Peste 1.200 de casiere Carrefour din întreaga țară sprijină campania și transmit clienților mesajul că 'Educația îi poate ajuta pe copiii vulnerabili să reușească în viață. O donație de doar 1 leu poate face diferența și fiecare dintre noi poate contribui. Alături de UNICEF și Carrefour, puteți schimba în bine viața unui copil'.
În România, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la școală. Mai mult, 2 din 10 copii nu termină opt clase. Pornind de la aceste statistici îngrijorătoare referitoare la copiii care părăsesc școala, UNICEF a demarat în 2010 campania 'Hai la Școală!' de prevenire și reducere a fenomenelor de absenteism și abandon școlar.
Banii strânși în urma campaniei vor sprijini intervențiile UNICEF de la nivelul școlii, al familiei și al comunității. Intervențiile la nivelul școlii au ca scop transformarea școlii într-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor școlari, a directorilor și a cadrelor didactice pentru a-și adapta stilul de lucru nevoilor fiecărui elev. La nivelul familiei se urmărește întărirea legăturii părinților cu școala, implicarea în viața școlară a copiilor lor și acordarea de sprijin părinților prin consiliere și discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunității urmăresc influențarea și mobilizarea membrilor comunității pentru a se implica și a sprijini familiile ai căror copii sunt în risc de abandon școlar.
Este pentru prima dată când UNICEF, în colaborare cu partenerul său Carrefour, folosește în România 'add on bill' (adăugarea la bon a unei sume fixe) ca metodă de strângere de fonduri.
Despre UNICEF România
UNICEF este prezent în România și în alte 190 de țări și teritorii pentru a promova supraviețuirea și dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescență. În România, UNICEF lucrează împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorități locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naționali și internaționali și cu mass media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educație timpurie de calitate și la școală, pentru protejarea adolescenților și monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecție socială și pentru mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor. UNICEF este susținut financiar integral prin contribuțiile voluntare ale persoanelor fizice, corporațiilor, fundațiilor și a guvernelor.
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 162 de magazine dintre care 26 hipermarketuri 'Carrefour', 81 supermarketuri 'Market', 47 magazine de proximitate 'Express', 7 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu