Activitățile
desfășurate la sediul de lucru secundar sunt următoarele:
► Preluarea și soluționarea cererilor
de emitere a permiselor de conducere cu excepția preschimbării permiselor de
conducere străine cu documente similare românești;
► Preluarea și soluționarea cererilor pentru înmatricularea vehiculelor cu
numere definitive;
► Preluarea și soluționarea cererilor
pentru înmatricularea vehiculelor cu numere provizorii;
► Preluarea și soluționarea cererilor
pentru radierea vehiculelor.
Programul de lucru cu publicul va fi de luni până joi, între orele 08:30 –
16:00, după cum urmează :
► 08.30 – 11.30 pentru înmatricularea
vehiculelor şi radieri;
► 12.00 – 15.00 pentru preschimbarea
permiselor;
► 15.00 – 16.00 pentru eliberarea
documentelor.
Măsura deschiderii sediului secundar facilitează mobilitatea și accesibilitatea serviciilor în beneficiul locuitorilor judeţului nostru, reprezentând totodată un angajament al Instituţiei Prefectului – Judeţul Caraş-Severin de a crea un mediu administrativ mai eficient şi mai prietenos pentru aceştia.
Cancelaria Prefectului
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu