ROMÂNIA
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
D I S P O Z I Ţ I E
D I S P O Z I Ţ I E
Cu privire la convocarea şedinţei ordinare
de
consiliul local al comunei Lupac pentru data de 29.01.2016
Primarul comunei Lupac din judeţul Caraş-Severin,
În
temeiul art. 39 alin.1, si art. 68 ,ambele
din Legea nr.215 din 2001, privind administraţia publică locală, republicată ,
cu modificările şi completările ulterioare
ART.1. Se convoacă şedinţa _ordinară _ a Consiliului Local al comunei LUPAC
pentru data de 29 ianuarie 2016 ora 09,00 în
sala de şedinţe a acestei primării , care va avea urmatoarea ORDINE DE ZI :
1. Proiect de hotărăre privind alegerea
preşedintelui de şedinţă pentru perioada ianuarie-martie 2016 (comisia 3)
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei extraordinare.
3. Proiect de hotărâre aprobarea aprobarea
planului de lucrări de interes local pentru beneficiarii de ajutor social (comisia 2)
4. Proiect de hotărâre privind
aprobarea contului de execuţie bugetară pe anul 2015 (comisia 1).
5. Proiect de hotărâre privind .
reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
acreditate de pe raza comunei Lupac pentru anul şcolar 2016-2017 (comisia 2)
6. Proiect de hotărâre privind
adoptarea bugetului local al comunei Lupac pe anul 2016 şi estimările pentru
2017-2019 (comisia 1)
7. Diverse
PRIMAR, Avizat :
VLASICI MARIAN SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA Proiect
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
privind alegerea preşedintelui de şedinţă
pentru lunile ianuarie-martie 2016
Consiliul Local al comunei Lupac din
judeţul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară din data ________________
În temeiul art. 35 alin.(1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia
publică locală ,republicată cu modificările şi completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Domnul
consilier___________________________, se alege ca preşedinte de şedinţă pentru
lunile ianuarie-martie 2016.
Art.2
– Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează d-nul
consilier_____________________________.
Art.2
– Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
- Persoanei în
cauză
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian
SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMAR
EXPUNERE DE
MOTIVE
la proiectul
de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru lunile ianuarie-martie
2016
Domnilor consilieri
După cu bine ştiţi în conformitate cu
prevederile art.35 alin.1 unde este menţionat că: “…consiliul local alege
dintre membrii săi, prin hotărâre adoptată cu votul deschis al majorităţii
consilierilor locali în funcţie, un preşedinte de şedinţă, pe o perioadă de cel
mult 3 luni, care va conduce şedinţele consiliului local şi va semna hotărârile
adoptate de acesta”.
Având în vedere că d-nul Duma Marian a îndeplinit această atribuţie timp de 3 luni
se impune alegerea unui alt preşedinte dintre membrii consiliului local.
PRIMAR
Vlasici Marian
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
cu privire la aprobarea procesului-verbal
din data de 17 decembrie 2015
Consiliul Local al comunei Lupac,
judeţul Caraş-Severin, întrunit în şedinţa ordinară de lucru din data de ___________
Luând în considerare faptul că în
conformitate cu prevederile legale, secretarul acestei primării a pus la
dispoziţia consilierilor procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 17 decembrie
2015 putând ca acesta să fie pus în discuţie şi aprobat în conformitate cu
prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art.36 alin.2) şi art.45
din legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se
aprobă procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 17 decembrie 2015 cu/ (fără)
modificări faţă de forma în care acesta a fost redactat____________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Art.2
– Prezenta hotărâre se comunică:
-
Primarului comunei Lupac.
-
Secretarului comunei Lupac.
-
Instituţiei Prefectului judeţului Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI LUPAC
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 17 decembrie 2015 în şedinţa ordinară
Şedinţa de consiliu a fost convocată
prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.162/11.12.2015 în termen legal. În
deschiderea şedinţei secretarul comunei arată că din totalul de 11 consilieri toţi
sunt prezenţi
Punctul 1 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al şedinţei
ordinare din data de 11 decembrie 2015.. D-nul preşedinte de şedinţă întreabă
dacă mai sunt completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind
alte completări se trece la vot toţi cei
11 consilieri fiind „pentru” .
Punctul 2 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi
cheltuieli pe anul 2015. Este invitată d-na contabil care explică în continuare
modul în care va fi rectificat bugetul. Pentru început d-na contabil menţionează
că au venit banii pentru profesori la salarii şi pentru sentinţele
judecătoreşti. De asemenea la cap.51.02 – autorităţi executive s-au făcut
reglaje între capitole lucru valabil şi la cap.67.02 – cultură recreere şi
religie şi la cap.68.02 – asigurări şi asistenţă socială. La cap.84.02 –
transporturi se alocă suma de 65 mii lei la drumul comunal DC 75 şi legătură
rutieră DJ 581 şi localitatea Clocotici.. Se
supune la vot acest proiect de hotărâre toţi cei 11 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 3 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea planului de achiziţii
publice(principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2016. D-nul Primar menţioneayă că în anexa
la această hotărâre sunt cuprinse toate lucrărirle care mai trebuie desfăşurate
în comună cele efecetuate pe parcursul anului 2015 fiind şterse şi invită d-nii
consilieri să propună dacă mai ar trebui făcut ceva care nu este cuprins în
această anexă. După discuţiile desfăşurate s-a constatat că în general sunt
cuprinse majoritatea lucrărilor prioritare în comună. Nemaifiind completări se
supune la vot amânarea acestui proiect de hotărâre toţi cei 11 consilieri fiind
„pentru”.
Punctul 4 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind valorificarea masei lemnoase obţinute
de pe terenul forestier ocupat temporar de către Transelectrica S.A. D-nul Primar menţionează că este vorba
despre masa lemnoasă de pe suprafaţa de 1,2907 ha ocupată temporar de către
Transelectrica S.A.în vederea realizării obiectivului « LEA 400 KV
Reşiţa-Pancevo », tronson I care urmează
să fie distribuită pentru aprovizionarea cu lemn de foc pentru sezonul
rece la unităţile de învăţământ de pe raza comunei, primăriei şi persoanelor cu
handicap. Se supune la vot toţi cei 11 consilieri fiind „pentru”.
Sunt întrebaţi dacă sunt de acord cu
suplimentarea ordinii de zi cu înca 3 puncte întrucât sunt probleme urgente
care au apărut după comunicarea materialului de şedinţă. Se supune la vor toţi
cei 11 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 5 pe ordinea de zi: reprezintă
proiectul de hotărâre privind valorificarea masei lemnoase obţinute în urma
curăţirii albiei pârâului Lupac la intrare în localitate Lupac lângă DJ 581.
este menţionat faptul că au fost obţinute aprobări atât de la Apele Române
cărora le aparţine pârâul Lupac cât şi de la Ocolul Silvic Reşiţa care au şi
marcat lemnele din albia pârâului iar lemnele obţinute în urma curăţirii albiei
pârâului Lupac urmează a fi distribuite către instituţiile de pe raza comunei
Lupac respectiv primărie, şcoli, postul de poliţie, cabinetul de medicină umană
şi biserici. Se supune la vor toţi cei 11 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 6 pe ordinea de zi: reprezintă
proiectul de hotărâre privind revocarea mandatului de membru în AGA Asociaţiei
de Dezvoltare Intercomunitară „INTERCOM DEŞEURI” numirea unui nou membru şi acordarea de mandat special. D-nul
Secretar menţionează că în urma adresei nr.545/17.12.2015 a Asociaţiei de
Dezvoltare Intercomunitară „INTERCOM DEŞEURI” Caraş-Severin precum şi a
modificărilor legale doar primarii unităţilor administrativ teritoriale şi
preşedinţii
consiliilor judeţene sunt reprezentanţii
acestor unităţi şi au drept să semneze
şi să reprezinte aceste unităţi în adunările generale ale asociaţiilor. De
asemenea este menţionat că primarii şi preşedinţii consiliilor judeţene pot
delega prin dispoziţie altui reprezentant aceste atribuţii. Pe cale de
consecinţă trebuie revocat mandatul d-nului Radici Marian care reprezenta
comuna în cadrul Adunării Generale a Acţionărilor şi acordat mandat d-nului
Primar Vlasici Marian. De asemenea trebuie menţionat faptul că trebuie acordat
d-nului primar şi pentru a vota cotizaţia aferentă anului 2016. Nemaifiind
completări sau alte întrebări se supune
la vot amânarea acestui proiect de hotărâre toţi cei 11 consilieri fiind
„pentru”.
Punctul 7 pe ordinea de zi:
reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea actului adiţional nr.14 la
Contractul de servicii nr.13/01.02.2010. Prin adresa nr.172/11.12.2015 SC
Davodar SRL operatorul de pe raza comunei Lupac şi înregistrată la Primăria
comunei Lupac cu nr.1526/14.12.2015 ne aduce la cunoştinţă că trebuie modificat
contractul de prestări servicii la punctul 2 unde se completează cu următoarele
activităţi: sortare pe fracţii (hârtie,
plastic….)selectarea/valorificarea/compactarea şi balotarea deşeurilor
materiale reciclabile;transport deşeuri reziduale la deponeuri autorizate
ecologice. De asemenea se modifică punctul 4 din contract în sensul că se
majorează tariful pentru activitatea prestată la suma de 1409,26 lei/tură fără
TVA. Având în vedere cele menţionate se impune modificarea contractului prin
intermediul unui act adiţional cu cele menţionate mai sus iar întrucât fiind
vorba şi de creşterea tarifului se impune şi aprobarea lui prin consiliul
local. Se supune la vor toţi cei 11 consilieri fiind „pentru”.
Odată cu aceste discuţii cu
propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei au luat sfârşit
Completări/modificări:
Preşedinte de şedinţă,
Duma Marian
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea contului de execuţie
bugetară
pe anul 2015
Consiliul
Local al comunei Lupac din judeul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară
de lucru din data ___________
Având în vedere expunerea
de motive a primarului comunei Lupac cu privire la aprobarea contului de
execuţie bugetară pe anul 2015 precum şi referatul compartimentului de resort
din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Lupac ;
În temeiul art.45
alin.(1), alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr.
215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu modificările şi
completările ulterioare.
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. – Se aprobă încheierea contului
de exerciţiu bugetar pe anul 2015
Art.2-
Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii
nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările
şi completările ulterioare.
Art.3 - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
- Compartimentului
financiar-contabil din cadrul Primăriei comunei Lupac.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de
motive
Cu privire
la încheierea contului de execuţie bugetară pe anul 2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, împreună
cu compartimentul financiar-contabil din cadrul acestei primării, după cum bine
ştiţi la începutul unui an nou bugetar sau în momentul votării bugetului local
pe anul în curs, se prezintă şi contul de exerciţiu bugetar al anului trecut.
Aşadar şi noi am
procedat la realizarea acestui lucru iar astfel d-na inspector Laţchici Maria a
întocmit execuţia bugetară.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele
menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea planului de lucrări de interes local
pentru beneficiarii de ajutor social
Consiliul Local al comunei Lupac din
judeul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din data ___________
Având în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire
la aprobarea planului de lucrări de interes local pentru beneficiarii de
ajutor social;
Având în vedere prevederile Hotărârii
Guvernului nr.50/2011 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a
prevederilor Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat;
În conformitate cu prevederile art.2
alin.(7) şi alin.(8) din Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu
modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art.36 alin.(9), art.45 alin.(1), art.49 alin.(1) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi
alin.(3) şi alin.(6) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică
locală ,republicată cu modificările şi completările ulterioare.
HOTĂRĂŞTE:
Art.1 – Se
aprobă planul de lucrări de interes local pe anul 2016 pentru beneficiarii de
ajutor social conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2
– Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul
comunei Lupac.
Art.3
– Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aducerii la cunoştinţă publică.
Art.4
- Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefectului şi Instituţiei
Prefectului Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
-Compartimentului Asistenţă Socială.
- Agenţiei Judeţene pentru Prestaţii Sociale Caraş-Severin.
Iniţiator:
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de
motive
La proiectul de hotărâre privind aprobarea
planului
de lucrări de interes local pentru
beneficiarii de ajutor social
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar luând cunoştinţă de prevederile legile 416/2001 privind
venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare unde la
art.2 alin.(7) este menţionat că: “primarii au obligaţia de a întocmi un plan
de acţiuni sau de lucrări de interes local …. Planul de lucrări de interes
local se aprobă anual prin hotărârea consiliului local” am considerat că se
impune elaborarea unui asemenea plan pentru beneficiarii de ajutor social.
Printre principalele activităţi avute în vedere şi cuprinse în cadrul acestui
plan enumer: curăţirea rigolelor de lângă drum, pregătirea lemnelor pentru
sezonul rece, curăţirea albiei râului, curăţirea acostamentului. Menţionez că
în ceea ce priveşte persoanele beneficiare de ajutor social de pe raza comunei Lupac
acestea sunt în număr de 10 familii sau
persoane singure dar 7 persoane pot îndeplini lucrările cuprinse în cadrul acestui plan
întrucât 2 persoane au depăşit vârsta de pensionare iar alte 2 persoane au
certificate de incapacitate de muncă. Având în vedere că numărul persoanelor
apte de muncă beneficiare de VMG a crescut pe parcursul anului 2015 se impune
completarea acestui plan de lucrări
Ca
atare, vă rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în
consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
Anexa nr.1 la HCL
nr._____/_____2015
Planul de lucrări de interes local
Pentru beneficiarii de ajutor social
1.
Curăţirea rigolelor de lângă drum
2.
Pregătirea lemnelor pentru sezonul rece
3.
Curăţirea albiei râului
4.
Curăţirea acostamentului
5.
Îngrijire
stadion Lupac şi Rafnic
Iniţiator:
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
H O T Ă R Â R E
privind
reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
acreditate
de pe raza comunei Lupac pentru anul şcolar 2016-2017
Consiliul Local al comunei Lupac din judeţul Caras-Severin , întrunit în
şedinţa sa ordinară de lucru din data ___________ ;
Având
în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la
reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
acreditate de pe raza comunei Lupac pentru anul şcolar 2016-2017;
Văzând
adresa Şcolii Gimnaziale Lupac nr.485/03.12.2015 privind reorganizarea reţelei
şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat acreditate de pe raza
comunei Lupac pentru anul şcolar 2016-2017;
Ţinând seama de adresa Inspectoratului Şcolar Judeţean Caraş-Severin
nr.16398/19.11.2015 privind reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de
învăţământ preuniversitar de stat pentru anul şcolar 2016-2017 prin care solicită
emiterea până la data de 04.12.2015 a proiectului de HCL;
Având
în vedere AVIZUL CONFORM pentru reţeaua şcolară 2016-2017 nr.147/11.01.2016, al
Inspectoratului şcolar Judeţean Caraş-Severin;
În
conformitate cu prevederile art.19 alin.4 şi art.61 alin.2 şi alin.5 din Legea
Educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare şi a
OMEC nr.4894/10.11.2014 privind aprobarea metodologiei pentru fundamentarea
cifrei de şcolarizare şi emiterea avizului conform în vederea organizării
reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar pentru anul şcolar 2016-2017;
În temeiul art. 36 alin. (2) lit. d) alin.(6)
lit.a) pct.1, art. 45 şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr.
215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi
completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. - Se aprobă reorganizarea
reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei
Lupac pentru anul 2016-2017, după cum urmează:
Denumirea
unităţii de învăţământ cu personalitate juridică
|
Denumirea
unităţii de învăţământ fără personalitate juridică/structură
|
Şcoala Gimnazială Lupac
|
Şcoala Gimnazială Clocotici
|
Şcoala Primară Rafnic
|
|
Şcoala Primară Vodnic
|
|
Grădiniţa cu Program Normal Lupac
|
|
Grădiniţa cu Program Normal Clocotici
|
|
Grădiniţa cu Program Normal Rafnic
|
Art2. - Prezenta hotărâre intră în vigoare în
conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică
locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.3
– Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
-
Primarului comunei Lupac
-.
Inspectoratului Şcolar Judeţean Caraş-Severin
-
Şcoalii Gimnaziale Lupac
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMAR
Expunere de motive
La proiectul de hotărâre privind
reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
acreditate de pe raza comunei Lupac pentru
anul şcolar 2016-2017
Domnilor Consilieri,
În calitatea mea de primar am studiat
documentaţia depusă de Şcoala Gimnazială din Lupac privind aprobarea reţelei
şcolare pentru anul 2016-2017 şi am procedat la elaborarea proiectului de
hotărâre în conformitate cu avizul conform al Inspectoratului Şcolar Judeţean
Caraş-Severin. Vă precizez faptul că nu există nici o modificare faţă de anul
precedent.
În conformitate cu prevederile art.19 alin.4 şi art.61
alin.2 şi alin.5 din Legea Educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi
completările ulterioare şi a OMEC nr.4894/10.11.2014 privind aprobarea
metodologiei pentru fundamentarea cifrei de şcolarizare, supun aprobării
Consiliului Local al comunei Lupac preuentul proiect de hotărâre în forma în
care a fost redactat.
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
H O T Ă R Â R E
privind adoptarea bugetului local al
comunei Lupac
pe anul 2016 şi estimările pentru
2017-2019
Consiliul Local al comunei Lupac din judeţul Caraş-Severin ,întrunit în
şedinta sa ordinară de lucru din data de________________ ;
Având în
vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac la proiectul de hotărâre
privind adoptarea bugetului comunei Lupac pe anul 2016 şi estimările 2017-2019;
Luând în considerare şi
raportul comnpartimentului de contabilitate a acestei primării ;
Ţinând
seama de adresele Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice nr.6272/28.12.2015
şi nr.6374/30.12.2015 precum şi adresa Consiliului Judeţean Caraş-Severin nr.VI/21526/29.12.2015;
Văzând
prevederile art.4 alin.(2) din Legea nr.339/2015, privind bugetul de stat pe anul 2016;
În conformitate cu
prevederile art.32 alin.(1), art.39 alin.(2) şi art.50 din Legea nr. 273/2006 privind
finantele publice locale, cu modificările
şi completările ulterioare;
În temeiul art. 36
alin. (4) lit. a), art. 45 alin.(2) lit.a), art.115 alin.(1) lit.b) alin.(3) şi
alin.(6) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală
,republicată cu modificările şi completările ulterioare:
H O T
Ă R Ă Ş T E
Art.1-
Se adoptă bugetul local al comunei Lupac pe anul 2016 şi estimările pentru anii
2017-2019 în conformitate cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din
prezenta hotărâre .
Art.2- Prezenta hotărăre intră
în vigoare la data aducerii la cunoştinţă publică.
Art.3 –
Prezenta hotărâre se comunică:
-
Prefectului şi
Instituţiei Prefectului judeţului Caraş-Severin
-
Primarului
comunei Lupac;
-
Compartimentului
Financiar-Contabil
-
Direcţiei
Judeţene a Finanţelor Publice Caraş-Severin
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMAR
Expunere
de motive
Cu privire la proiectul de
hotărâre privind
aprobarea bugetului local pe anul 2016
şi a estimărilor
pentru 2017-2019
Domnilor consilieri, invitaţi, participanţi
În calitatea mea de primar şi
implicit de ordonator principal de credite, împreuna cu compartimentul
financiar-contabil al acestei primării, în urma studierii adreselor Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice
nr.6272/28.12.2015 şi nr.6374/30.12.2015 precum şi adresa Consiliului Judeţean
Caraş-Severin nr.VI/21526/29.12.2015;, prin care ne-au fost repartizate sume pentru
bugetul local pe anul 2016 am procedat la repartizarea sumelor pe fiecare
capitol.
Sumele sunt expuse pe larg în
anexa nr.1, anexă care va face parte din proiectul de hotărâre supus analizei
şi dezbaterii.
Ca atare, vă rog să analizaţi
cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
Va multumesc.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu