În cadrul Galei Festivalul Brazilor de Crăciun, care a avut loc joi seară, 10 decembrie, brăduții concepuți și donați de către designeri celebri din România au fost vânduți cu sume cuprinse între 500 și 19.500 de Euro companiilor care au licitat pentru ei. În total, suma strânsă din licitația brazilor a fost de 108.100 euro. Alți 4.000 de Euro s-au strâns din biletele de tombolă, iar 142.000 de Euro au venit din sponsorizări.
'Le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi și în acest an; datorită designerilor, sponsorilor și partenerilor reușim să ducem mai departe cu succes această tradiție a brazilor magici. Am reușit să strângem 250.000 de Euro prin care vom ajuta copiii să meargă la școală. Fondurile strânse în acest an ne vor permite să redăm și anul viitor dreptul la educație copiilor defavorizați', a declarat Andi Moisescu, Președinte Salvați Copiii România.
Prezent la eveniment, Adrian Curaj—ministrul Educației — a declarat că echitatea și accesul la educație al copiilor aflați în situații dificile este prioritatea mandatului său. 'Am venit cu emoții, dar acum am emoții și mai mari după ce, în timp ce vorbeam cu elevii din programele pentru care organizați acest festival, o fetiță m-a strâns în brațe fără să-i ceară nimeni acest lucru. Ceea ce faceți dumneavoastră ca societate civilă este minunat.' — Adrian Curaj, Ministrul Educației.
Bradul dedicat tragediei de la Colectiv, vândut cu 19.500 euro
Unul dintre cei mai râvniți brăduți, vândut cu 19.500 euro, a fost 'Bradul nostru' realizat de Omid Ghannadi și Amalia Enache, care reprezintă solidaritatea românilor. Construit din lumânări colorate și cu simboluri populare în culorile tricolorului României, bradul este dedicat victimelor tragediei de la clubul Colectiv.
'Lumânările din față de la Colectiv continuă să ardă și de Crăciun, în acest brad. Pentru ei toți. Acest brad reprezintă solidaritatea românilor. Ne arată, într-o imagine de ansamblu, cât de frumoși suntem împreună, la bine și la greu', a declarat Omid Ghyannadi, designerul care a realizat bradul.
Bradul Salvați Copiii, realizat de designerul Ștefania Mircea împreună cu voluntarii de la Salvați Copiii, a fost licitat pentru suma de 12.000 euro. Bradul este conceput din litere prietenoase, cifre colorate și jocuri haioase, toate fiind aduse din lumea minunată a copilăriei.
Campionul mondial la tenis, Horia Tecău, a intrat în direct din Florida pentru a fi alături de Festivalul Brazilor de Crăciun și a transmis un mesaj organizatorilor. 'Mă bucur că pot să fiu alături de voi pentru această cauză și îmi doresc ca pe viitor să fiu din ce în ce mai implicat în programele voastre', a spus Horia Tecău.
Un alt brad vândut cu o sumă mare în licitație — 10.000 Euro — este cel al Irinei Neacșu, cu tema 'Împreună', reprezentând o pasăre măiastră cu penaj sub formă de inimi colorate.
'Împreună devenim, putem, realizăm, mișcăm, schimbăm. Crăciunul este povestea lui' a fi împreună', din dragoste, din căldură, din dor. 'Împreună' se naște uneori prea rar. 'Împreună' rămâne uneori prea des un gest abstract. Dar astăzi ne-am unit forțele pentru a-i ajuta pe copii.' — Irina Neacșu, designer.
Bradul 'Magic Winter Wonderland' al designerului Stephan Pelger a fost vândut cu 8.000 euro. 'Iernile copilăriei mele rămân pentru mine cele mai frumoase trăite vreodată! Albul zăpezii, aerul curat, mirosul de Crăciun, de cozonaci proaspeți și de scorțișoară, râsetele copiilor, toate acestea înseamnă pentru mine iarna perfectă, iarna magică și reprezintă, de altfel, punctul de plecare, sursa de inspirație pentru bradul din acest an. Mă bucur că prin acest brăduț pot să-i ajut pe copii să meargă la școală.' — Stephan Pelger, designer.
Gabriela Alexandrescu, Președintele Executiv Salvați Copiii România, a spus că scopul Festivalului Brazilor de Crăciun este să reducă abandonul școlar. 'Mulțumim tuturor designerilor și oamenilor generoși care au fost alături de noi. Fără generozitatea sponsorilor noștri, acest lucru nu ar fi posibil. Le mulțumim tuturor companiilor, designerilor, persoanelor publice și nu numai, care ne sprijină și au încredere că împreună putem reda acestor copii șansa la educație și la un viitor decent' — Gabriela Alexandrescu, Președintele Executiv Salvați Copiii România
Pentru ediția din 2015 a Festivalului Brazilor de Crăciun au fost creați 22 de brăduți originali de către designerii români: Brazii intrați în licitație au fost achiziționați de: bradul Omid Ghannadi&Amalia Enache — BCR, bradul Doina Levintza — Anca Vlad (Fildas), bradul Stephan Pelger — Marius Ivan, bradul Irina Neacșu — Lucia Costea (SECOM), bradul Carmen Ormenisan — Regatta Estate, bradul Malvina Cervenschi — Lucia Costea (SECOM), bradul Iris Șerban & Lama Arhitectura — Corina Bârlădeanu — 2 Active PR, bradul Hamid Nicola, cu sprijinul Pop Art Design — Pernod Ricard, bradul MATIUS & Philips România — LIDL România, bradul Zenya Atelier & Mădălina Stan — Perod Ricard, bradul Dragoș Epure & Anca Lungu — LIDL România, bradul PNK Casual — Kaufland România, bradul Ioana Ciolacu — Dragoș Grigoriu, bradul Cristina Săvulescu — Pernod Ricard, bradul Mihai Topescu — Radu George (Catena), bradul Cornel Ilie & Adelina Ivan—LIDL România, bradul Bogdan Adrian Lefter & Honeywell — Pernod Ricard, bradul Tudor Personal Tailor—în colaborare cu Miso Architects — Class Living, Salvați Copiii & Ștefania Mircea — Class Living, bradul Rozalia Bot-Coca-Cola Hellenic, Bradul Iris Șerban — GETT's Hair Studio și bradul Dianei Stoicescu — Kaufland România.
Fondurile colectate în cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun vor fi folosite pentru a finanța programele educaționale 'Educație Preșcolară', 'Școală după Școală' și 'A Doua Șansă', în care sunt incluși aproximativ 2.000 de copii din medii defavorizate și familiile acestora.
Prin cele 14 ediții de până acum, Festivalul Brazilor de Crăciun a facilitat accesul la educație pentru 23.2600 de copii din mediile defavorizate. Suma totală adunată în cadrul edițiilor anterioare s-a ridicat la 3.104.100 de euro.
Fondurile au fost folosite pentru reintegrarea școlară a copiilor care muncesc și pentru prevenirea abandonului școlar în comunitățile sărace din mediul rural. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar și consiliere în centrele educaționale Salvați Copiii România.
Gala Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri
Sponsori Diamond: Euronet Worldwide
Sponsori Platinum: IC Group, Catena, Kaufland România, Stage Expert
Sponsori Gold: Enel, Romanian Business Consult, Class Living, Electrica, Clifford Chance Badea, Orange, ABC Data, Luxoft
Sponsori Silver: Secom, Genpact, Fundația Sensiblu, Capgemini, AT Kearney, Reckitt Benckiser, Gopet România, Banca Comercială Română, BASF, Maresi Foodbroker, Oscar Downstream, Emagic, Mercedes-Benz, Carrefour, Canah
Mulțumiri speciale: 18 Lounge * 2ActivePR * Aerodyn * AFMF * Ana Pârvan * Anastasia Soare Beverly Hills * Angela Ciobanu * Bang & Olufsen * Beautik Haute Parfumerie * Beauty District * Belle Maison Spa * Bien Savvy * Boarder's Shop * Bon Bijou * Canon România * Capital * Cartier * Centrul Shakti * Chambers Charm * Clinica Eliade * Club Moving * Coty * Cuccio * Cramele Recas * Davino * Dentestet * Dorna * Emagic * Eventures * Fudge * Gabriel Geller * Galt * Gett's * Hadar Chalet * Hotel Epoque * Hotel Iaki * Hotpod Yoga * Humanitas * InterComFilm * I regali di Francesca * L'Occitane * Lure * Maiocci * Malvensky * Mercedes-Benz * Miruna Cojanu Pictor * Movement Club * Nomasvello Calea Victoriei * Obsidian * Omega cbu * Oriflame * Panacea Urban Apothecary * Pernod Ricard * Purple Flowers & Events * Rozalia Bot * Sabon * Simbio * Sorla * Skyendor * Ștefania Mircea Designer * Thecraft Lab * Topline * Trick Shot * TTS * Tudor. Personal Tailor * WebVenture * Whirlpool * Wild Olive * Wunderman * Yellow Menu * Zenya Atelier
***
Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvați Copiii România, care are ca centru de interes o licitație specială de brăduți de Crăciun, creați exclusiv pentru această ocazie, de unii dintre cei mai cunoscuți designeri autohtoni. Devenit una dintre atracțiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină proiectele educaționale derulate de Salvați Copiii România.
Comitetul de organizare a Festivalului Brazilor de Crăciun din acest an îi are în componență pe Amalia Năstase (Manager eventures), Andreea Raicu, Andi Moisescu, Corina Bârlădeanu (Manager 2Active PR), Cornel Ilie, Laura Coroianu (Managing Partner Emagic), Tereza Munteanu (Managing Partner Wunderman) și Gabriela Alexandrescu (Președinte Executiv Salvați Copiii România).
Despre Salvați Copiii România
Salvați Copiii România este o organizație neguvernamentală, de utilitate publică, non-profit, care militează activ pentru drepturile și protecția copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenției Națiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului. Programele Organizației sunt adresate tuturor copiilor, cu o atenție deosebită către cei aflați în situații dificile — copiii din comunitățile dezavantajate, copiii victime ale violenței, exploatării prin muncă, traficului sau neglijării, copiii refugiați etc.
În cei 25 de ani de activitate, peste 1.150.000 copii au fost implicați în campaniile și programele desfășurate de Organizație. Salvați Copiii România este membru al Save the Children Internațional, cea mai mare organizație independentă din lume care promovează drepturile copilului și care cuprinde 30 de membri și desfășoară programe în peste 120 de țări
Coordonator comunicare
www.salvaticopiii.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu