Precizăm că administrația locală a fost înștiințată în 9
noiembrie 2015 de către
SC Green Ecobauer SRL, prin adresa nr. 22952/09.11.2015,
despre încetarea de drept a Contractului
de delegare a gestiunii serviciului de salubritate în municipiul Reșița
nr. 7161/21.04.2011, de la data de 30.11.2015, în urma încetării de drept la
data de 30 august 2015 a contractului de asociere în participațiune încheiat
între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Intercom Deșeuri Caraș-Severin și
cei doi asociați SC Green Ecobauer SRL și SC Salprest Rampa SRL.
Prin urmare, în 27 noiembrie 2015, Primăria Reșița a
convocat Comitetul Local pentru Situații de Urgență în cadrul căruia s-a luat
act de situația creată și a fost luată decizia de a demara procedurile de
încredințare directă a serviciului de salubritate pentru activitățile sistate.
În urma discuțiilor purtate cu operatorul serviciului de salubritate din
municipiu s-a stabilit preluarea acestor activități de către SC Brantner
Servicii Ecologice SRL, care deține licența pentru acest serviciu.
În urma unei ședințe extraordinare a Consiliului Local al municipiului Reșița, a
fost aprobat Actul adițional nr. 5 la Contractul de delegare a gestiunii
serviciului de salubritate în municipiul Reșița, prin HCL nr. 318/03.12.2015,
prin care se dorește încredințarea directă a următoarelor activități ale
serviciului de salubritate către SC Brantner Servicii Ecologice SRL:
- selectare/sortare/valorificare/compactare și balotare a
deșeurilor materialelor reciclabile;
- transportul deșeurilor reziduale la deponeuri
autorizate ecologice.
La ora actuală, se așteaptă semnarea actului adițional de
către SC Brantner Servicii Ecologice SRL și deblocarea situației create.
Asigurăm cetățenii că Primăria Reșița depune toate
eforturile pentru soluționarea problemei în cel mai scurt timp și îi rugăm să înțeleagă,
conform celor prezentate anterior, că nu administrația locală este generatoarea
stării de fapt.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Cabinet Primar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu