Referitor la problemele și sincopele apărute în sistemul informatic al asigurărilor de sănătate din ultimele zile, vă transmitem, cu girul conducerii Casei Naționale de Asigurări de Sănătate că, în prezent, se fac mari eforturi pentru reintrarea în normal.
„Avem rugămintea față de dumneavoastră să aveți îngăduință și să muncim împreună pentru ca asigurații să nu aibă de suferit. Să găsim soluții care să depășească această perioadă. Toate problemele ivite se cunosc și întreg sistemul depune eforturi susținute pentru ca acestea să fie depășite. Înțelegem poziția furnizorilor și a asiguraților față de situația aceasta și vă asigurăm deopotrivă că scopurile noastre sunt comune“, a precizat ec. Ionuț Mihai Popovici, directorul general al Casei de Asigurări de Sănătate Caraș-Severin.
Vă reamintim că, potrivit CNAS, urmare a problemelor survenite în funcționalitatea Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS), pentru asigurarea accesului pacienților la servicii medicale/medicamente/materiale sanitare specifice/dispozitive medicale, sunt în vigoare următoarele măsuri:
1. derulăm în mod susținut și continuu activități specifice pentru remedierea disfuncționalităților;
2. acordarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale se face:
- în regim off-line;
- fără semnarea cu cardul național de asigurări de sănătate.
Potrivit dispozițiilor legale, în situaţia producerii unor întreruperi în funcţionarea PIAS, constatate şi comunicate de CNAS prin publicare pe site-ul propriu, serviciile medicale, medicamentele şi dispozitivele medicale se acordă în regim off-line. CNAS menționează în mod expres că persoanele asigurate beneficiază de serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale de care au nevoie, în această perioadă. Echipa CNAS și a Casei județene de Asigurări de Sănătate Caraș-Severin își cere scuze pentru inconveniențe atât asiguraților, cât și furnizorilor de servicii medicale.
„Avem rugămintea față de dumneavoastră să aveți îngăduință și să muncim împreună pentru ca asigurații să nu aibă de suferit. Să găsim soluții care să depășească această perioadă. Toate problemele ivite se cunosc și întreg sistemul depune eforturi susținute pentru ca acestea să fie depășite. Înțelegem poziția furnizorilor și a asiguraților față de situația aceasta și vă asigurăm deopotrivă că scopurile noastre sunt comune“, a precizat ec. Ionuț Mihai Popovici, directorul general al Casei de Asigurări de Sănătate Caraș-Severin.
Vă reamintim că, potrivit CNAS, urmare a problemelor survenite în funcționalitatea Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS), pentru asigurarea accesului pacienților la servicii medicale/medicamente/materiale sanitare specifice/dispozitive medicale, sunt în vigoare următoarele măsuri:
1. derulăm în mod susținut și continuu activități specifice pentru remedierea disfuncționalităților;
2. acordarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale se face:
- în regim off-line;
- fără semnarea cu cardul național de asigurări de sănătate.
Potrivit dispozițiilor legale, în situaţia producerii unor întreruperi în funcţionarea PIAS, constatate şi comunicate de CNAS prin publicare pe site-ul propriu, serviciile medicale, medicamentele şi dispozitivele medicale se acordă în regim off-line. CNAS menționează în mod expres că persoanele asigurate beneficiază de serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale de care au nevoie, în această perioadă. Echipa CNAS și a Casei județene de Asigurări de Sănătate Caraș-Severin își cere scuze pentru inconveniențe atât asiguraților, cât și furnizorilor de servicii medicale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu