În vederea deservirii cu operativitate a cetăţenilor municipiului Reşiţa şi ai comunelor arondate, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor aduce la cunoștința cetăţenilor următoarele:
- termenul de eliberare a
actelor identitate este de 7 zile calendaristice de la data depunerii cererii
(în cazurile în care nu se necesită verificări suplimentare)
- termenul de eliberare a
actelor de identitate provizorii, înscrierea menţiunilor de reşedinţă,
eliberarea de formulare E401-partea B privind componenţa familiei, în vederea
acordării prestaţiilor familiale, precum şi pentru eliberarea de adeverinţe
este de 5 zile calendaristice de la data
depunerii cererii.
Aceste termene sunt
aplicabile în cazul unei bune funcţionări a Sistemului Național Informatic de
Evidență a Persoanelor.
Precizăm că nu se percep
taxe de urgenţă pentru eliberarea actelor de identitate şi nici taxe pentru completarea
formularelor europene E401.
Programul de lucru cu
publicul al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din
subordinea Consiliului Local al Municipiului Reşiţa este următorul:
- luni, marţi, joi,
vineri: 08:30-13:30, 15:00- 16:30;
- miercuri: 08:30-13:30,
15:00 - 18:30.
Sediul Serviciului se
află situat pe str. Libertăţii nr. 18-20 (fostul sediu Romtelecom din zona
centrală a oraşului).
Cabinet Primar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu