Compania Naţională Poşta
Română oferă clienţilor posibilitatea de a plăti ratele bancare prin
intermediul oficiilor poştale sau direct de acasă, cu ajutorul factorului
poştal.
Clienţii băncilor care au în
derulare un credit, au la dispoziţie serviciul Poştei Române - Total Collect
Home, prin intermediul căruia pot achita ratele bancare fără a se mai deplasa
la sediul băncii. Compania poate încasa ratele creditelor prin intermediul
factorului poştal, operaţiunile de încasare în numerar a ratelor urmând a se
efectua la domiciliul titularilor de credit, la solicitarea acestora.
De asemenea, Poşta Română
oferă
clienţilor posibilitatea de a-şi achita creditele şi la
cea mai apropiată
subunitate poştală din toate cele peste 5.000 de puncte de lucru din reţeaua
poştală naţională.
În baza protocoalelor
semnate, instituţiile financiar-bancare şi nebancare partenere pun la
dispoziţia Poştei Române informaţiile referitoare la titularii de împrumut, cum
ar fi numele şi prenumele clientului, suma de plată, CNP-ul acestuia, adresa de
domiciliu, seria şi numărul contractului de împrumut etc.
Clientul prezintă factorului poştal fie înştiinţarea de
plată primită de la bancă cu partea detaşabilă prevăzută cu cod de bare, fie îi
solicită acestuia un formular tipizat de depunere numerar pe care îl va
completa cu toate informaţiile de identificare a operaţiunii (nume, prenume,
cont, sumă depusă). Titularul creditului va primi din partea factorului poştal
o chitanţă care atestă achitarea ratei.
„Este cunoscut faptul că,
dintre ţările europene, România este una dintre cele mai slab bancarizate, ceea
ce înseamnă că, în acest sector, cultura de profil trebuie mult îmbunătăţită.
Astfel, Poşta Română îşi exprimă deschiderea faţă de întreg sectorul bancar,
punându-şi la dispoziţie atât infrastructura, cât mai ales resursa umană pentru
intermedierea produselor bancare. Ne exprimăm disponibilitatea, în continuare,
de a semna noi protocoale cu jucători importanţi din sectorul bancar,
contribuind astfel la sporirea gradului de bancarizare în societatea
românească, venind totodată în întâmpinarea clienţilor noştri persoane fizice”, a declarat Horia
Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.
Compartiment Comunicare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu