În data de 20
octombrie 2015, la sediul Agenției Municipale pentru Ocuparea Forței de
Muncă din București, a avut loc testarea
sistemului informatic StartPrepaid,la care au participat reprezentanți ai
Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă, ai partenerului național
Soft Business Union, dezvoltatorul sistemului informatic StartPrepaid și
dezvoltatorii sistemului informatic Card2.
Interconectarea
celor două sisteme informatice facilitează procesul de înregistrare a
persoanelor în căutarea unui loc de muncă.
În prezent, sistemul informatic StartPrepaid este funcțional la nivelul
întregii țării, în unitățile desemnate pentru prelucrarea datelor persoanelor
în căutarea unui loc de muncă. Sistemul va asigura mijloacele electronice
necesare pentru emiterea, înregistrarea, stocarea, gestionarea și raportarea
informațiilor referitoare la plata indemnizațiilor de șomaj către beneficiarii
acestora.
În perioada următoare, toate unitățile teritoriale vor dispune de scannere necesare funcționării
sistemului informatic, în
vederea transmiterii copiilor electronice ale actelor de identitate către
entitățile din sistemul bancar, emițătoare de carduri.
Agenția Națională
pentru Ocuparea Forței de Muncă împreună cu SC Soft Business Union SRLderulează,
începând cu data de 06.01.2014, proiectul “Acțiunea: Prepaid! - Soluție de
reformare și modernizare a serviciilor SPO prin implementarea unui sistem
modern de plată a indemnizației de
șomaj” cofinanțat dinFONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operațional
Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 ” Investește în oameni”
și se înscrie pe Axa prioritară 4 “Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”
Domeniul Major de Intervenție 4.1-„Întărirea capacității SPO pentru furnizarea
serviciilor de ocupare”.
Manager de
proiect
Tel.:+4 021 303.98.31 ; E-mail: constantin.georgescu@anofm.ro
Pentru mai multe informații
accesați: www.actiunea-prepaid.anofm.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu