În contextul în care sărbătorile de Crăciun sunt celebrate în România cu mare bucurie și tradiție, Cult Research a realizat un
studiu pentru a evidenția impactul acestora asupra românilor. Studiul a relevat că, deși sărbătorile aduc cu sine bucurie și apropiere de familie, acestea pot avea și un impact financiar semnificativ.În
cadrul studiului, s-a observat că 81% dintre români remarcă o influență
benefică a sărbătorilor asupra relațiilor de familie, iar 74% asupra stării
mentale. Atmosfera festivă a sărbătorilor aduce cu sine un sentiment de
împlinire și bucurie în relațiile din familie și contribuie la o stare psihică
mai bună.
Studiul
a mai relevat că femeile și tinerii cu vârste între 18 – 24 de ani, precum și
persoanele căsătorite sau cele aflate într-o relație consideră că în această
perioadă activitatea socială este influențată în mod pozitiv. Aceasta poate fi
rezultatul oportunităților sporite de a interacționa cu ceilalți în perioada
sărbătorilor.
Cult Research subliniază importanța sărbătorilor de iarnă pentru români, dar și impactul pe care acestea îl pot avea asupra bugetului personal. De asemenea, rezultatele studiului au relevat faptul că, în ciuda provocărilor financiare, sărbătorile de iarnă aduc cu sine un sentiment de împlinire și bucurie în relațiile de familie și contribuie la o stare psihică mai bună.
DESPRE CULT RESEARCH:
Cult
Research este
o companie românească de cercetare de piață înființată în urmă cu 15 ani. Compania
își propune să ofere soluții empatice de consultanță prin cercetare agilă
ajutând companiile, instituțiile și organizațiile non-guvernamentale (inclusiv
internaționale) să-și crească performanța adaptându-se mereu în funcție de
nevoile consumatorului. Serviciile oferite se adresează unor domenii cât mai
variate: agribusiness, banking, auto, comunicare, administrație publică, FMCG,
retail etc.
Cult
Research își
dorește să contribuie la buna funcționare a societății prin oferirea de analize
și informații cu privire la diferite teme de interes național. Ne folosim
expertiza pentru a oferi informații ce pot contribui la o mai bună
înțelegere a preferințelor și comportamentului consumatorilor români. Astfel
participăm la conturarea unei societăți în care calitatea vieții este
îmbunătățită constant.
Acest
studiu s-a desfășurat online, prin intermediul CultIO. Eșantionul a fost
format din persoane cu vârste depeste 18 ani, cu acces la Internet. Pentru mai
multe informații despre Cult Research și studiile sale, vă rugăm să
vizitați www.cultresearch.ro
„Sărbătorile
de iarnă reprezintă un moment de reflexie și poate chiar introspecție pentru
fiecare dintre noi, iar familia este punctul de referința în acest sens. Avem
oportunitatea de a contribui la înțelegerea acestui moment dintr-o perspectivă
sociologică și să oferim informații relevante despre viața
de zi cu zi a românilor,în această perioadă
specială”, menționează Alexandru Zodieru, General Manager & Research
Director Cult Research.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu