Judeţul Caraş-Severin
Comuna Lupac
PRIMAR
ORDINEA DE ZI
Având în vedere Dispoziţia
Primarului comunei Lupac nr.135/05.11.2015 privind convocarea şedinţei ordinare
a consiliului local al comunei Lupac, precum şi prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr.
215 din 2001 privind administraţia publică locală republicată ,
cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data
de 20 noiembrie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va
avea loc şedinţa ordinară de lucru a
Consiliului nostru local cu urmatoarea
ordine de zi :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de
hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe
anul 2015. (comisia 1)
3. Proiect de
hotărâre privind aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016
(comisia
PRIMAR,
VLASICI
MARIAN
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
cu privire la aprobarea procesului-verbal
din data de 26 octombrie 2015
Consiliul Local al comunei Lupac,
judeţul Caraş-Severin, întrunit în şedinţa ordinară de lucru din data de ___________
Luând în considerare faptul că în
conformitate cu prevederile legale, secretarul acestei primării a pus la
dispoziţia consilierilor procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 26 octombrie
2015 putând ca acesta să fie pus în discuţie şi aprobat în conformitate cu
prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art.36 alin.2) şi art.45
din legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se
aprobă procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 26 octombrie 2015 cu/ (fără)
modificări faţă de forma în care acesta a fost redactat_________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Art.2
– Prezenta hotărâre se comunică:
-
Primarului comunei Lupac.
-
Secretarului comunei Lupac.
-
Instituţiei Prefectului judeţului Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
Romania
Judetul Caras-Severin
Comuna Lupac
Nr._______/_______2015
PROCES-VERBAL
Încheiat azi 05.11.2015 cu ocazia
afişării la avizierul Primăriei comunei
Lupac a ordinii de zi pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea
loc în data de 10 noiembrie 2015 la sediul
primăriei comunei Lupac.
SECRETAR,
Moteca Alin Dorin
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
D I
S P O
Z I Ţ
I E
Nr._______/________2015
Cu privire la convocarea şedinţei ordinare
de
consiliul local al comunei Lupac pentru data de 10.11.2015
Primarul comunei Lupac din judeţul Caraş-Severin,
În
temeiul art. 39 alin.1, si art. 68 ,ambele
din Legea nr.215 din 2001, privind administraţia publică locală, republicată ,
cu modificările şi completările ulterioare
D I S
P U N
E :
ART.1. Se convoacă şedinţa _ordinară _ a Consiliului Local al comunei LUPAC
pentru data de 10 noiembrie 2015 ora 09,00 în
sala de şedinţe a acestei primării , care va avea urmatoarea ORDINE DE ZI :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de
hotărâre aprobarea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe
anul 2015. (comisia 1)
3. Proiect de hotărâre privind
aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016 (comisia 1).
4. Diverse
PRIMAR, Avizat :
VLASICI MARIAN SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli
pe anul 2015
Consiliul Local al comunei Lupac din
judeţul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din
data ___________ ;
Având în vedere expunerea de motive a
primarului comunei Lupac cu privire la necesitatea rectificării bugetului local
al comunei Lupac pe anul în curs, precum şi referatul compartimentului
Financiar-Contabil nr.1333/05.11.2015
Văzând adresa Administraţiei Judeţene
a Finanţelor Publice Caraş-Severin nr.5178/03.11.2015 si nr.5228/06.11.2015
În conformitate cu prevederile din O.U.G.
nr.63/2010 privind modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind
finanţele publice locale precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;
Ţinând cont de prevederile art.33
alin.(3) şi alin.(4) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu
modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 36 alin. (4) lit. a)
si art. 45 alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările
şi completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. -
Se rectifica bugetul local al comunei Lupac pe anul 2015 conform anexei nr.1
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art2. - Prezenta hotărâre intră în vigoare în
conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică
locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.3
– Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
- Compartimentului de contabilitate al acestei primării .
- Administraţiei Judeţene a
Finanţelor Publice Caraş-Severin.
PRIMAR,
Avizat:
Vlasici Marian
SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de
motive
Cu privire
la rectificarea bugetului local pe anul 2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În calitatea mea de primar şi implicit
de ordonator principal de credite, împreuna cu compartimentul de contabilitate
al acestei primării am procedat la rectificarea bugetului în conformitate cu prevederile
legale şi adresa Administraţiei Judeţene
a Finanţelor Publice Caraş-Severin nr.5178/03.11.2015 prin care a fost alocată
către comuna Lupac suma de 196 mii lei reprezentând sume defalcate din taxa pe
valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate să
deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia
de specialitate nr. 1
Comisia
de specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind rectificarea
bugetului local pe anul 2015 a analizat şi discutat în amănunţite
problematica mai sus amintită şi în consecinţă dă
aviz_________________________proiectului de hotărâre.
Membrii comisie:
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci
Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia
Marian___________
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2016
privind stabilirea impozitelor şi
taxelor locale pentru anul 2016
Consiliul Local al comunei Lupac din judeul Caras-Severin , întrunit în
şedinţa______
Având în vedere expunere de motive a
Primarului comunei Lupac la proiectul de hotărâre privind stabilirea
impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016, precum şi raportul de
specialitate;
În conformitate cu prevederile Titlului IX din Legea nr.227/2015
privind Codul fiscal;
Ţinând seama de prevederile art.30 din
Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi
completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a
Guvernului nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, cu modificările şi
completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.36
alin.(2) lit.b) coroborat cu alin.(4) lit.c), art.45 alin.(2) lit.c), şi
art.115 alin.(1) lit.b), alin.(3) şi alin.(6) din Legea nr.215/2001 privins
administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 – Se
stabilesc impozitele şi taxele locale pentru anul 2016, după cum urmează:
a) nivelurile stabilite în sume fixe
sunt prevăzute în Tabloul cuprinzând impozitele şi taxele locale pentru anul
2016, constituind Anexa nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre;
b) cota prevăzută la art.457 alin.(1)
din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal (impozit pentru clădirile
rezidenţiale şi clădirile- anexă în cazul persoanelor fizice), se stabileşte la
0,12 %;
c) cota prevăzută la art.458 alin.(1)
din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal (impozit pentru clădirile
nerezidenţiale în cazul persoanelor fizice), se stabileşte la 1,3 %;
d) cota prevăzută la art.458 alin.(3)
din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal (impozit pentru clădirile
nerezidenţiale în cazul persoanelor fizice, utilizate pentru activităţi din
domeniul agricol), se stabileşte la 0,4 %; 2
e) cota prevăzută la art.458 alin.(4)
din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal (impozit pentru clădirile
nerezidenţiale în care valoarea clădirii nu poate fi fi calculată conform
prevederilor art. 458 alin. (1) în cazul persoanelor fizice), se stabileşte la
2 %;
Art.2.-
Bonificaţia prevăzută la art.462 alin.(2), din Legea nr.227/2015 privind Codul
fiscal se stabileşte în cazul impozitului pe clădiri la 10 % ( pentru persoane
fizice).
- Bonificaţia prevăzută la art.467
alin.(2), din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal se stabileşte în cazul
impozitului pe teren la 10 % ( pentru persoane fizice).
Art.3
– Neplata impozitului/taxei pe clădiri, teren şi mijloace de transport până la
31 martie inclusiv atrage după sine penalităţi şi majorări de întârziere
Art.4
– Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 01 ianuarie 2016 şi va fi adusă
la cunoştinţă publică.
Art.5
– Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează
compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului;
Art.6
– Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului
Judeţului Caraş-Severin ;
- Primarului comunei Lupac ;
- Compartimentului contabilitate,
Impozite şi taxe din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului comunei
Lupac
Primar, Avizat:
Vlasici Marian Secretar,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
PRIMA
EXPUNERE DE
MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind
stabilirea impozitelor şi
taxelor locale pentru anul 2016
Având în vedere:
-
prevederile Titlului IX din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal;
-
prevederile art.489 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal;
- cuantumul impozitelor şi taxelor locale se
stabileşte având în vedere modificările legislative aplicabile din 01.01.2016
în domeniul impozitelor şi taxelor locale, necesităţile bugetului local, faptul
că impozitele şi taxele locale au rămas la acelaşi nivel în perioada 2014-2015,
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (6) din Legea nr.215/2001, a
administraţiei publice locale republicată, , îmi exprim iniţiativa de promovare
a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect: - Propunerea de aprobare a
nivelurilor impozitelor şi taxelor locale aplicabile în anul fiscal 2016,
conform prevederilor Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal.
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
A N U N Ţ
În conformitate cu
prevederile art.6 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională
Consiliul Local al comunei Lupac a elaborat proiectul de hotărâre privind
stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016.
Persoanele interesate pot depune în
scris propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare până la data de
06.11.2015.
Prezentul anunţ însoţit de proiectul
de hotărâre, expunerea de motive şi anexa cuprinzând valorile de impozitare
propuse pentru anul 2016 au fost afişate şa sediul instituţiei.
În cazul în care nu puteţi studia documentele
expuse, vă puteţi adresa secretarului comunei Lupac pentru studiere.
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
RAPORT DE SPECIALITATE
Consideraţii de ordin general:
Impozitele şi taxele locale se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, cu
respectarea prevederilor art. 489 alin. (1)-(3) din Legea nr.227/2015 privind
Codul fiscal: ”
(1) Autoritatea deliberativă a
administraţiei publice locale, la propunerea autorităţii executive, poate
stabili cote adiţionale la impozitele şi taxele locale prevăzute în prezentul
titlu, în funcţie de următoarele criterii: economice, sociale, geografice,
precum şi de necesităţile bugetare locale, cu excepţia taxelor prevăzute la
art. 494 alin. (10) lit. b) şi c).
(2) Cotele adiţionale stabilite conform alin.
(1) nu pot fi mai mari de 50% faţă de nivelurile maxime stabilite în prezentul
titlu.
(3) Criteriile prevăzute la alin. (1)
se hotărăsc de către autoritatea deliberativă a administraţiei publice locale.”
În art. 491 din Legea nr.227/2015 este reglementată indexarea impozitelor şi
taxelor locale:” (1) În cazul oricărui impozit sau oricărei taxe locale, care
constă într-o anumită sumă în lei sau care este stabilită pe baza unei anumite
sume în lei, sumele respective se indexează anual, până la data de 30 aprilie,
de către consiliile locale, ţinând cont de rata inflaţiei pentru anul fiscal
anterior, comunicată pe site-urile oficiale ale Ministerului Finanţelor Publice
şi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. (2) Sumele
indexate conform alin. (1) se aprobă prin hotărâre a consiliului local şi se
aplică în anul fiscal următor...”. Conform art. 495, lit.e) din Legea
nr.227/2015, prevederile art. 491 se aplică începând cu 1 ianuarie 2017. Prin
Legea nr.227/2015, se aduc modificări în modul de stabilire a impozitelor şi
taxelor locale, în special în ceea ce priveşte impozitul pe clădiri şi teren
persoane fizice şi juridice; de asemenea, acordarea unor facilităţi la plata
impozitelor şi taxelor locale sunt lăsate la latitudinea consiliului local.
Consideraţii de ordin economic: Pentru anul 2016, cotele de impozitare, nivelul
impozitelor/taxelor locale asupra cărora se pot aplica cotele adiţionale
prevăzute de art. 489 sunt stabilite în Titlul IX din Legea nr.227/2015. Având
în vedere modificările legislative apărute în modul de stabilire a impozitelor
şi taxelor locale, respectiv în ceea ce priveşte impozitul pe clădiri şi teren,
atât în cazul persoanelor fizice, cât şi a persoanelor juridice, pentru anul
2016 se propune ca nivelul unor impozite şi taxe locale să se menţină la
acelaşi nivel ca şi în anul 2015 sau să fie aplicată o cotă adiţională de până
la 10% (impozitul pe teren), cotă apropiată de rata inflaţiei aferentă anilor
2012-2014, care este de 8,38%, conform Institutului Naţional de Statistică. În
cazul persoanelor juridice, impozitul/taxa pe clădirile nerezidenţiale se
ajustează cu cota adiţională de 15 %, având în vedere că prin aplicarea acestei
cote impozitul pentru anul 2016 va fi la acelaşi nivel ca şi în anul 2015. În
cazul persoanelor juridice, impozitul/taxa pe clădirile a căror valoare
impozabilă nu a fost actualizată în ultimii 3 ani anteriori anului de
referinţă, se ajustează cu cota adiţională de 50 %, având în vedere că prin
aplicarea acestei cote adiţionale, cota de impozitare pentru anul 2016 va fi de
7,5%, în condiţiile în care în anul 2015 cota de impozitare a fost de 20%,
respectiv 40%, pentru clădirile care nu au fost reevaluate în ultimii
3 ani, respectiv 5 ani anteriori
anului de referinţă. În ceea ce priveşte facilităţile care se pot
acorda la plata impozitelor şi
taxelor locale prin hotărâre a consiliului local, propunem acordarea
următoarelor facilităţi: - scutire la plata impozitului pe clădiri şi teren
aferent clădirilor utilizate pentru furnizarea de servicii sociale de către
asociaţiile şi fundaţiile acreditate ca furnizori de servicii sociale; -
scutire la plata impozitului pentru clădirile şi teren restituite potrivit art.
16 din Legea nr.10/2001 privind regimul juridic al umor imobile preluate în mod
abuziv în perioada 6 martie 1945- 22 decembrie 1989, republicată; - scutire la
plata impozitului pentru clădirile şi teren retrocedate potrivit art. 1
alin.(10) din O.U.G. nr.94/2000 privind retrocedarea unor bunuri imobile care
au aparţinut cultelor religioase din România, republicată; - scutire la plata
impozitului pentru clădirile şi teren restituite potrivit art. 1 alin.(5) din
O.U.G. nr.83/1999 privind restituirea unor bunuri imobile care au aparţinut
comunităţilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din România,
republicată; - scutire la plata impozitului pe clădiri şi teren în cazul unei
calamităţi naturale; - scutire la plata impozitului pentru clădirile şi teren
în cazul persoanelor prevăzute în Legea recunoştinţei pentru victoria
Revoluţiei Române din Decembrie 1989 şi pentru revolta muncitorească
anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987 nr. 341/2004, cu modificările şi
completările ulterioare;
Bonificaţia prevăzută la art.462
alin.(2), din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal se stabileşte în cazul
impozitului pe clădiri la 10 % ( pentru persoane fizice).
Bonificaţia prevăzută la art.467
alin.(2), din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal se stabileşte în cazul
impozitului pe teren la 10 % ( pentru persoane fizice).
SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA
LUPAC
CONSILIUL
LOCAL
Nr.1198/09.10.2015
PROCES-VERBAL
încheiat azi 09.10.2015 cu ocazia afişării la sediul Primăriei
a proiectului de hotărâre privind stabilirea
impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016
În data de 09.10.2015 a fost afişat la
sediul Primăriei comunei Lupac anunţul şi proiectul de hotărâre privind
stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016.
Această afişare s-a făcut în temeiul
Legii nr.52/2003 în scopul de a fi adus la cunoştinţa publicului.
Totodată s-a precizat că persoanele
interesate pot formula sugestii şi propuneri până în data de 06.11.2015.
SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA Anexa nr.1 la HCL nr.___/_____2015
JUDEŢUL CARAS-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL LUPAC
Tabloul cuprinzând valorile
impozabile, impozitele şi taxe locale, alte taxe asimilate acestora,
precum şi amenzile propuse în anul fiscal 2016
IMPOZITUL SI TAXA PE CLADIRI
VALORILE
IMPOZABILE
pe metru patrat
de suprafata construita desfasurata la cladiri, in cazul persoanelor fizice
Art.457 alin(2)
|
||
Tipul cladiri
|
Nivelurile aprobate pentru anul 2016
|
|
Valoarea impozabila
lei/mp
|
||
Cu instalatii de apa, canalizare, electrice si
incalzire (conditii cumulative)
|
Fara instalatii de apa,canalizare,
electricitate sau incalzire
|
|
0
|
1
|
2
|
A.Cladire cu cadre din beton armat sau cu pereti exteriori din caramida
arsa sau din orice alte materiale rezultate in urma unui tratament termic
si/sau chimic
|
1029
|
611
|
B. Cladire cu peretii exteriori din lemn, din piatra naturala, din
caramida nearsa, din valatuci sau din orice alte materiale nesupuse unui
tratament termic si/sau chimic
|
300
|
200
|
C. Cladire-anexa cu cadre din beton armat sau cu pereti exteriori din
caramida arsa sau din orice alte materiale rezultate in urma unui tratament
termic si/sau chimic
|
200
|
175
|
D. Cladire-anexa cu peretii exteriori din lemn, din piatra naturala, din
caramida nearsa, din valatuci sau din orice alte materiale nesupuse unui
tratament termic si/sau chimic
|
125
|
75
|
E) În cazul contribuabilului
care deţine la aceeaşi adresă încăperi amplasate la subsol, la demisol şi/sau
la mansardă utilizate ca locuinţă în oricare dintre tipurile de clădiri
prevăzute la lit.A- D
|
75% din suma care s-ar aplica clădirii
|
75% din suma care s-ar aplica clădirii
|
F) În cazul contribuabilului
care deţine la aceeaşi adresă încăperi amplasate la subsol, la demisol şi/sau
la mansardă utilizate în alte scopuri decât cel de locuinţă în oricare dintre
tipurile de clădiri prevăzute la lit.A- D
|
50% din suma care s-ar aplica clădirii
|
50% din suma care s-ar aplica clădirii
|
IMPOZITUL ŞI TAXA PE TEREN
IMPOZITUL/TAXA pe
terenurile situate în intravilan – terenuri cu construcţii şi terenul
înregistrat în registrul agricol la altă categorie de folosinţă decât cea de
terenuri cu construcţii în suprafaţă de până la 400 mp inclusiv*, art.465
alin.(2)
|
||||||
Zonă în cadrul localităţii
|
Nivelurile aprobate în anul
fiscal 2016
lei/ha
|
|||||
Nivelurile impozitului /taxei , pe rangul de localităţi
|
||||||
0
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
|
A
|
0
|
0
|
0
|
0
|
978
|
782
|
B
|
0
|
0
|
0
|
0
|
782
|
587
|
IMPOZITUL/TAXA pe terenurile amplasate în intravilan, înregistrate în
registrul agricol la o altă categorie de folosinţă decât cea de terenuri cu
construcţii, pentru suprafaţa care depăşeşte 400 mp
|
Nivelurile aprobate în anul
fiscal 2016
lei/ha
|
Nr. Crt
|
Categoria de folosinţă
|
Zona A
|
Zona B
|
Zona C
|
Zona D
|
1
|
Teren arabil
|
55
|
52
|
0
|
0
|
2
|
Păşune
|
31
|
28
|
0
|
0
|
3
|
Fâneţe
|
31
|
28
|
0
|
0
|
4
|
Vie
|
61
|
58
|
0
|
0
|
5
|
Livadă
|
61
|
58
|
0
|
0
|
6
|
Pădure sau alt
teren cu vegetaţie forestieră
|
18
|
15
|
0
|
0
|
7
|
Teren cu apă
|
5
|
6
|
0
|
0
|
8
|
Drumuri şi căi
ferate
|
0
|
0
|
0
|
0
|
9
|
Teren neproductiv
|
0
|
0
|
0
|
0
|
IMPOZITUL /TAXA PE TERENURILE AMPLASATE ÎN EXTRAVILAN
Art.465 alin.(7
Nr.
crt.
|
Zona
Categ.
de folosinţă
|
Nivelurile aprobate în anul fiscal
2016 lei /ha
|
|||
Zona
|
|||||
0
|
1
|
A
|
B
|
C
|
D
|
1
|
Terenuri cu construcţii
|
34
|
31
|
x
|
x
|
2
|
Arabil
|
55
|
52
|
x
|
x
|
3
|
Păşune
|
31
|
28
|
x
|
x
|
4
|
Făneaţa
|
31
|
28
|
||
5
|
Vie pe rod alta decât cea la nr. crt. 5.1
|
61
|
58
|
x
|
x
|
5.1
|
Vie până la intrarea pe rod
|
x
|
X
|
x
|
x
|
6
|
Livadă pe rod , alta decât cea prevăz. la nr.6.1
|
61
|
58
|
||
6.1
|
Livadă până la intrarea pe rod
|
x
|
x
|
x
|
x
|
7
|
Pădure sau alt teren cu vegetaţie forestieră, cu excepţia celui prevăzut
la nr. crt. 7.1
|
18
|
15
|
x
|
x
|
7.1
|
Pădure în vărstă de până la 20 de ani şi pădure cu rol de protecţie
|
x
|
x
|
x
|
x
|
8
|
Teren cu apă altul decât cel cu amenajări piscicole
|
5
|
6
|
x
|
x
|
8.1
|
Teren cu amenajări piscicole
|
37
|
34
|
x
|
x
|
9
|
Drumuri şi căi ferate
|
x
|
x
|
x
|
x
|
10
|
Teren neproductiv
|
x
|
x
|
x
|
x
|
TAXA ASUPRA
MIJLOACELOR DE TRANSPORT/IMPOZITUL PE MIJLOACELE DE TRANSPORT
Art.470 alin.(2)
I. MIJLOC DE TRANSPORT CU TRACŢIUNE MECANICĂ
|
NIVELURILE APROBATE ÎN ANUL FISCAL 2016
|
Suma, în lei,
pentru fiecare grupă de 200cm3 sau fracţiune din aceasta
|
|
TIPURI DE AUTOVEHICULE
|
x
|
1 Motorete, scutere , motociclete şi autoturisme cu
capacitate cilindrică de până la 1600 cm3 inclusiv
|
9
|
2 Autoturisme cu capacitate cilindrică
între 1601 cm3 şi 2000 cm3 inclusiv
|
20
|
3 Autoturisme cu capacitate
cilindrică între
2001 cm3 şi 2600 cm3
inclusiv
|
79
|
4 Autoturisme cu capacitate
cilindrică între 2601 cm3 şi 3000 cm3 inclusiv
|
158
|
5 Autoturisme cu capacitate
cilindrică de peste 3001 cm3
|
319
|
6 Autobuze , autocare ,
microbuze
|
26
|
7 Alte autovehicule cu masa
totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv
|
33
|
II.Vehicule înregistrate
|
|
1. Vehicule cu capacitate
cilindrică
|
Lei/ 200cm3
|
1.1.Vehicule
înregistrate cu capacitate cilindrică< 4800 cm3
|
6
|
1.2.Vehicule
înregistrate cu capacitate cilindrică>4800 cm3
|
8
|
2.
Vehicule fgără capacitate cilindrică evidenţită
|
165 lei/an
|
Art. 470 alin. (5)
Autovehicule de transport marfă cu masa totală maximă autorizată egală
sau mai mare de 12 tone
|
||||
Numărul de axe şi greutatea brută
încărcată maximă admisă
|
Impozitul
(în lei/an)
|
|||
Ax(e) motor(oare) cu sistem de
suspensie pneumatică sau echivalentele recunoscute
|
Alte sisteme de suspensie pentru axele
motoare
|
|||
I
|
două axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 12 tone, dar mai
mică de 13 tone
|
0
|
146
|
|
2
|
Masa de cel puţin 13 tone, dar mai
mică de 14 tone
|
146
|
404
|
|
3
|
Masa de cel puţin 14 tone, dar mai
mică de 15 tone
|
404
|
569
|
|
4
|
Masa de cel puţin 15 tone, dar mai
mică de 18 tone
|
569
|
1286
|
|
5
|
Masa de cel puţin 18 tone
|
569
|
1286
|
|
II
|
3 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 15 tone, dar mai
mică de 17 tone
|
146
|
254
|
|
2
|
Masa de cel puţin 17 tone, dar mai
mică de 19 tone
|
254
|
521
|
|
3
|
Masa de cel puţin 19 tone, dar mai
mică de 21 tone
|
521
|
677
|
|
4
|
Masa de cel puţin 21 tone, dar mai
mică de 23 tone
|
677
|
1042
|
|
5
|
Masa de cel puţin 23 tone, dar mai
mică de 25 tone
|
1042
|
1619
|
|
6
|
Masa de cel puţin 25 tone, dar mai
mică de 26 tone
|
1042
|
1619
|
|
7
|
Masa de cel puţin 26 tone
|
1042
|
1619
|
|
III
|
4 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 23 tone, dar mai
mică de 25 tone
|
677
|
685
|
|
2
|
Masa de cel puţin 25 tone, dar mai
mică de 27 tone
|
685
|
1070
|
|
3
|
Masa de cel puţin 27 tone, dar mai
mică de 29 tone
|
1070
|
1700
|
|
4
|
Masa de cel puţin 29 tone, dar mai
mică de 31 tone
|
1700
|
2520
|
|
5
|
Masa de cel puţin 31 tone, dar mai
mică de 32 tone
|
1700
|
2520
|
|
6
|
Masa de cel puţin 32 tone
|
1700
|
2520
|
|
Art. 470 alin. (6)
Combinaţii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere)
de transport marfă cu masa totală maximă autorizată egală sau mai mare de 12
tone
|
||||
Numărul de axe şi greutatea brută
încărcată maximă admisă
|
Impozitul
(în lei/an)
|
|||
Ax(e) motor(oare) cu sistem de
suspensie pneumatică sau echivalentele recunoscute
|
Alte sisteme de suspensie pentru axele
motoare
|
|||
I
|
2+1 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 12 tone, dar mai
mică de 14 tone
|
0
|
0
|
|
2
|
Masa de cel puţin 14 tone, dar mai
mică de 16 tone
|
0
|
0
|
|
3
|
Masa de cel puţin 16 tone, dar mai
mică de 18 tone
|
0
|
66
|
|
4
|
Masa de cel puţin 18 tone, dar mai
mică de 20 tone
|
66
|
151
|
|
5
|
Masa de cel puţin 20 tone, dar mai
mică de 22 tone
|
151
|
352
|
|
6
|
Masa de cel puţin 22 tone, dar mai
mică de 23 tone
|
352
|
455
|
|
7
|
Masa de cel puţin 23 tone, dar mai
mică de 25 tone
|
455
|
822
|
|
8
|
Masa de cel puţin 25 tone, dar mai
mică de 28 tone
|
822
|
1441
|
|
9
|
Masa de cel puţin 28 tone
|
822
|
1441
|
|
II
|
2+2 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 23 tone, dar mai
mică de 25 tone
|
141
|
329
|
|
2
|
Masa de cel puţin 25 tone, dar mai
mică de 26 tone
|
329
|
540
|
|
3
|
Masa de cel puţin 26 tone, dar mai
mică de 28 tone
|
540
|
793
|
|
4
|
Masa de cel puţin 28 tone, dar mai
mică de 29 tone
|
793
|
958
|
|
5
|
Masa de cel puţin 29 tone, dar mai
mică de 31 tone
|
958
|
1572
|
|
6
|
Masa de cel puţin 31 tone, dar mai
mică de 33 tone
|
1572
|
2182
|
|
7
|
Masa de cel puţin 33 tone, dar mai
mică de 36 tone
|
2182
|
3313
|
|
8
|
Masa de cel puţin 36 tone, dar mai
mică de 38 tone
|
2182
|
3313
|
|
9
|
Masa de cel puţin 38 tone
|
2182
|
3313
|
|
III
|
2+3 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 36 tone, dar mai
mică de 38 tone
|
1737
|
2417
|
|
2
|
Masa de cel puţin 38 tone, dar mai
mică de 40 tone
|
2417
|
3285
|
|
3
|
Masa de cel puţin 40 tone
|
2417
|
3285
|
|
IV
|
3+2 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 36 tone, dar mai
mică de 38 tone
|
1535
|
2131
|
|
2
|
Masa de cel puţin 38 tone, dar mai
mică de 40 tone
|
2131
|
2947
|
|
3
|
Masa de cel puţin 40 tone, dar mai
mică de 44 tone
|
2947
|
4359
|
|
4
|
Masa de cel puţin 44 tone
|
2947
|
4359
|
|
V
|
3+3 axe
|
|||
1
|
Masa de cel puţin 36 tone, dar mai
mică de 38 tone
|
873
|
1056
|
|
2
|
Masa de cel puţin 38 tone, dar mai
mică de 40 tone
|
1056
|
1577
|
|
3
|
Masa de cel puţin 40 tone, dar mai
mică de 44 tone
|
1577
|
2511
|
|
4
|
Masa de cel puţin 44 tone
|
1577
|
2511
|
Art. 470 alin. (7)
Remorci, semiremorci sau rulote
|
|
Masa totală maximă autorizată
|
Impozit
- lei -
|
a. Până la 1 tonă,
inclusiv
|
10
|
b. Peste 1 tonă, dar
nu mai mult de 3 tone
|
37
|
c. Peste 3 tone, dar
nu mai mult de 5 tone
|
57
|
d. Peste 5 tone
|
70
|
Art. 470 alin. (8)
Mijloace de transport pe apă
|
|
1. Luntre, bărci
fără motor, folosite pentru pescuit şi uz personal
|
23
|
2. Bărci fără motor,
folosite în alte scopuri
|
62
|
3. Bărci cu motor
|
231
|
4. Nave de sport şi
agrement
|
Între 0 şi 1231
|
5. Scutere de apă
|
231
|
6. Remorchere şi
împingătoare:
|
x
|
a) până la 500 CP, inclusiv
|
615
|
b) peste 500 CP şi până la 2000 CP,
inclusiv
|
1000
|
c) peste 2000 CP şi până la 4000 CP,
inclusiv
|
1538
|
d) peste 4000 CP
|
2461
|
7. Vapoare – pentru
fiecare 1000 tdw sau fracţiune din acesta
|
200
|
8. Ceamuri, şlepuri
şi barje fluviale:
|
x
|
a) cu capacitatea de încărcare până la
1500 de tone, inclusiv
|
200
|
b) cu capacitatea de încărcare de
peste 1500 de tone şi până la 3000 de tone, inclusiv
|
308
|
c) cu capacitatea de încărcare de
peste 3000 de tone
|
539
|
TAXA PENTRU
ELIBERAREA CERTIFICATELOR , AVIZELOR ŞI
A AUTORIZAŢIILOR
Art.. 267 alin. (1)
|
Taxa pentru eliberarea
certificatului de urbanism, în
mediu rural
|
Nivelurile aprobate
în anul fiscal 2016
|
|
Suprafaţa pentru care se obţine certificatul de urbanism
|
Taxa în lei
|
||
a)
Până la 150 m2 ,
inclusiv
|
7
|
||
b) Între 151 şi 250 m2 inclusiv
|
8
|
||
c) Între 251 şi 500 m2 inclusiv
|
10
|
||
d) Între 501 şi 750 m 2
, inclusiv
|
13
|
||
e) Între 751 şi 1000 m2 , inclusiv
|
15
|
||
f) peste 1.000 m2
|
15 + 0,01 lei /m2 pentru fiecare m2
care depăşeşte 1000 m2
|
||
Art. 474
alin.11
|
Taxa pentru eliberarea autorizaţiei de
foraje sau excavări
|
9 pentru
fiecare m2 afectat
|
|
Art. 474
alin.14
|
Taxa pentru eliberarea autorizaţiei
de construire pentru chioşcuri , tonete , cabine, spaţii de expunere ,
situate pe căile şi în spaţiile publice, precum şi pentru
amplasarea corpurilor şi a
panourilor de afisaj , a firmelor şi a reclamelor
|
9 pentru
fiecare m2 de suprafaţă ocupată de construcţie
|
|
Art. 474 alin.15
|
Taxa pentru eliberarea unei autorizaţii privind lucrările de racorduri şi branşamente la reţele de apă ,
canalizare , gaze, termice , energie electrică, telefonie şi televiziune prin
cablu
|
14 pentru fiecare racord
|
|
Art. 474 alin.4
|
Taxa pentru avizarea certificatului de urbanism de către comisia de
urbanism şi amenajarea teritoriului , de către primari sau de structurile de
specialitate din cadrul consiliului
judeţean
|
17
|
|
Art. 474
alin.16
|
Taxa pentru eliberarea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă
|
10
|
|
Art. 475
alin.1
|
Taxa pentru eliberarea
autorizaţiilor de funcţionare
|
22
|
|
Art. 268. alin. 3
|
Taxa pentru eliberarea de copii
heliografice de pe planuri
cadastrale sau de pe alte asemenea planuri , deţinute de consiliile locale
|
32
pentru fiecare m2
sau fracţiune de m2
|
|
Copii ale unor acte aflate în arhiva consiliului local
|
20
|
||
Taxa xerox
|
0,7
|
||
Taxa tipizate
|
1,3
|
||
Art. 475 alin2
|
Taxa pentru eliberarea atestaului de
producător
|
50
|
|
Art. 475
alin.3
|
Taxa pentru eliberarea /
vizarea anuală a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alim.
publică
|
330
|
|
Taxă pentru
folosirea mijloacelor de reclamă şi
publicitate
Art. 478 alin.2
|
Taxă pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate
|
Nivelurile aprobate în anul fiscal 2016
|
- lei / m2 sau fracţiune de m2
|
||
a) în cazul unui afişaj situat în locul în
care persoana derulează o activitate
economică
|
35
|
|
b) în cazul oricărui alt panou , afişaj sau structură de afişaj pentru
reclamă şi publicitate
|
25
|
IMPOZITUL PE SPECTACOLE
Art. 480 alin.2
|
Manifestarea
artistică sau activitatea distractivă
|
Nivelurile aprobate în anul fiscal 2016
|
- lei / m2
|
||
a) în
cazul videotecilor
|
2,2
|
|
b) în
cazul discotecilor
|
TAXE SPECIALE
Art. 484
Nivelurile aprobate în anul fiscal 2016
-lei-
|
|
1. Taxe eliberare acte stare civilă
|
x
|
|
132
264
|
Eliberare certificate duplicate
|
28
|
2. Taxa închiriere spaţiu pentru activităţi
comerciale temporare
|
13/zi
|
3. Taxa închiriere
cămin
|
500/zi
|
4. Taxă salubritate
persoana fizica
|
5 lei/lună/pers.
|
5. Taxa salubritate
persoana juridica
|
28 lei/luna
|
6. Taxa paza
|
33 lei/an/gospodarie
|
7. Taxa păşunat
|
X
|
a. ovine şi caprine
|
1,4/an/cap
|
b. bovine şi
cabaline
|
8,3/an/cap
|
8. Taxa deplasare
comisie
|
5,5 lei/km
|
9. Taxă protecţie
civilă
|
5/an/gosp.
|
10. Taxă gloabă
|
X
|
a. ovine şi caprine
|
2,9/cap
|
b. bovine şi
cabaline
|
17/cap
|
11. Branşarea,
deservirea şi supravegherea de noi utilizatori la actuala reţea de apă
|
220
|
12. Taxă
înmatriculare vehicule lente
a. maşini autopropulsate pentru lucrări
b. vehicule cu tracţiune animală
c. pentru celelalte categorii (ex: scutere)
|
44
22
17
|
13. Taxă certificate
înregistrare vehicule lente
|
22
|
14. Taxă
plăcuţe vehicule lente
a. maşini autopropulsate pentru lucrări
b. vehicule cu tracţiune animală
c. pentru celelalte categorii (ex: scutere)
|
48
48
22
|
15. Taxă
apă menajeră
|
14 lei/an/gospodărie
|
15. Taxa
concesionare, inchiriere
|
minim
|
maxim
|
a. Taxa
concesionare,închiriere teren intravilan
|
0,66
Euro/mp/an
|
3,9
Euro/mp/an
|
b. Taxa
inchiriere spatii
|
0,66
Euro/mp/luna
|
3,9
Euro/mp/luna
|
c. Taxa chirie
teren extravilan
|
66 Euro/ha/an
|
|
d. Taxa
chirie teren intravilan
|
0,66
Euro/mp/luna
|
1,4
Euro/mp/luna
|
ALTE TAXE LOCALE
Nivelurile aprobate pentru anul
2016
|
|
Art.486 alin.1 Taxa zilnica pentru utilizarea temporara a
locurilor publice
|
20 lei/zi
|
Art. 486 alin.2 Taxa zilnica pentru detinerea sau
utilizarea echipamentelor destinate in scopul obtinerii de venit
|
20 lei/zi
|
Taxa pentru loc de parcare iluminata
|
11 lei/luna
|
Taxa drum agricol
|
13 lei/an/gospodarie
|
Taxa depozitare materiale de constructii pe domeniul
public
|
1,4 leu/zi/mp
|
Taxa divorţ la cerere
|
500 lei
|
SANCŢIUNI
LIMITE MINIME ŞI MAXIME ALE
AMENZILOR ÎN CAZUL PERSOANELOR FIZICE
Art.493.(3)
|
NIVELURILE AMENYILOR ÂN ANUL 2016
|
Contravenţia prevăzută la alin.(2) lit.a) se sancţionează
cu amendă de la 70 lei la 279 lei, iar cele de la alin.(2) lit.b), cu amendă
de la 279 lei la 696 lei
|
|
Art.493.(4)
|
Încălcarea normelor tehnice privind tipărirea,
înregistrarea, vânzarea, evidenţa şi gestionarea, după caz, a abonamentelor
şi a biletelor de intrare la spectacole constituie contravenţie şi se
sancţionează cu amendă: de la 325 lei la 1.578 lei.
|
LIMITELE MINIME SI MAXIME ALE AMENZILOR IN CAZUL
PERSOANELOR JURIDICE
NIVELURILE APROBATE PENTRU
ANUL 2015
|
|
Art. 493 (5)
|
În cazul persoanelor juridice,
limitele minime şi maxime ale amenzilor prevăzute la alin.(3) şi (4) se
majorează cu 300%, respectiv: - contravenţia prevăzută la alin.(2), lit. a)
se sancţionează cu amendă de la 280 lei la 1.116 lei, iar cele de la
alin.(2), lit.b) cu amendă de la 1.116 lei la 2.784 lei Încălcarea normelor
tehnice privind tipărirea, înregistrarea, vânzarea, evidenţa şi gestionarea,
după caz, a abonamentelor şi a biletelor de intrare la spectacole constituie
contravenţie şi se sancţionează cu amendă: de la 1.300 lei la 6.312 lei.În
cazul persoanelor juridice, limitele minime şi maxime ale amenzilor prevăzute
la alin.(3) şi (4) se majorează cu 300%, respectiv: - contravenţia prevăzută
la alin.(2), lit. a) se sancţionează cu amendă de la 280 lei la 1.116 lei,
iar cele de la alin.(2), lit.b) cu amendă de la 1.116 lei la 2.784 lei
Încălcarea normelor tehnice privind tipărirea, înregistrarea, vânzarea,
evidenţa şi gestionarea, după caz, a abonamentelor şi a biletelor de intrare
la spectacole constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă: de la
1.300 lei la 6.312 lei.
|
III. Pentru anul 2016, nivelul taxelor extrajudiciare de timbru este
stabilit prin Legea nr.117/1999 privind taxele extrajudiciare de timbru, cu modificările
şi completările ulterioare.
IV. Pentru anul 2016, nivelul
taxelor judiciare de timbru este stabilit prin Ordonanţa de Urgenţă a
Guvernului României nr.80/2013 privind taxele judiciare de timbru cu
modificările şi completările ulterioare.
Nota : Scutirile pentru vaduvele, veteranii
de razboi si persoanele cu handicap grav se vor aduce in pana la 31 martie al
anului pentru care se acorda scutire.
Preşedinte
de şedinţă:
Contrasemnează:
Duma Marian
Secretar,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 26 octombrie 2015 în
şedinţa ordinară
Şedinţa de consiliu a fost convocată
prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.100/21.10.2015 în termen legal. În
deschiderea şedinţei secretarul comunei arată că din totalul de 11
consilieri sunt prezenţi 10 consilieri d-nul consilier
radovancovici Slavoliub lipsind.
Punctul 1 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al
şedinţei anterioare. D-nul preşedinte de şedinţă întreabă dacă mai sunt
completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind alte completări
se trece la vot toţi cei 11 consilieri
fiind „pentru” .
Punctul 2 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi
cheltuieli pe anul 2015. Este invitată d-na contabil care explică în continuare
modul în care va fi rectificat bugetul. Astfel se menţionează că aceşti bani
sunt de la fonduri europene iar singura modificare este că s-a alocat suma de
5100 lei pentru podeţe şi 10000 lei pentru plata dirigintelui de şantier. D-nul
Popescu menţionează în continuare faptul că deşi s-au făcut prin proiecte la
Clocotici lucrări continuă să se facă şi din bugetul local. D-nul Primar
menţionează că este vorba doar de podeţele care facilitează accesul oamenilor
care au livezi în zona drumului nou construit către Clocotici iar dacă nu se
fac oamenii nu pot intra în livezi şi nu despre alte lucrări. D-nul Popescu
menţionează că la Lupac nu s-a făcut nimic iar d-nul Primar afirmă că au fost
făcute 2 clădiri noi care rămăm localităţii şi comunei respectiv centrul de
informare turistică şi centrul pentru bătrâni. La Clocotici drumul de legătură
este aproape finalizat în momentul de faţă se toarnă al doilea strat de asfalt
afirmă d-nul Primar. D-nul covaci este de părere că trebuie finalizată toată
lucrarea la acest drum şi inclusiv podeţele fiind de acord cu construirea
acestora. Se supune la vot acest proiect de hotărâre 8 consilieri fiind
„pentru” şi 2 abţineri d-nul Popescu şi d-nul Boslică.
Punctul 3 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind
aprobarea închirierii unui spaţiu format din 2 încăperi în suprafaţă totală
de 30 mp situat în incinta corpului 2 al Primăriei comunei Lupacîn vederea
deschiderii unui cabinet veterinar. D-nul Primar menţionează că este vorba
despre solicitarea d-nului doctor Ciupe Darius care în momentul de faţă este
medicul veterinar al comunei şi care necesită un spaţiu în vederea desfăşurării
activităţii. Se stabileşte apoi preţul chiriei care este 0,66 euro/mp/lună.Se
supune la vot acest proiect de hotărâre toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 4 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind concesionarea din domeniul public
înscris în CF nr.208 Lupac nr.top 429/1/1/1/b/1/1 a suprafeţei de 147 mp
situate în Lupac în vederea extinderea construcţiei existente către d-nul
Teleaga Matei Marian din Lupac nr.215. Este menţionat faptul că d-nul teleagă a
mai avut concesionat această suprafaţă de teren dar nu a reuşit să se
intabuleze în Cartea Funciară iar în momentul de faţă nu se mai poate concesiona
decât din domeniul public şi nu din domeniul privat cum era în trecut. Se
supune la vot toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 5 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind alocarea din bugetul local a sumei de
28520,25 lei pentru construirea de podeţe aferente intrărilor în proprietate
din legătura rutieră DJ 581-sat Clocotici. D-nul primar menţionează că în
conformitate cu devizul de lucrări aceasta este suma exactă care trebuie
alocată pentru cele 10 podeţe care urmează a fi construite. D-nul consilier
Radici şi d-nul chicheş sunt de părere că această lucrare ar trebui finalizată
fapt pentru care sunt de acord cu acest proiect de hotărâre. Se supune la vot
acest proiect de hotărâre 8 consilieri fiind „pentru” şi 2 abţineri d-nul
Popescu şi d-nul Boslică.
Punctul 6 pe ordinea de zi: Diverse
Secretarul
comunei menţionează că există o cerere din partea d-nului Todor Marian-Miroslav
din Clocotici care solictă cumpărarea terenului aferent casei sale proprietate
personală în suprafaţă de 502 mp. D-nii consilieri sunt de acord cu acestă
solicitare.
Odată cu aceste discuţii cu
propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei au luat sfârşit
Completări/modificări:
Preşedinte de şedinţă,
Duma Marian
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu