La conferinţă
au participat reprezentanţi ai partenerilor din proiect, reprezentanţi ai administraţiei
publice locale, precum şi reprezentanţi mass-media.
Proiectul se derulează în parteneriat cu 3 Agenţii
Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă din ţară :
AJOFM Maramureş, AJOFM Mehedinţi şi AJOFM Timiş, precum şi cu SC INSOFT DEVELOPMENT & CONSULTING SRL . Durata de implementare a proiectului este de 15 luni, începând cu data
de 31.12.2013, iar valoarea totală a proiectului este de 6.264.887,25 lei.
Obiectivul proiectului îl reprezintă
creşterea
calităţii, eficientei si transparentei serviciilor de masuri active de
combatere a şomajului prin optimizarea fluxului de informaţii furnizate de
Serviciul Public de Ocupare.
Prin intermediul acestui proiect se va facilita accesul
direct la SPO prin furnizarea de servicii publice online persoanelor aflate in
cautarea unui loc de munca, mediului de afaceri, administratiei publice si
institutiilor publice relevante pe piata muncii din Regiunile Sud-Vest
Oltenia, Vest si Nord-Vest , vor fi
elaborate analize, studii si prognoze privind piata muncii, vor fi dezvoltate
bazele de date ale celor 4 SPO partenere prin înregistrarea şi evidenţierea
electronică a serviciilor furnizate, a locurilor de muncă vacante şi a
angajatorilor activi şi vor fi dezvoltate servicii de tip „self-service” pentru
oferirea de servicii de ocupare on line, respectiv medierea muncii şi informare
şi consiliere profesională.
Informaţii suplimentare despre derularea proiectului pot fi obţinute de la d-na Linţa Liliana –
manager de proiect, tel 0255/212160, ajofm@cs.anofm.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu