Primăria Municipiului Reșița organizează, la sediul
din Reșița, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 1A, județul
Caraș-Severin, concurs de recrutare, în data de 4 iunie 2018,
pentru ocuparea unui număr de 2 funcţii publice de execuţie temporar vacante la Direc ția Buget Finanțe
Contabilitate și Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al
Primarului Municipiului Reșița, și anume:
- inspector, clasa I, grad profesional principal în
cadrul Serviciului Gestionarea
Resurselor Umane, Salarizare;
- consilier, clasa I, grad profesional superior în
cadrul Serviciului Buget, Finanţe -
Contabilitate, Organizare, Planificare, Control Financiar Preventiv.
Condiții de participare la concurs pentru funcţia publică de execuţie temporar
vacantă de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Gestionarea Resurselor Umane,
Salarizare:
Condiţii generale:
-
candidaţii trebuie să
îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind
Statutul funcţionarilor publici, republicată în anul 2007, cu modificările şi
completările ulterioare.
Condiţii
specifice :
- studii universitare de licenţă
absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu
diplomă de licenţă sau echivalentă, în următoarele domenii: științe economice,
științe inginerești, științe juridice sau administraţie publică;
- vechime în specialitatea
studiilor absolvite – minim 5 ani.
- cunoştinţe de operare PC – nivel
mediu.
Condiții de participare la concurs pentru funcţia publică de execuţie temporar
vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Buget, Finanţe - Contabilitate,
Organizare, Planificare, Control Financiar Preventiv:
Condiţii generale:
-
candidaţii trebuie să
îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind
Statutul funcţionarilor publici, republicată în anul 2007, cu modificările şi
completările ulterioare.
Condiţii
specifice :
- studii universitare de licenţă
absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu
diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul: științe economice.
- vechime în specialitatea
studiilor absolvite – minim 9 ani.
Instituţia publică şi termenul la care se depun dosarele de înscriere: Primăria Municipiului Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1A, Serviciul
Gestionarea Resurselor Umane, Salarizare, în termen de 8 zile de la publicarea
anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, potrivit art. 72
alin. (1) și art. 156 din Hotărârea de Guvern nr. 611/2008, cu modificările și
completările ulterioare, respectiv în perioada 14 - 21 mai 2018.
Data, ora şi locul organizării concursului:
Probă suplimentară în data de 25.05.2018, ora 1100, pentru funcţia publică de execuţie temporar vacantă inspector,
clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Gestionarea Resurselor Umane,
Salarizare, constând în testarea cunoştinţelor de
operare PC- nivel mediu, care va fi
eliminatorie;
Proba scrisă în data de 4 iunie 2018, ora 1100, pentru
ambele funcții publice temporar vacante, la sediul Primăriei Municipiului
Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1A, iar interviul va avea loc la o dată
ulterioară, comunicată în lista de afișare a rezultatelor probei scrise, cu
respectarea prevederilor art. 60 alin. (2) din Hotărârea de Guvern nr. 611/2008
pentru aprobarea normelor privind
organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și
completările ulterioare .
Bibliografia
şi actele solicitate pentru dosarele de înscriere sunt
afişate la sediul Primăriei Municipiului Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1A,
Judeţul Caraş-Severin şi publicate pe pagina internet a Primăriei Municipiului
Reșița: www.primariaresita.ro.
Relaţii suplimentare: la sediul
Primariei Municipiului Reșița – Serviciul Gestionare Resurse Umane, Salarizare,
Str. Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1A, telefon 0255/221677, persoana de contact
Blaga Sabin – consilier;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu