Prin
implementarea acestui proiect ANOFM contribuie la consolidarea capacităţii
administrative proprii prin creșterea
calității și eficienței serviciilor furnizate precum și pentru a asigura
corelarea ofertei cu cererea de forță de muncă.
Astfel
prin proiectul ”Cardul Profesional European
2–instrument inovativ de modernizare și eficientizare a activității SPO”
se implementează un nou sistem
informatic expert dedicat activității de bază a instituției, care va asigura accesul specialiștilor din
cadrul ANOFM la o bază de date centralizată la nivel național, fiind primul
sistem informatic din cadrul ANOFM care
va asigura o astfel de funcționalitate, având în vedere că până la intrarea în
exploatare a sistemului Cardul Profesional European 2, există 42 de baze de
date distincte, la nivelul fiecărui județ, la care se adaugă cea centrală.
Prin
continuarea proiectului „Cardul Profesional European 2–instrument inovativ de
modernizare și eficientizare a activității SPO” Serviciul Public de Ocupare va
asigura în continuare creșterea calității serviciilor de informare și orientare
în carieră și de mediere a muncii oferite persoanelor în căutarea unui loc de
muncă, cât și angajatorilor.
Cele 42
de agenții județene pentru ocuparea forței de muncă vor dispune de un serviciu
în format self service. Această platformă va completa și valoriza rezultatele
obținute de implementarea unor proiecte anterioare la nivelul SPO („Cardul Profesional European-soluție europeană în
căutarea unui loc de muncă").
Date de contact:
Adrian Dragomir – Manager de proiect
Tel.: +4
021 303.98.31; Fax: +4 021.303.98.38
E-mail:
adrian.dragomir@anofm.ro
www.card-profesional2.anofm.ro
Proiect
cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial
Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013
„Investește
în oameni!”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu