Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...

Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...
La această adresă, aţi găsit locul unde vă voi povesti despre mine şi despre interesele mele. Viaţa mea şi a comunităţii croate din România. Aşa cum am spus şi în caseta "despre mine", sunt cetăţean român de etnie croată. Sunt originar din chiar "Capitala" croaţilor din România, adică din Caraşova, judeţul Caraş-Severin.
Ei, daca ar fi să vorbim despe croaţii din România şi despre locul meu, ar trebui să vă povestesc foarte multe lucruri. Avem o istorie de sute de ani, pe aceste meleaguri. Unii susţin ca am fi venit aici acum multe sute de ani, alţii susţin că suntem aici dintotdeauna, doar că am învăţat limba datorită călugărilor franciscani croaţi şi catolici, care au avut aici la Caraşova o foarte puternică bază. Să nu uităm că localitatea Caraşova a fost la un moment dat, una dintre cele mai importante localităţi din această zonă! Nu mă pot pronunţa. Parcă i-aş lăsa pe istorici să spună exact adevărul.
Ceea ce se poate vedea acum, cu ochiul liber, este o localitate frumoasă ca o perlă, cu oameni harnici şi inteligenţi care ar putea să facă cinste oricărei localităţi din Europa. Comunitatea mea, este concentrată mai ales în cele şapte sate predominant croate (Caraşova, Iabalcea, Nermed, Lupac, Clocotici, Vodnic şi Rafnic). Dar suntem foarte mulţi în Reşiţa, în Tirol, Slatina Timiş, Timişoara, Bucureşti. Să nu uităm că ne-am răspîndit prin toată Europa, de la Zagreb şi Viena pînă în Madrid, Londra şi dacă ne căutăm bine, o să găsim de-ai noştri chiar şi la Chicago sau prin Australia. Şi nu veţi auzi lucruri rele despre noi. Suntem oameni cinstiţi, catolici foarte credincioşi, harnici la muncă. Dar să ne vezi la învăţătură (aproape că nu mai este casă care să nu aibă câte un student sau absolvent de facultate!). Şi-apoi ştim să ne trăim şi viaţa, ştim să ne distrăm dar mai ales să împărţim bucuria cu oaspeţii noştri, pentru că sîntem nişte oameni primitori şi deschişi.
În orice caz, sunteţi bine-veniţi pe blogul meu. Aici voi posta orice voi simţi că este util comunităţii mele. Voi spune lucruri care sunt de laudă, dar şi lucruri care trebuie spuse ca să fie corectate. Voi arăta cu degetul pe cei care cred că nu pot fi arătaţi şi voi lăuda pe cei ce merită cu adevărat. Vă mulţumesc că mă vizitaţi. Vă mulţumesc că îmi veţi fi prieteni, musafiri, colegi, camarazi sau ceea ce veţi considera domniile voastre că vreţi să fiţi. Criticaţi-mă dacă veţi observa lucruri pe care m-am grăbit să le arăt şi nu sunt aşa cum am crezut eu. Ajutaţi-mă să arăt acele lucruri care trebuiesc arătate. Nu caut doar binele şi frumosul numai ca să se creadă că nu mai există probleme, dar nici nu voi căuta numai răul, minciuna şi duşmănia. Voi încerca să caut adevărul. Calea care să ne ajute să fim noi. Noi cei vechi şi noi cei...noi! Sună bine? Poate o să reuşim împreună să fim mai buni.
Vă mulţumesc pentru vizită!



marți, 13 decembrie 2022

Mai puţină birocraţie, mai eficienţi pentru dumneavoastră!

 Mai puţină birocraţie, mai eficienţi pentru dumneavoastră!
Şefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziţie cu explicaţii şi lămuriri despre interacţiunea dumneavoastră cu instituţia noastră!

Stimaţi clienţi,
Vă invităm să apelaţi imediat la şeful reprezentanţei unde aţi fost cu vehiculul, dacă aveţi orice nemulţumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, "la cald", atât timp cât maşina este acolo şi datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenţia instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.

Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanţele RAR va beneficia de prestaţii la cele mai înalte standarde profesionale.
La fel de mult suntem interesaţi să ştim că sunteţi trataţi cu respect de angajaţii noştri, într-o stare de normalitate relaţională reciprocă.

Înţelegem problemele pe care le întâmpinaţi în diferite situaţii legate de interacţiunea cu reprezentanţii RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripţii de natură legislativă, tehnică sau administrativă.

Exista situaţii în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicaţiile necesare de care aveţi nevoie astfel încât să plecaţi de la RAR în deplină cunoştinţă a unei situaţii excepţionale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp şi nervi!

Şeful de reprezentanţă are obligaţia să verifice tot ce vă nemulţumeşte şi să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitaţi risipa de timp prin a trimite petiţii sau reclamaţii retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelaţi numai dacă rezoluţia şefului de reprezentanţă nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care aţi avut întrebări.

Comunicarea reciprocă şi proactivă este soluţia pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacţie în urma interacţiunii cu RAR să fie la nivelul aşteptat de ambele părţi.

Şefii de reprezentanţe sunt la dispoziţia dumneavoastră în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica "Şefi Reprezentanţe", găsiţi datele de contact ale fiecăruia dintre ei.

Mai aproape de clienţii noştri!
Biroul de presă RAR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu