Unele servicii
rămân restricționate
După o perioadă în care a
fost închisă din cauza situației epidemiologice, Biblioteca Universității
Politehnica Timișoara își reia activitatea, din 18 mai 2020, însă anumite
servicii rămân în continuare restricționate.
În prima etapă vor fi
reluate serviciile de
împrumuturi și restituiri ale cărților și documentelor,
întocmirea fișelor de lichidare, eliberarea adeverințelor pentru doctoranzi în
vederea susținerii tezei de doctorat.
În această perioadă, accesul
în bibliotecă se va realiza cu respectarea unor reguli stricte pentru limitarea
răspândirii coronavirusului Sars-Cov-2. Astfel, pentru împrumutul și
restituirea cărților și documentelor, activitățile se vor desfășura doar în
holul principal al Bibliotecii, iar accesul se va face pe la intrarea din str.
Traian Lalescu. Utilizatorii vor purta obligatoriu mască, iar restituirile se
vor face la self-check-urile din hol. Fișele de lichidare vor fi transmise, de
către personalul Bibliotecii, în format electronic, direct către secretariatele
facultăților.
De menționat este și faptul
că Biblioteca UPT a prelungit termenul de restituire al tuturor publicațiilor
împrumutate până la data de 15 iunie 2020; pentru depășirile cu începere din
data de 20 martie 2020 și până la data de 15 iunie nu se vor percepe penalizări.
Toate cărțile restituite de utilizatori vor fi sterilizate cu ajutorul lămpilor
UVC. Studenții care doresc să împrumute cărți de la Bibliotecă vor transmite,
cu 24 de ore înainte, prin e-mail, o solicitare în acest sens care să cuprindă
titlurile volumelor dorite.
În cazul doctoranzilor, în
vederea eliberării adeverințelor necesare pentru susținerea tezei de doctorat,
accesul în Bibliotecă se va face pe la intrarea dinspre terenul de sport.
În actuala etapă, nu este
permis studiul în sălile de lectură, iar în bibliotecă vor fi primiți maxim
trei utilizatori în același timp. Pentru toate aceste activități, Biblioteca
UPT va fi deschisă după următorul program: luni-joi - 9.00-15.00, vineri -
9.00-14.00.
Celelalte servicii rămân
accesibile în mediul online prin intermediul paginii web library.upt.ro (logarea se face cu ajutorul
contului UPT): informare şi documentare prin accesarea catalogului electronic
al bibliotecii, comunicare cu bibliotecarii, acces la Depozitul Digital dSpace,
respectiv la Bazele de Date din cadrul consorțiului Anelis Plus.
În următoarea perioadă vor
fi organizate webinarii în vederea redactării lucrărilor de licenţă şi de
masterat, precum şi a realizării bibliografiei. Toate noutăţile vor fi postate
pe pagina web (library.upt.ro), precum și
pe paginile de Facebook şi de Instagram ale Bibliotecii.
Departament Comunicare si
Imagine
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu