În data de 23.04.2012 a avut loc prima etapă a instruirii preşedinţilor şi locţiitorilor birourilor electorale ale circumscripţiilor comunale, orăşeneşti şi municipale, urmând ca o nouă întâlnire de acest fel să aibă loc în cursul săptămânii viitoare.
A fost întocmit Planul de Măsuri al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Semenic”, premergător şi pe timpul desfăşurării alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale.
S-a solicitat primarilor ca, până cel târziu la data de 10 mai 2012, să emită dispoziţiile pentru stabilirea locurilor speciale pentru afişaj electoral, în conformitate cu cu prevederile art. 76 alin. (1) din Legea nr.67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. În acest sens s-a transmis primarilor Hotărârea nr.10/H/19.04.2012 privind unele măsuri pentru buna organizare a alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2012, a Biroului Electoral Central.
Totodată, în urma iniţierii procedurii de cerere-ofertă online pentru achiziţia publică de „Servicii de tipărire buletine de vot pentru alegerilr locale din 10 iunie 2012”, au fost depuse un număr de trei oferte, iar în data de 27 aprilie 2012 a avut loc deschiderea ofertelor, urmând ca în cel mai scurt timp să se stabilească ofertantul câştigător.
De asemenea, a fost finalizată repartizarea secţiilor de votare pentru pază, precum şi repartizarea secţiilor de votare pentru instituirea măsurilor de competenţa MAI, respectiv efectivele angrenate în executarea misiunilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu