Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...

Bine v-am găsit! ...bine m-aţi găsit...
La această adresă, aţi găsit locul unde vă voi povesti despre mine şi despre interesele mele. Viaţa mea şi a comunităţii croate din România. Aşa cum am spus şi în caseta "despre mine", sunt cetăţean român de etnie croată. Sunt originar din chiar "Capitala" croaţilor din România, adică din Caraşova, judeţul Caraş-Severin.
Ei, daca ar fi să vorbim despe croaţii din România şi despre locul meu, ar trebui să vă povestesc foarte multe lucruri. Avem o istorie de sute de ani, pe aceste meleaguri. Unii susţin ca am fi venit aici acum multe sute de ani, alţii susţin că suntem aici dintotdeauna, doar că am învăţat limba datorită călugărilor franciscani croaţi şi catolici, care au avut aici la Caraşova o foarte puternică bază. Să nu uităm că localitatea Caraşova a fost la un moment dat, una dintre cele mai importante localităţi din această zonă! Nu mă pot pronunţa. Parcă i-aş lăsa pe istorici să spună exact adevărul.
Ceea ce se poate vedea acum, cu ochiul liber, este o localitate frumoasă ca o perlă, cu oameni harnici şi inteligenţi care ar putea să facă cinste oricărei localităţi din Europa. Comunitatea mea, este concentrată mai ales în cele şapte sate predominant croate (Caraşova, Iabalcea, Nermed, Lupac, Clocotici, Vodnic şi Rafnic). Dar suntem foarte mulţi în Reşiţa, în Tirol, Slatina Timiş, Timişoara, Bucureşti. Să nu uităm că ne-am răspîndit prin toată Europa, de la Zagreb şi Viena pînă în Madrid, Londra şi dacă ne căutăm bine, o să găsim de-ai noştri chiar şi la Chicago sau prin Australia. Şi nu veţi auzi lucruri rele despre noi. Suntem oameni cinstiţi, catolici foarte credincioşi, harnici la muncă. Dar să ne vezi la învăţătură (aproape că nu mai este casă care să nu aibă câte un student sau absolvent de facultate!). Şi-apoi ştim să ne trăim şi viaţa, ştim să ne distrăm dar mai ales să împărţim bucuria cu oaspeţii noştri, pentru că sîntem nişte oameni primitori şi deschişi.
În orice caz, sunteţi bine-veniţi pe blogul meu. Aici voi posta orice voi simţi că este util comunităţii mele. Voi spune lucruri care sunt de laudă, dar şi lucruri care trebuie spuse ca să fie corectate. Voi arăta cu degetul pe cei care cred că nu pot fi arătaţi şi voi lăuda pe cei ce merită cu adevărat. Vă mulţumesc că mă vizitaţi. Vă mulţumesc că îmi veţi fi prieteni, musafiri, colegi, camarazi sau ceea ce veţi considera domniile voastre că vreţi să fiţi. Criticaţi-mă dacă veţi observa lucruri pe care m-am grăbit să le arăt şi nu sunt aşa cum am crezut eu. Ajutaţi-mă să arăt acele lucruri care trebuiesc arătate. Nu caut doar binele şi frumosul numai ca să se creadă că nu mai există probleme, dar nici nu voi căuta numai răul, minciuna şi duşmănia. Voi încerca să caut adevărul. Calea care să ne ajute să fim noi. Noi cei vechi şi noi cei...noi! Sună bine? Poate o să reuşim împreună să fim mai buni.
Vă mulţumesc pentru vizită!



marți, 29 septembrie 2015

Convocarea şedinţei ordinare de consiliul local al comunei Lupac

           
   ROMÂNIA
JUDEŢUL  CARAŞ-SEVERIN
        COMUNA  LUPAC
                PRIMAR
D   I   S   P   O   Z   I   Ţ   I  E
Cu privire la convocarea şedinţei  ordinare de
consiliul local al comunei Lupac pentru data  de  30.09.2015
         Primarul comunei Lupac din judeţul Caraş-Severin,
         În temeiul art. 39 alin.1, si art. 68  ,ambele din Legea nr.215 din 2001, privind administraţia publică locală, republicată , cu modificările şi completările ulterioare

D    I      S      P      U       N       E :


         ART.1.  Se convoacă şedinţa _ordinară _ a Consiliului Local al comunei LUPAC pentru data de  30 septembrie 2015  ora 09,00 în  sala de şedinţe a acestei primării , care va avea urmatoarea ORDINE  DE ZI :

         1. Proiect de hotărâre privind  aprobarea procesului-verbal al şedinţei anterioare.
         
         2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)

        3. Proiect de hotărâre aprobarea privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice (principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia 1).

         4. Proiect de hotărâre aprobarea privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei  (comisia 1).

         5. Diverse

            PRIMAR,                                                             Avizat :
    VLASICI  MARIAN                                                                                                                                                                                                                    SECRETAR,

                                                                                      Moteca Alin-Dorin                         

 România
Judeţul Caraş-Severin
       Comuna Lupac
           PRIMAR

ORDINEA DE ZI
ŞEDINŢA ORDINARĂ 24.08.2015 

         Având în vedere Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.96/24.09.2015 privind convocarea şedinţei ordinare a consiliului local al comunei Lupac, precum şi prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr. 215 din 2001 privind administraţia publică locală  republicată , cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data de 30 septembrie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va avea loc şedinţa ordinară  de lucru a Consiliului nostru local  cu urmatoarea ordine de zi :
        
         1. Proiect de hotărâre privind  aprobarea procesului-verbal al şedinţei anterioare.

         2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)

        3. Proiect de hotărâre aprobarea privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice (principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia 1).

         4. Proiect de hotărâre aprobarea privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei  (comisia 1).

         5. Diverse


PRIMAR,
VLASICI  MARIAN



              ROMÂNIA                                            PROIECT                                                                                                                                                             
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
      COMUNA LUPAC
    CONSILIUL LOCAL

H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015
a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei

         Consiliul Local al comunei Lupac, întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din data___________
         Având în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic.
         Văzând HCL nr.11/13.02.2015 privind adoptarea bugetului local al comunei Lupac şi a estimărilor 2016-2018, precum şi HCL nr.54/24.08.2015 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 ;
         Ţinând cont de prevederile Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
         În temeiul art.45 alin.(1), alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu modificările şi completările ulterioare.


H O T Ă R Ă Ş T E:

         Art.1. – Se aprobă susţinerea din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei;
         Art.2 – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Lupac şi compartimentul financiar-contabil din cadrul acestei primării
         Art.3- Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
         Art.4 - Prezenta hotărâre se comunică:
                    - Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
                    - Primarului comunei Lupac
                    - Compartimentului financiar-contabil din cadrul Primăriei comunei Lupac.


          PRIMAR,                                                              Avizat:
      Vlasici Marian                                                        SECRETAR,
                                                                                    Moteca Alin-Dorin
              ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
        COMUNA LUPAC
               PRIMAR

Expunere de motive
Cu privire la aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei

Domnilor consilieri, invitati, participanti

         În calitatea mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, ca şi în anii precedenţi am hotărât şi în acest an susţinerea din cadrul bugetului local a acestei echipe de fotbal, precum şi a echipei de fotbal Recolta Rafnic care activează din această toamnă în divizia “Onoare”. Am hotărât acest lucru deoarece nu există multe mijloace de petrecere a timpului liber iar sportul reprezintă o activitate importantă pentru locuitorii acestei comunităţi precum şi un mijloc de petrecere a timpului liber. Ca şi în anii precedenţi în care am susţinut echipele de fotbal şi în acest an vom susţine cele 3 echipe de fotbal respective Voinţa Lupac, Croaţia Clocotici şi Recolra Rafnic. Suma alocată este de 2000 lei necesară pentru plata arbitrajelor sumă necesară până la finele acestui an.
         Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.

Vă mulţumesc

PRIMAR
VLASICI MARIAN

            Romania
Judetul Caras-Severin
       Comuna Lupac
Nr._______/_______2015

PROCES-VERBAL 

         Încheiat azi 19.08.2015 cu ocazia afişării la avizierul  Primăriei comunei Lupac a ordinii de zi pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea loc în data de 24 august 2015 la sediul  primăriei comunei Lupac.

SECRETAR,
Moteca Alin Dorin


             ROMÂNIA                                                        PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
      COMUNA LUPAC
    CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
cu privire la aprobarea procesului-verbal
din data de 24 august 2015 

         Consiliul Local al comunei Lupac, judeţul Caraş-Severin, întrunit în şedinţa ordinară de lucru din data de ___________
         Luând în considerare faptul că în conformitate cu prevederile legale, secretarul acestei primării a pus la dispoziţia consilierilor procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 24 august 2015 putând ca acesta să fie pus în discuţie şi aprobat în conformitate cu prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
         În temeiul art.36 alin.2) şi art.45 din legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

H O T Ă R Ă Ş T E:

         Art.1 – Se aprobă procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 24 august 2015 cu/ (fără) modificări faţă de forma în care acesta a fost redactat_________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

         Art.2 – Prezenta hotărâre se comunică:
-          Primarului comunei Lupac.
-          Secretarului comunei Lupac.
-          Instituţiei Prefectului judeţului Caraş-Severin.

            PRIMAR,                                                                   Avizat:
        Vlasici Marian                                                             SECRETAR,
                                                                                            Moteca Alin-Dorin

              ROMÂNIA                                                         PROIECT                                                                                                                                                             
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
      COMUNA LUPAC
    CONSILIUL LOCAL

H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice
(principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015

                    Consiliul Local al comunei Lupac din judeul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din data ___________
         Având în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la principalele obiective propuse a se executa în anul calendaristic 2015, precum şi referatul Compartimentul Achiziţii Publice nr.1084/24.09.2015 ;
         În conformitate cu prevederile O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, contracte de concesiune lucrăripublice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare ;
         În temeiul art.36 alin.(2) lit.b) şi lit.d), alin.(4) lit.e) şi lit.f), alin.(6) pct.4-18, art.45 alin.(2) lit.e) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu modificările şi completările ulterioare:

H O T Ă R Ă Ş T E:

         Art.1. – Se aprobă modificarea punctelor nr.4, 5, 6, 9 din lista (planul de achiziţii) cu principalele obiective propuse a se executa în anul calendaristic 2015 pe raza comunei conform anexei nr.1 ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
         Art.2 – Celelalte prevederi ale HCL nr.76/12.12.2014 rămân nemodificate.
         Art.2- Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Lupac, şi persoana responsabilă cu achiziţii publice la nivelul Primăriei comunei Lupac.
         Art.3 - Prezenta hotărâre se comunică:
                    - Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
                    - Primarului comunei Lupac
                    - Responsabilului cu achiziţiile publice în cadrul acestei primării

          PRIMAR,                                                Avizat:
      Vlasici Marian                                        SECRETAR,
                                                         Moteca Alin-Dorin

              ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
        COMUNA LUPAC
               PRIMAR

Expunere de motive
Cu privire la modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice
(principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015

Domnilor consilieri, invitati, participanti

         În calitatea mea de primar împreună cu compartimentul de achiziţii publice al acestei primării conform dispoziţiilor legale în vigoare privind achiziţiile publice am procedat la modificarea anexei  la HCL nr.76/12.12.2014 astfel la punctul 4 reparaţii primărie suma estimată la sfârşitul anului trecut a fost majorată de 100000  lei la 125000 lei, la punctul 5 studii de fezabilitate a fost majorată de la 150000 lei la 300000 lei bani necesar pentru întocmirea de studii de fezabilitate pentru drumurile agricole pentru care se doreşte realizarea unui proiect, la punctul 6 reparaţii şi modernizare cămin cultural Vodnic suma preconizată a fost majorată de 100000 lei la 220000 lei, iar la punctul 9 suma a fost majorată de la 250000 lei la 300000 lei pentru zidul din centru de la Clocotici.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.

Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI MARIAN
   
             ROMÂNIA                                                                                                 PROIECT                                                                               
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
      COMUNA LUPAC
    CONSILIUL LOCAL

H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli
pe anul 2015

         Consiliul Local al comunei Lupac din judeţul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din data ___________ ;
         Având în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la necesitatea rectificării bugetului local al comunei Lupac pe anul în curs, precum şi referatul compartimentului Financiar-Contabil nr.1082/24.09.2015
         Având în vedere adresele nr.4346/21.09.2015 şi 4295/16.09.2015 a Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice caraş-Severin.
         În conformitate cu prevederile din O.U.G. nr.63/2010 privind modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;
         Ţinând cont de prevederile art.33 alin.(3) şi alin.(4) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
         În temeiul art. 36 alin. (4) lit. a)  si art. 45 alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare:
                        
H O T Ă R Ă Ş T E:


         Art.1. - Se rectifica bugetul local al comunei Lupac pe anul 2015 conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
         Art2. -  Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
         Art.3 – Prezenta hotărâre se comunică:
                    - Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
                    - Primarului comunei Lupac
                    - Compartimentului de contabilitate al acestei primării .
                    - Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Caraş-Severin.
                            
      PRIMAR,                                            Avizat:
Vlasici Marian                                      SECRETAR,
                                                          Moteca Alin-Dorin

              ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
        COMUNA LUPAC
               PRIMAR

Expunere de motive
Cu privire la rectificarea bugetului local pe anul 2015

Domnilor consilieri, invitati, participanti

         În calitatea mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, împreuna cu compartimentul de contabilitate al acestei primării am procedat la rectificarea bugetului în conformitate cu prevederile legale conform anexei la prezentul proiect de hotărâre şi în conformitate  cu adresele nr. 4346/21.09.2015 şi 4295/16.09.2015 prin care a fost alocată suma de 95 mii lei din sume defalcate din TVA pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor oraşelor şi miunicipiilor destinate pentru plata salariilor, sporurilor, indemnizaţiilor şi a altor drepturi salariale stabilite prin lege, precum şi pentru plata contribuţiilor aferente acestora din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat în anul 2015, astfel nivelul maxim al cheltuielilor de personal aferent bugetului general centralizat pe anul 2015 a crescut de la 1355,35 mii lei la 1450,35 mii lei, precum şi suma de 30 mii lei din sume defalcate din TVA pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor (11.02.02) prin care a fost diminuat trim.IV cap. 65.02 « Învăţământ » şi majorat trim.III.

Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate să deliberaţi în consecinţă.

Vă mulţumesc.

PRIMAR
VLASICI MARIAN

                        ROMÂNIA
             JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
        Comisia de specialitate nr. 1

         Comisia de specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului local pe anul 2015 a analizat şi discutat în amănunţite problematica mai sus amintită şi în consecinţă dă aviz_________________________proiectului de hotărâr
  Membrii comisie:
                                                                                 
 RadovancoviSlavoliub_______                                                                                         Covaci Gheorghe_________
 Bosilca Gheorghe______
 Veca Matei Mihai_________
 Draghia Marian___________
  
            România
Judeţul Caraş-Severin
       Comuna Lupac
           PRIMAR
ORDINEA DE ZI
ŞEDINŢA ORDINARĂ 24.08.2015
                              
         Având în vedere Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.96/24.09.2015 privind convocarea şedinţei ordinare a consiliului local al comunei Lupac, precum şi prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr. 215 din 2001 privind administraţia publică locală  republicată , cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data de 30 septembrie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va avea loc şedinţa ordinară  de lucru a Consiliului nostru local  cu urmatoarea ordine de zi :
        
         1. Proiect de hotărâre privind  aprobarea procesului-verbal al şedinţei anterioare.

        
         2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)

        3. Proiect de hotărâre aprobarea privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice (principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia 1).

         4. Proiect de hotărâre aprobarea privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei  (comisia 1).

         5. Diverse

PRIMAR,
VLASICI  MARIAN
            Romania
Judetul Caras-Severin
       Comuna Lupac
Nr._______/_______2015

PROCES-VERBAL
  
         Încheiat azi 19.08.2015 cu ocazia afişării la avizierul  Primăriei comunei Lupac a ordinii de zi pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea loc în data de 24  Lupac  

                          ROMÂNIA
           JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC



PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 24 august 2015 în şedinţa ordinară



         Şedinţa de consiliu a fost convocată prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.79/19.08.2015 în termen legal. În deschiderea şedinţei secretarul comunei arată că din totalul de 11 consilieri  toţi sunt prezenţi.
         Punctul 1 de pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al şedinţei anterioare. D-nul preşedinte de şedinţă întreabă dacă mai sunt completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind alte completări se trece la vot  toţi cei 11 consilieri fiind „pentru” .
         Punctul 2 de pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015. D-nul consilier popescu menţionează că sunt unele obiecţii la repartizarea sumelor de bani iar d-nul Primar precizează că aceasta este doar o propunere urmând a fi discutat în cadrul şedinţei. D-na contabil face menţiunea că în cadrul acestor sume de bani sunt cuprinse şi salariile profesorilor iar totul a fost împărţit conform adreselor venite de la finanţe. D-na contabil precizează că a fost ridicat la salariile persoanelor din Aparatul de Specialitate al Primarului plafonul cu 40 mii lei astfel la acest capitol banii fiind alocaţi astfel: 40440 pentru cheltuieli personal, suma de 22000 pentru cursuri de perfecţionare iar suma de 40000 lei pentru cheltuieli materiale unde sunt incluse aciziţionarea unui scanner performant, cadourile de sărbători pentru copiii de la şcoală, achiziţionarea de becuri pentru iluminatul public.
         D-nul Primar menţionează că s-a omis zidul de la Cloctici din centru de lângă cămin. D-nul consilier Şera întreabă în legătură cu suma de 80 mii lei pentru fotbal. D-na contabil menţionează că 60 mii lei sunt pentru cheltuielile de investiţii adică reabilitare tribună suma de 34700 lei şi reabilitare vestiare suma de 25300 lei. D-nul Popescu precizează apoi că dacă sunt bani ar trebui scăzută taxa la gunoi. D-nul Primar menţionează că nu se poate plăti de către primărie gunoiul omului. D-nul consilier Radici precizează apoi că din fondul de rezervă ar trebui făcute unele lucrări la căminul din Lupac pentru că este într-o stare jalnică precizânde că ar trebui achiziţionate mese, scaune, climă , reparat wc-ul, amenajată bucătărie, iar d-nul Popescu aminteşte apoi situaţia şcolilor şi a grădiniţei din Lupac. D-nul Popescu solicită apoi d-nei contabil să scrie în referat denumirea fiecărui capitol precum şi justificarea mai detaliată a sumelor alocate. D-nul Lucacela precizează că trebuie văzute care sunt priorităţile în funcţie de propunerile d-nilor consilieri. D-nul Primar precizează că în fondul de rezervă banii sunt alocaţi pentru plata TVA pentru anu fi plătite dobânzi iar când se returnează se va vedea unde vor fi alocaţi. D-nul Primar propune să fie votat fiecare capitol în parte. Se trece la votul pentru suma de 40440 lei la titlul 10 unde 11 consilieri sunt „pentru”, după care se votează suma de 20000 lei pentru cursuri de perfecţionare şi suma de 40000 lei pentru cheltuieli materiale unde se propune şi achiziţionarea a 10 containere mari pentru gunoi din care la Clocotici 2 buc, la Vodnic-2 buc., la Rafnic 2 buc., la Lupac- 4 buc.Se supune la vot 11 consilieri „pentru”.
         La titlul 71 suma de 125590 lei pentru amenajarea sălii de şedinţe. D-nul Primar menţionează că nu se ştie exact cât va costa se face la început în funcţie de câţi bani sunt după care în funcţie de necesităţi se vor aloca bani. Se supune la vot 11 „pentru”.
         La cap. 70.02 suma de 135 mii lei titlul 71 proiecte studii, întocmire proiect tehnic, avize pentru realizare drumuri agricole, 10 mii lei pentru lucrări la iluminatul public şi 10 mii lei pentru plata energiei electrice. D-nul Primar precizează că ar trebui suplimentat pentru achiziţionarea de becuri. Astfel se ia de suma de 135 mii lei suma de 10 mii lei rămânând 125 mii lei şi se adugă la lucrări pentru plata energiei electrice suma devenind 20 mii lei. Se supune la vot toţi cei 11 consilieri fiind „pentru”.
         Cap. 67.02 suma de 80 mii lei din care 20 mii lei pentru cheltuieli materiale şi 60 mii lei la titlul 71 cheltuieli pentru investiţii din care 34700 lei pentru amenajare tribună şi 25300 lei pentru amenajare vestiare lucrări executate la stadionul din Lupac. D-nul Popescu precizează că se abţine de la vot la acest capitol pentru că nu cunoaşte suma investită. D-nul Popescu nu este de acord nici cu suma de 20 mii lei pentru cheltuieli materiale la fotbal pentru susţinerea echipelor din Lupac şi Rafnic. Se supune la vot acest capitol 8 consilieri fiind „pentru şi 3 abţineri respectiv d-nul Popescu, Bosilcă şi Radovancovici cu menţiunea că d-nul Radovancovici este de acord cu suma de 20 mii lei pentru susţinerea echipelor iar pentru investiţii nu cunoaşte pentru că nu a fost prezent  la lucrările şedinţei cănd s-a mai discutat acest aspect.
         Cap. 65.02 suma de 79 mii lei pentru învăţământ hotărâri judecătoreşti. Se supune la vot toţi fiind „pentru”.
         La cap.85.02 suma de 50 mii lei pentru pregătire drum pentru iarnă. D-nul Popescu întreabă apoi ce sumă s-a cheltuit în anii precedenţi pentru acest lucru. D-nul Primar menţionează că suma a fost de 58 mii lei. Se supune la vot toţi fiind „pentru”.
         D-nul Primar întreabă apoi pe d-na contabil de unde vor fi alocaţi banii pentru zidul din centru de la Clocotici. D-nul Primar menţionează de asemenea că pentru toate lucrările executate răspunde dirigintele de şantier.D-nul Primar propune  soluţia ca banii să fie luaţi de la rezervă iar suma de 64 mii lei din suma de  125590 lei pentru amenajarea sălii de şedinţe. Se supune la vot această propune 8 consilieri fiin „pentru şi 3 abţineri d-nul Popescu, Bosilca şi Duma. Astfel banii vor fi mutaţi la cap.84.02 titlul 71- cheltuieli de investiţii.
         Se trece apoi la următorulpunct pe ordinea de zi: Diverse, secretarul menţionând că sunt cereri din partea cetăţenilor
         Astfel d-na Mocioalcă Marta solicită repararea străzii pe care locuieşte, d-nul Primar menţionând că va avea în vedere acest lucru şi va fi reparată.
         D-nul Laţchici Marian din Lupac nr.71 solicită repararea podeţelor din faţa caselor dărânâmate odată cu înlocuirea conductei de apă. D-nul Primar precizează că se va soluţiona va fi chemat responsabilul cu lucrarea pentru a lua măsurile ce se impun.
         Odată cu aceste discuţii cu propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei au luat sfârşit
   Completări/modificări:

Preşedinte de şedinţă,
Lucacela Marian 

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu