf: Gin / Nicolae Burca; Ruxandra Stanescu (Postproduction Manager); Suzan Suliman (Costume); Cosmin Fericean (DOP).
Echipa Asociatiei Telefonul Copilului: Cătălina Florea (Director executiv), Andreea Groenendijk - Deveau (Media Specialist),  Silviu Andrei (IT & Digital Specialist).

……………………………………………………….

Despre Asociatia Telefonul Copilului
Cu o experienţă de 13 ani în domeniul protecţiei drepturilor copilului şi ale familiei, Asociaţia Telefonul Copilului este singura organizaţie neguvernamentală, non-profit, din România, care pune la dispoziţia copiilor şi părinţilor o linie telefonică de asistenţă la nivel naţional. 7 zile din 7, între orele 08.00-00.00, Asociaţia Telefonul Copilului răspunde apelurilor copiilor şi părinţilor la 116 111, număr armonizat european. În perioada 21 noiembrie 2001 – 30 noiembrie 2014, un număr total de 2.056.207 de apeluri a fost înregistrat de Asociaţia Telefonul Copilului, iar dintre acestea au fost identificate 50.720 de cazuri care au necesitat intervenţia instituţiilor abilitate. Apelul este oferit gratuit de Telekom Romania. Pentru informaţii detaliate legate de Asociaţia Telefonul Copilului şi activitatea acesteia, vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon: 021 411 23 44 / 0740 111 468, adresa de e-mail telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro sau să accesaţi website-ul organizaţiei noastre www.telefonulcopilului.ro

Despre Geometry Global
Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand, livrand marketing de brand sub o filozofie unica: ”Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite.  Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com .COMUNICAT DE PRESĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu