
În
contextul situaţiei cauzate de virusul COVID-19, UNICEF în România dezvoltă o
serie de materiale de comunicare dedicate copiilor, părinţilor, tutorilor şi
profesioniştilor care lucrează pentru copii. Scopul este acela de a-i ajuta să
se protejeze mai bine pe ei înşişi şi pe cei dragi, pentru a preveni
răspândirea virusului. Totodată, aceştia vin cu recomandări pentru părinţi cu
privire la modul de a discuta situaţia actuală cu copiii lor, dar şi cu idei
pentru copii cu privire la modul de petrecere a acestei vacanţe neprevăzute.
Pentru
a se asigura că mesajele de prevenţie vor ajunge şi la
cei mai vulnerabili copii, părinţi, bunici şi la alte persoane care au în grijă
copii, UNICEF a solicitat sprijinul Companiei Naţionale Poşta Română pentru
distribuirea gratuită a materialelor dezvoltate, în primă fază, ca test, în
judeţele Bacău şi Braşov. Astfel, prin intermediul factorilor şi agenţilor
poştali, compania va distribui către populaţie, la începutul lunii mai,
materialele de informare puse la dispoziţie de reprezentanţii organizaţiei.
Concret, factorii poştali vor distribui, la începutul lunii mai, un total de
540.000 de flyere în fiecare judeţ, iar fiecare
beneficiar va primi, odată cu trimiterile poştale sau cu drepturile sociale
(pensii, alocaţii, şomaj etc.) câte un exemplar din cele trei materiale
diferite.
„Poşta Română se implică, cu titlu gratuit, în această campanie de
informare. Compania are logistica şi resursele umane necesare pentru
distribuirea către populaţie a mesajelor de informare dezvoltate de UNICEF. Participând la această acţiune umanitară suntem <parte din viaţa oamenilor>, aşa cum spune şi sloganul companiei”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.
„Ne bucurăm că pornim acest parteneriat pentru că astfe,l mesajele noastre
vor putea ajunge mai ales la categoriile cele mai vulnerabile care nu au acces
la internet și la dispozitive mobile de comunicare. Poșta Română este o
companie cu acoperire națională, al cărei sprijin și implicare contează mult în
aceste momente, a declarat Pieter Bult,
reprezentantul UNICEF în România.
Despre UNICEF:
UNICEF este cea mai cunoscută organizaţie mondială care promovează
drepturile copiilor, având o prezenţă în peste 190 de ţări şi teritorii şi cu
programe operative de teren în mai mult de 150 de ţări. Cu o expertiză de 30 de
ani în România, UNICEF sprijină accelerarea reformelor în domeniul educaţiei,
sănătăţii şi protecţiei sociale destinate garantării accesului echitabil la
servicii de calitate al tuturor copiilor români, în special al celor
vulnerabili şi al familiilor acestora. În cadrul acordului de cooperare între
România şi UNICEF pentru perioada 2018 – 2022, UNICEF derulează programe atât
la nivel naţional, cât şi acţiuni la nivel internaţional, promovând bunele
practici.
Despre Poşta Română: Poşta Română
operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale cu cea mai mare acoperire.
Compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul
Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul
Proprietatea (6,48%). Poșta Română deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi
poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de
trimiteri poştale. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile
Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală
proprie.
Compartiment Comunicare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu