În
ceea ce privește întreruperile de energie electrică apărute la iluminatul
public pe raza municipiului Reșița, ca
urmare a unor avarii datorate deteriorării cablurilor de alimentare, a
conexiunilor imperfecte sau a coloanelor de alimentare întrerupte, vă comunicăm
că Primăria Reșița transmite aceste întreruperi de energie la S.C. Enel Energie
S.A. prin Serviciul Call Center, urmând
a fi soluționate de către S.C. Enel Distribuție Banat S.A. – Zona MT-JT Reșița
– Unitatea Operativă Reșița, în
calitate de proprietar al sistemului de
distribuție a energiei electrice din municipiul Reșița.
Operatorul de distribuție are obligația de
a restabilii alimentarea cu energie electrică după o întrerupere neplanificată
în termen de 48 de ore, în funcție de complexitatea avariei, conform Ordinului
nr.11/2016 privind aprobarea Standardului
de performanță pentru serviciul de distribuție a energiei electrice, anexa
1, pct.1.
Referitor la întreruperea de energie
electrică la iluminatul public sesizată pe strada G.A. Petculescu, menționăm că
sesizarea a fost transmisă la Enel prin intermediul Serviciului Call Center,
sesizare înregistrată cu nr. 86 806.
De asemenea, rugăm toți cetățenii care
sesizează nefuncționalitatea sistemului de iluminat public să anunțe telefonic
la nr. de telefon 0255/211692 (Primăria Reșița) sau 0255/929 (Serviciul Call
Center Enel).
Vă asigurăm de preocuparea permanentă
pentru îmbunătățirea funcționării sistemului de iluminat public.
Cabinet
Primar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu