ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMAR
D I
S P O
Z I Ţ
I E
Cu privire la
convocarea şedinţei ordinare de
consiliul
local al comunei Lupac pentru data
de 30.09.2015
Primarul comunei Lupac din judeţul
Caraş-Severin,
În temeiul art. 39 alin.1, si art.
68 ,ambele din Legea nr.215 din 2001,
privind administraţia publică locală, republicată , cu modificările şi completările
ulterioare
D I
S P U
N E :
ART.1. Se convoacă şedinţa _ordinară _ a Consiliului Local al comunei LUPAC pentru
data de 30 septembrie 2015 ora 09,00 în
sala de şedinţe a acestei primării , care va avea urmatoarea ORDINE DE ZI :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al şedinţei
anterioare.
2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de
venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)
3. Proiect de hotărâre aprobarea privind modificarea punctelor 4, 5, 6
şi 9 din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de
achiziţii publice (principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia
1).
4. Proiect de hotărâre aprobarea privind aprobarea susţinerii din
bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu
suma de 2.000 lei (comisia 1).
5. Diverse
PRIMAR,
Avizat :
VLASICI
MARIAN SECRETAR,
România
Judeţul Caraş-Severin
Comuna Lupac
PRIMAR
ORDINEA
DE ZI
ŞEDINŢA ORDINARĂ 24.08.2015
Având în vedere Dispoziţia Primarului comunei Lupac
nr.96/24.09.2015 privind convocarea şedinţei ordinare a consiliului local al
comunei Lupac, precum şi
prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr. 215 din 2001
privind administraţia publică locală republicată ,
cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data
de 30 septembrie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va
avea loc şedinţa ordinară de lucru a
Consiliului nostru local cu urmatoarea
ordine de zi :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de
venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)
3. Proiect de hotărâre aprobarea
privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL
nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice (principalele
lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia 1).
4. Proiect de hotărâre aprobarea
privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a
echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei (comisia
1).
5. Diverse
PRIMAR,
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind aprobarea susţinerii din
bugetul local pe parcursul anului 2015
a echipei de fotbal Recolta
Rafnic cu suma de 2.000 lei
Consiliul
Local al comunei Lupac, întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din
data___________
Având
în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la
aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de
fotbal Recolta Rafnic.
Văzând
HCL nr.11/13.02.2015 privind adoptarea bugetului local al comunei Lupac şi a
estimărilor 2016-2018, precum şi HCL nr.54/24.08.2015 privind rectificarea
bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 ;
Ţinând cont de prevederile
Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi
completările ulterioare;
În temeiul art.45 alin.(1), alin.(2)
lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind
administraţia publică locală ,republicată cu modificările şi completările
ulterioare.
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. – Se aprobă susţinerea din
bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic cu
suma de 2.000 lei;
Art.2 – Cu ducerea la îndeplinire
a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Lupac şi compartimentul
financiar-contabil din cadrul acestei primării
Art.3- Prezenta hotărâre intră
în vigoare în conformitate cu prevederile Legii nr.215/2001 privind
administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările
ulterioare.
Art.4 - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
-
Primarului comunei Lupac
- Compartimentului financiar-contabil din
cadrul Primăriei comunei Lupac.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian
SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMAR
Expunere de motive
Cu privire la aprobarea susţinerii
din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal Recolta Rafnic
cu suma de 2.000 lei
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, ca şi în
anii precedenţi am hotărât şi în acest an susţinerea din cadrul bugetului local
a acestei echipe de fotbal, precum şi a echipei de fotbal Recolta Rafnic care
activează din această toamnă în divizia “Onoare”. Am hotărât acest lucru deoarece
nu există multe mijloace de petrecere a timpului liber iar sportul reprezintă o
activitate importantă pentru locuitorii acestei comunităţi precum şi un mijloc
de petrecere a timpului liber. Ca şi în anii precedenţi în care am susţinut
echipele de fotbal şi în acest an vom susţine cele 3 echipe de fotbal
respective Voinţa Lupac , Croaţia Clocotici şi Recolra
Rafnic. Suma alocată este de 2000 lei necesară pentru plata arbitrajelor sumă
necesară până la finele acestui an.
Ca
atare, vă rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în
consecinţă.
Vă mulţumesc
PRIMAR
VLASICI MARIAN
Romania
Judetul
Caras-Severin
Comuna Lupac
Nr._______/_______2015
PROCES-VERBAL
Încheiat azi 19.08.2015 cu ocazia afişării la avizierul Primăriei comunei Lupac a ordinii de zi
pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea loc în data de 24 august
2015 la sediul primăriei comunei Lupac.
SECRETAR,
Moteca Alin Dorin
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
cu privire la aprobarea procesului-verbal
din data de 24 august 2015
Consiliul Local al comunei Lupac,
judeţul Caraş-Severin, întrunit în şedinţa ordinară de lucru din data de ___________
Luând în considerare faptul că în
conformitate cu prevederile legale, secretarul acestei primării a pus la
dispoziţia consilierilor procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 24 august
2015 putând ca acesta să fie pus în discuţie şi aprobat în conformitate cu
prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art.36 alin.2) şi art.45
din legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se aprobă procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 24 august
2015 cu/ (fără) modificări faţă de forma în care acesta a fost
redactat_________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Art.2
– Prezenta hotărâre se comunică:
-
Primarului comunei Lupac.
-
Secretarului comunei Lupac.
-
Instituţiei Prefectului judeţului
Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici
Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1
la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice
(principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul
2015
Consiliul Local al comunei
Lupac din judeul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din
data ___________
Având în vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire
la principalele obiective propuse a se executa în anul calendaristic 2015,
precum şi referatul Compartimentul Achiziţii Publice nr.1084/24.09.2015 ;
În
conformitate cu prevederile O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor
de achiziţie publică, contracte de concesiune lucrăripublice şi a contractelor
de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare ;
În
temeiul art.36 alin.(2) lit.b) şi lit.d), alin.(4) lit.e) şi lit.f), alin.(6)
pct.4-18, art.45 alin.(2) lit.e) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu
modificările şi completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. – Se aprobă modificarea
punctelor nr.4, 5, 6, 9 din lista (planul de achiziţii) cu principalele
obiective propuse a se executa în anul calendaristic 2015 pe raza comunei
conform anexei nr.1 ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Celelalte prevederi ale
HCL nr.76/12.12.2014 rămân nemodificate.
Art.2- Cu ducerea
la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Lupac, şi
persoana responsabilă cu achiziţii publice la nivelul Primăriei comunei Lupac.
Art.3 - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
- Responsabilului cu achiziţiile publice în cadrul acestei primării
PRIMAR,
Avizat:
Vlasici
Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de
motive
Cu privire la modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9
din anexa nr.1 la HCL nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii
publice
(principalele lucrări propuse a se executa) pentru anul
2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar împreună cu compartimentul de achiziţii publice al
acestei primării conform dispoziţiilor legale în vigoare privind achiziţiile
publice am procedat la modificarea anexei
la HCL nr.76/12.12.2014 astfel la punctul 4 reparaţii primărie suma
estimată la sfârşitul anului trecut a fost majorată de 100000 lei la 125000 lei, la punctul 5 studii de
fezabilitate a fost majorată de la 150000 lei la 300000 lei bani necesar pentru
întocmirea de studii de fezabilitate pentru drumurile agricole pentru care se
doreşte realizarea unui proiect, la punctul 6 reparaţii şi modernizare cămin
cultural Vodnic suma preconizată a fost majorată de 100000 lei la 220000 lei,
iar la punctul 9 suma a fost majorată de la 250000 lei la 300000 lei pentru
zidul din centru de la Clocotici.
Ca atare, vă rog să analizaţi
cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind rectificare bugetului de venituri şi
cheltuieli
pe anul 2015
Consiliul Local al comunei Lupac din
judeţul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din
data ___________ ;
Având în vedere expunerea de motive a
primarului comunei Lupac cu privire la necesitatea rectificării bugetului local
al comunei Lupac pe anul în curs, precum şi referatul compartimentului
Financiar-Contabil nr.1082/24.09.2015
Având în vedere adresele nr.4346/21.09.2015 şi 4295/16.09.2015 a
Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice
caraş-Severin.
În conformitate cu prevederile din O.U.G. nr.63/2010 privind
modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale
precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;
Ţinând cont de prevederile art.33
alin.(3) şi alin.(4) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu
modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 36 alin. (4) lit. a) si art. 45 alin.(2) lit.a) şi art.115
alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia
publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. - Se rectifica bugetul local al comunei Lupac
pe anul 2015 conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art2. - Prezenta hotărâre intră în vigoare în
conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică
locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.3
– Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
- Compartimentului de contabilitate
al acestei primării .
-
Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de
motive
Cu privire
la rectificarea bugetului local pe anul 2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În calitatea mea de primar şi implicit
de ordonator principal de credite, împreuna cu compartimentul de contabilitate
al acestei primării am procedat la rectificarea bugetului în conformitate cu prevederile
legale conform anexei la prezentul proiect de hotărâre şi în conformitate cu adresele nr. 4346/21.09.2015 şi
4295/16.09.2015 prin care a fost alocată suma de 95 mii lei din sume defalcate
din TVA pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor
oraşelor şi miunicipiilor destinate pentru plata salariilor, sporurilor,
indemnizaţiilor şi a altor drepturi salariale stabilite prin lege, precum şi
pentru plata contribuţiilor aferente acestora din unităţile de învăţământ
preuniversitar de stat în anul 2015, astfel nivelul maxim al cheltuielilor de
personal aferent bugetului general centralizat pe anul 2015 a crescut de la
1355,35 mii lei la 1450,35 mii lei, precum şi suma de 30 mii lei din sume
defalcate din TVA pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul
comunelor, oraşelor şi municipiilor (11.02.02) prin care a fost diminuat
trim.IV cap. 65.02 « Învăţământ » şi majorat trim.III.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate să
deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia
de specialitate nr. 1
Comisia
de specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind rectificarea
bugetului local pe anul 2015 a analizat şi discutat în amănunţite
problematica mai sus amintită şi în consecinţă dă
aviz_________________________proiectului de hotărâr
Membrii comisie:
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci
Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia
Marian___________
România
Judeţul Caraş-Severin
Comuna Lupac
PRIMAR
ORDINEA
DE ZI
ŞEDINŢA ORDINARĂ 24.08.2015
Având în vedere Dispoziţia Primarului comunei Lupac
nr.96/24.09.2015 privind convocarea şedinţei ordinare a consiliului local al
comunei Lupac, precum şi
prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr. 215 din 2001
privind administraţia publică locală republicată ,
cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data
de 30 septembrie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va
avea loc şedinţa ordinară de lucru a
Consiliului nostru local cu urmatoarea
ordine de zi :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de
venituri şi cheltuieli pe anul 2015. (comisia 1)
3. Proiect de hotărâre aprobarea
privind modificarea punctelor 4, 5, 6 şi 9 din anexa nr.1 la HCL
nr.76/12.12.2014 privind aprobarea planului de achiziţii publice (principalele
lucrări propuse a se executa) pentru anul 2015 (comisia 1).
4. Proiect de hotărâre aprobarea
privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a
echipei de fotbal Recolta Rafnic cu suma de 2.000 lei (comisia
1).
5. Diverse
PRIMAR,
VLASICI MARIAN
Romania
Judetul
Caras-Severin
Comuna Lupac
Nr._______/_______2015
PROCES-VERBAL
Încheiat azi 19.08.2015 cu ocazia afişării la avizierul Primăriei comunei Lupac a ordinii de zi
pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea loc în data de 24 Lupac
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 24 august 2015
în şedinţa ordinară
Şedinţa de consiliu a
fost convocată prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.79/19.08.2015 în
termen legal. În deschiderea şedinţei secretarul comunei arată că din totalul
de 11 consilieri toţi sunt prezenţi.
Punctul 1 de pe ordinea
de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal
al şedinţei anterioare. D-nul preşedinte de şedinţă întreabă dacă mai sunt
completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind alte completări
se trece la vot toţi cei 11 consilieri
fiind „pentru” .
Punctul 2 de pe ordinea
de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de
venituri şi cheltuieli pe anul 2015. D-nul consilier popescu menţionează că
sunt unele obiecţii la repartizarea sumelor de bani iar d-nul Primar precizează
că aceasta este doar o propunere urmând a fi discutat în cadrul şedinţei. D-na
contabil face menţiunea că în cadrul acestor sume de bani sunt cuprinse şi
salariile profesorilor iar totul a fost împărţit conform adreselor venite de la
finanţe. D-na contabil precizează că a fost ridicat la salariile persoanelor
din Aparatul de Specialitate al Primarului plafonul cu 40 mii lei astfel la
acest capitol banii fiind alocaţi astfel: 40440 pentru cheltuieli personal,
suma de 22000 pentru cursuri de perfecţionare iar suma de 40000 lei pentru
cheltuieli materiale unde sunt incluse aciziţionarea unui scanner performant,
cadourile de sărbători pentru copiii de la şcoală, achiziţionarea de becuri
pentru iluminatul public.
D-nul Primar menţionează
că s-a omis zidul de la Cloctici din centru de lângă cămin. D-nul consilier
Şera întreabă în legătură cu suma de 80 mii lei pentru fotbal. D-na contabil
menţionează că 60 mii lei sunt pentru cheltuielile de investiţii adică
reabilitare tribună suma de 34700 lei şi reabilitare vestiare suma de 25300
lei. D-nul Popescu precizează apoi că dacă sunt bani ar trebui scăzută taxa la
gunoi. D-nul Primar menţionează că nu se poate plăti de către primărie gunoiul
omului. D-nul consilier Radici precizează apoi că din fondul de rezervă ar
trebui făcute unele lucrări la căminul din Lupac pentru că este într-o stare
jalnică precizânde că ar trebui achiziţionate mese, scaune, climă , reparat
wc-ul, amenajată bucătărie, iar d-nul Popescu aminteşte apoi situaţia şcolilor
şi a grădiniţei din Lupac. D-nul Popescu solicită apoi d-nei contabil să scrie
în referat denumirea fiecărui capitol precum şi justificarea mai detaliată a
sumelor alocate. D-nul Lucacela precizează că trebuie văzute care sunt
priorităţile în funcţie de propunerile d-nilor consilieri. D-nul Primar
precizează că în fondul de rezervă banii sunt alocaţi pentru plata TVA pentru
anu fi plătite dobânzi iar când se returnează se va vedea unde vor fi alocaţi.
D-nul Primar propune să fie votat fiecare capitol în parte. Se trece la votul
pentru suma de 40440 lei la titlul 10 unde 11 consilieri sunt „pentru”, după
care se votează suma de 20000 lei pentru cursuri de perfecţionare şi suma de
40000 lei pentru cheltuieli materiale unde se propune şi achiziţionarea a 10
containere mari pentru gunoi din care la Clocotici 2 buc, la Vodnic-2 buc., la
Rafnic 2 buc., la Lupac- 4 buc.Se supune la vot 11 consilieri „pentru”.
La titlul 71 suma de
125590 lei pentru amenajarea sălii de şedinţe. D-nul Primar menţionează că nu
se ştie exact cât va costa se face la început în funcţie de câţi bani sunt după
care în funcţie de necesităţi se vor aloca bani. Se supune la vot 11 „pentru”.
La cap. 70.02 suma de
135 mii lei titlul 71 proiecte studii, întocmire proiect tehnic, avize pentru
realizare drumuri agricole, 10 mii lei pentru lucrări la iluminatul public şi
10 mii lei pentru plata energiei electrice. D-nul Primar precizează că ar
trebui suplimentat pentru achiziţionarea de becuri. Astfel se ia de suma de 135
mii lei suma de 10 mii lei rămânând 125 mii lei şi se adugă la lucrări pentru
plata energiei electrice suma devenind 20 mii lei. Se supune la vot toţi cei 11
consilieri fiind „pentru”.
Cap. 67.02 suma de 80
mii lei din care 20 mii lei pentru cheltuieli materiale şi 60 mii lei la titlul
71 cheltuieli pentru investiţii din care 34700 lei pentru amenajare tribună şi
25300 lei pentru amenajare vestiare lucrări executate la stadionul din Lupac.
D-nul Popescu precizează că se abţine de la vot la acest capitol pentru că nu
cunoaşte suma investită. D-nul Popescu nu este de acord nici cu suma de 20 mii
lei pentru cheltuieli materiale la fotbal pentru susţinerea echipelor din Lupac
şi Rafnic. Se supune la vot acest capitol 8 consilieri fiind „pentru şi 3
abţineri respectiv d-nul Popescu, Bosilcă şi Radovancovici cu menţiunea că
d-nul Radovancovici este de acord cu suma de 20 mii lei pentru susţinerea
echipelor iar pentru investiţii nu cunoaşte pentru că nu a fost prezent la lucrările şedinţei cănd s-a mai discutat
acest aspect.
Cap. 65.02 suma de 79
mii lei pentru învăţământ hotărâri judecătoreşti. Se supune la vot toţi fiind
„pentru”.
La cap.85.02 suma de 50
mii lei pentru pregătire drum pentru iarnă. D-nul Popescu întreabă apoi ce sumă
s-a cheltuit în anii precedenţi pentru acest lucru. D-nul Primar menţionează că
suma a fost de 58 mii lei. Se supune la vot toţi fiind „pentru”.
D-nul Primar întreabă
apoi pe d-na contabil de unde vor fi alocaţi banii pentru zidul din centru de
la Clocotici. D-nul Primar menţionează de asemenea că pentru toate lucrările
executate răspunde dirigintele de şantier.D-nul Primar propune soluţia ca banii să fie luaţi de la rezervă
iar suma de 64 mii lei din suma de 125590
lei pentru amenajarea sălii de şedinţe. Se supune la vot această propune 8
consilieri fiin „pentru şi 3 abţineri d-nul Popescu, Bosilca şi Duma. Astfel
banii vor fi mutaţi la cap.84.02 titlul 71- cheltuieli de investiţii.
Se trece apoi la
următorulpunct pe ordinea de zi: Diverse, secretarul menţionând că sunt cereri
din partea cetăţenilor
Astfel d-na Mocioalcă
Marta solicită repararea străzii pe care locuieşte, d-nul Primar menţionând că
va avea în vedere acest lucru şi va fi reparată.
D-nul Laţchici Marian
din Lupac nr.71 solicită repararea podeţelor din faţa caselor dărânâmate odată
cu înlocuirea conductei de apă. D-nul Primar precizează că se va soluţiona va
fi chemat responsabilul cu lucrarea pentru a lua măsurile ce se impun.
Odată cu aceste discuţii
cu propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei au luat sfârşit
Completări/modificări:
Preşedinte de şedinţă,
Lucacela Marian
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu