În perioada 02 aprilie – 29 iunie 2018 inspectorii de
muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Caraș-Severin vor
desfășura acțiuni de control în domeniul relațiilor de muncă privind
modificarea salariului brut în contextul transferului contribuțiilor de la
angajator la angajat, grupul țintă fiind entitățile care au calitatea de
angajator din toate domeniile de activitate.
Obiectivele Campaniei sunt:
- verificarea
modului în care angajatorii au respectat prevederile art. VII, alin.1 din OUG
nr.82/2017;
- verificarea
modului în care angajatorii au respectat prevederile art.VII, alin.2 din OUG
nr.82/2017;
- verificarea
modului în care angajatorii au respectat prevederile art.13, alin.2 din HG
nr.905/2017;
- verificarea
modului în care angajatorii au respectat prevederile HG nr.846/2017 pentru
stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată începând cu
data de 1 ianuarie 2018;
- constatarea
modificării salariului de bază lunar (creștere/diminuare) ca urmare a
transferării contribuțiilor sociale de la angajator la angajat realizată prin
încheierea unui act adițional la contractul individual de muncă, sau în cazul
existenței unui contract colectiv de muncă, prin încheierea unui act adițional
la acesta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu