Acest proiect este implementat în parteneriat cu 5 Agenţii Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă din ţară: AJOFM Mehedinţi, AJOFM Timiş, AJOFM Arad, AJOFM Gorj şi AJOFM Alba, cu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administraţia Publică Locală Timişoara şi cu un partener transnaţional : VUC Storstrom din Danemarca .
Proiectul se adresează unui grup ţintă format din angajaţi ai SPO din cele 6 agenţii pentru ocuparea forţei de muncă , urmând a se desfăşura cursuri de formare şi specializare pentru îmbunătăţirea competenţelor specifice pentru echipa CADRU formată din 36 persoane : evaluator de competenţe, mentorat şi manager îmbunătăţire procese. După finalizarea acestor module, fiecare mentor va fi responsabil de transmiterea cunoştinţelor specifice domeniilor de intervenţiestabilite în strategie şi va prelucra aceste informaţii în grupurile de lucru formate din ceilalţi angajaţi SPO. De asemenea, se vor desfăşura activităţi formative pentru îmbunătăţirea competenţelor şi abilităţilor profesionale a 200 de angajaţi SPO, la următoarele cursuri de specializare: agent ocupare, consultant în domeniul forţei de muncă, consilier orientare profesională şi cursuri TIC, iar un număr de 180 angajaţi ai SPO vor beneficia de mentorat în vederea dezvoltării competenţelor şi abilităţilor socio-profesionale specifice, urmărindu-se în mod deosebit dezvoltarea competenţelor de comunicare şi dezvoltare a planurilor individuale de acţiune.
Informaţii suplimentare despre derularea proiectului pot fi obţinute de pe pagina web a proiectului, http://www.ajofmcs.ro/ECSPO, precum şi de la d-na Linţa Liliana – manager de proiect, tel 0255/212160, mail: caras_severin@ajofm.anofm.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu