60 de angajați ai Grupului CEZ în România au înregistrat, săptămâna trecută, primul audiobook din „Biblioteca de energie”. Suntem onorați de parteneriatul pe care compania l-a încheiat cu organizația noastră în folosul deficienților de vedere și ținem să îi felicităm pe toți cei care au contribuit la concretizarea acestei inițiative de a-și dona vocea, inclusiv pe reprezentații firmei Rogalski Damaschin Public Relations prin intermediul căreia se realizează campania.
Este vorba despre romanul „Luminița, monamour”, publicat în urmă cu zece ani de scriitorul Cezar Paul-Bădescu. Un studio de înregistrare mobil a poposit în sediile din București, Pitești, Craiova, Târgu Jiu și Drobeta Turnu Severin, iar lectura angajaților CEZ a fost completată de cea a autorului, prezent în fiecare oraș pentru întâlnirea cu oamenii din companie.
Acesta este primul audiobook din „Biblioteca de energie”, o platformă care va pune la dispoziția persoanelor cu deficiențe de vedere nu mai puțin de 300 de titluri de audiobookuri.
Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, furnizorul de energie CEZ Vânzare a lansat la finalul anului trecut o campanie prin care își îndeamnă toți abonații să renunțe la facturile clasice în favoarea celor în variantă electronică. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonați la efactura CEZ Vânzare, compania va dona câte 1 leu în scopul facilitării accesului la cultură al persoanelor pentru care „lumina” nu reprezintă decât un cuvânt: persoanele cu deficiențe de vedere din România. Suma de 25.000 de lei va fi alocată pentru deschiderea unei biblioteci online dedicate nevăzătorilor, „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), o platformă care va fi populată la finalul campaniei cu peste 300 de titluri din literatura națională și universală. Folosind un nume de utilizator și o parolă generate pe baza certificatului de handicap, persoanele cu deficiențe de vedere vor putea împrumuta audiobookurile la fel cum ar accesa o bibliotecă tradițională.
Cezar Paul-Bădescu, scriitor: „Lectura e o experiență intimă, dar una pe care e foarte plăcut s-o împărtășești și cu alții. La convingerea aceasta am ajuns în urma participării la acest experiment. Pe de o parte, e un sentiment minunat să faci parte dintr-un grup în care oamenii se unesc pentru a dărui. Își pun la dispoziție ochii pentru a fi de folos celor cu nevoi speciale. Am citit eu însumi fragmente din acest audiobook și am simțit că se stabilește o legătură între mine și ceilalți participanți la proiect, așa cum, pe un alt nivel, se stabilește o legătură între mine și cei care vor beneficia de acest audiobook”.
Martin Zmelik, CEO CEZ România: „Faptul că atât de mulți voluntari s-au înscris în acest proiect demonstrează dorința lor de implicare. Bucuria cu care au citit fiecare pagină, responsabilitatea pe care și-au asumat-o cu fiecare vorbă rostită fac parte din transferul de bunătate și prețuire pe care angajații CEZ l-au făcut către persoanele cu deficiențe de vedere”.
Angajații Grupului CEZ în România au înregistrat primul
audiobook din „Biblioteca de energie”
60 de voluntari CEZ din București, Pitești, Craiova,
Târgu Jiu și Drobeta Turnu Severin au citit câte un fragment din romanul „Luminița,
mon amour”, scris de Cezar Paul-Bădescu. Acesta este primul audiobook din „Biblioteca
de energie”, o platformă care va pune la dispoziția persoanelor cu deficiențe
de vedere nu mai puțin de 300 de titluri de audiobookuri.
Săptămâna
trecută, 60 de angajați ai Grupului CEZ înRomânia au înregistrat primul
audiobook din „Biblioteca de energie”: romanul „Luminița, mon amour”, publicat
în urmă cu zece ani de scriitorul Cezar Paul-Bădescu. Un studio de înregistrare
mobil a poposit în sediile din București, Pitești, Craiova, Târgu Jiu și
Drobeta Turnu Severin, iar lectura angajaților CEZ a fost completată de cea a
autorului, prezent în fiecare oraș pentru întâlnirea cu oamenii din companie.
„Lectura e o
experiență intimă, dar una pe care e foarte plăcut s-o împărtășești și cu
alții. La convingerea aceasta am ajuns în urma participării la acest
experiment. Pe de o parte, e un sentiment minunat să faci parte dintr-un grup
în care oamenii se unesc pentru a dărui. Își pun la dispoziție ochii pentru a
fi de folos celor cu nevoi speciale. Am citit eu însumi fragmente din acest
audiobook și am simțit că se stabilește o legătură între mine și ceilalți
participanți la proiect, așa cum, pe un alt nivel, se stabilește o legătură
între mine și cei care vor beneficia de acest audiobook”, a declarat scriitorul
Cezar Paul-Bădescu.
Sub sloganul
„Transformă hârtia în energie”, furnizorul de energie CEZ Vânzare a lansat la
finalul anului trecut o campanie prin care își îndeamnă toți abonații să
renunțe la facturile clasice în favoarea celor în variantă electronică. Pentru
fiecare dintre primii 25.000 de noi abonați la efactura CEZ Vânzare, compania
va dona câte 1 leu în scopul facilitării accesului la cultură al persoanelor
pentru care „lumina” nu reprezintă decât un cuvânt: persoanele cu deficiențe de
vedere din România. Suma de 25.000 de lei va fi alocată pentru deschiderea unei
biblioteci online dedicate nevăzătorilor, „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), o platformă care
va fi populată la finalul campaniei cu peste 300 de titluri din literatura
națională și universală. Folosind un nume de utilizator și o parolă generate pe
baza certificatului de handicap, persoanele cu deficiențe de vedere vor putea
împrumuta audiobookurile la fel cum ar accesa o bibliotecă tradițională.
„Faptul că atât
de mulți voluntari s-au înscris în acest proiect demonstrează dorința lor de
implicare. Bucuria cu care au citit fiecare pagină, responsabilitatea pe care
și-au asumat-o cu fiecare vorbă rostită fac parte din transferul de bunătate și
prețuire pe care angajații CEZ l-au făcut către persoanele cu deficiențe de
vedere”, a declarat Martin Zmelik, CEO CEZ România.
Noua bibliotecă
va avea și o variantă mobilă, dezvoltată pentru Android și iOS.
Fiecare dintre
cei 1,4 milioane de clienți ai CEZ Vânzare poate contribui la construirea
acestei biblioteci renunțând la factura tradițională, tipărită pe hârtie și
transmisă prin poștă, și abonându-se în perioada campaniei la efactura CEZ
Vânzare.
Aceasta
reprezintă un serviciu gratuit de transmitere electronică a facturii de energie
electrică prin intermediul poştei electronice, printre avantajele sale
numărându-se reducerea duratei de transmitere și recepţie a facturii,
rapiditate în efectuarea plăţii, dar și acces în timp real la informaţii –
posibilitatea vizualizării facturii imediat ce aceasta este emisă, precum și
arhivarea electronică a facturilor, cu impact minim asupra mediului.
Organizată în parteneriat cu Asociația Nevăzătorilor din
România și cu Audio Librăria, prima etapă a campaniei se derulează începând cu
23 decembrie 2015, până la atingerea numărului de 25.000 de noi abonați la
factura electronică.
Departamentul Relații Publice, Brand și Marketing
CEZ România
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu