Comenzile
expediate prin Poșta Română vor fi livrate în 24 sau 48 de ore, în funcție de
destinație
Magazinul online Auchan.ro va
oferi clienților din întreaga țară o nouă opțiune de livrare a comenzilor prin
intermediul unui parteneriat cu Poșta Română. Astfel, retailerul integrează
serviciul StaiAcasă Plus, soluția
de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de C.N. Poșta Română S.A.
de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de C.N. Poșta Română S.A.
În prima etapă, serviciul va fi
disponibil în municipiul Suceava și localitățile limitrofe, iar prin
intermediul noii opțiuni, clienții vor putea comanda alimente la temperatură
ambientală, dar și produse nealimentare, din toate categoriile listate pe auchan.ro, cu o greutate maximă a
comenzii de 30kg. În perioada următoare, compania va extinde treptat această
opțiune la nivel național. Comenzile astfel expediate sunt monitorizate în
sistem Track&Trace pe tot fluxul de livrare. Salariații poștali contactează
destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare, și fac livrarea
comenzilor la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnatură pe
formularul AWB, iar factorii poștali încasează contravaloarea trimiterii.
„Parteneriatul cu Poșta Română, pe care îl apreciem foarte mult, vine ca urmare a dezvoltării accelerate
a activităților de ecommerce
ale Auchan Romania din ultima
perioadă.
Astfel, în cadrul magazinului online auchan.ro am extins gamele de produse, am introdus și standardizat
noi servicii, lucrăm cu mai mulți operatori de livrare, pe diverse categorii, fresh sau
generale, și am pus în funcțiune un sistem de customer
care, toate pentru a răspunde cât mai bine
nevoilor și așteptărilor clienților, mult crescute în această perioadă. Poșta Română ne va ajuta, o dată în plus, să ducem „diferența Auchan” în toate colțurile României”, a
declarat Tiberiu
Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
„Ne bucurăm că, începând de
astăzi, suntem parteneri cu unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața din
România. Dezvoltarea produsului StaiAcasă se încadrează în strategia Poştei
Române de a creşte cota de piaţă pe segmentul de livrare a mărfurilor comandate
on-line. Strategia noastră şi, în special acest
produs,
valorifică potenţialul reţelei poştale care numără peste 5.500 de subunităţi pe
întreg teritoriul naţional”,
a declarat Gina Budeanu – Directorul
Direcției Strategii și Politici de Dezvoltare, Poșta Română.
Ținând cont de
contextul actual, ambele companii se asigură
că întregul flux de pregătire și livrare a comenzilor respectă condiții stricte
de siguranță sanitară, implementând o serie de măsuri de prevenire și limitare
a răspândirii virusului. Astfel, pregătirea comezilor în magazinele Auchan are
loc în deplină siguranță, angajații fiind instruiți cu privire la purtarea măștilor
și a mănușilor, precum și în ceea ce privește dezinfectarea cărucioarelor și a
cutiilor de ambalare.
În egală măsură, angajații
Poștei Române vor păstra distanţa de 2 metri faţă de persoanele aflate la
domiciliu sau în autoizolare cărora urmează să li se
distribuie alimentele. De asemenea,
aceștia nu vor intra
în locuinţa clienţilor,
distribuirea realizându-se
la uşă/poartă. Factorii poștali
dedicați care distribuie
comenzile sunt echipați cu
măști, și mănuși. Totodată, flota
auto dedicată cu
care se realizează
distribuirea de alimente
este dotată cu dezinfectant de mâini și cu dezinfectant
de suprafețe.
Despre Auchan România
Auchan România are în
portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de
24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2
suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2
miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în
care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai
largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile
mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezintă clienților peste 25.000 de
produse și, în acelasi timp, operează website-ul dedicat activităţilor de
gastronomie tip restaurant -
lamasa.auchan.ro.
Despre Poșta Română
Poşta Română este cel mai mare operator naţional
din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român,
reprezentat de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor
(93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Compania deţine o reţea de peste 5.600
de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11
milioane de trimiteri poştale. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de
serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de
reţeaua poştală proprie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu