București, 19 ianuarie 2017 — Compania Națională Poșta Română reduce timpii de așteptare în Biroul de Schimb Internațional (BSI). De la 1 ianuarie, toate coletele sunt procesate digital, prin scanarea unui cod de bare în aplicația CDS (Customs Declaration System). Ne așteptăm la expediții mult mai rapide.
În urma problemelor cu care ne-am confruntat, în privința trimiterilor internaționale prin intermediul Poștei Române, dar și a timpilor mari de procesare în Biroul de Schimb Internațional, reprezentanții companiei au căutat soluții pentru remedierea acestora, astfel încât clienții să beneficieze de primirea coletelor într-un timp cât mai scurt. Procedura cronofagă este înlocuită, în 2018, de o soluție rapidă, performantă din punct de vedere tehnologic. Astfel, începând cu 1 ianuarie, Poșta Română a introdus aplicația CDS, de scanare rapidă a datelor expedițiilor internaționale, care a început să-și producă efectele: timpii de așteptare s-au redus simțitor. Dacă până în prezent, toate datele care însoțeau coletul (expeditor, destinatar, adrese, valoare, conținut și altele) erau introduse manual, acum ele sunt procesate instant în sistem, prin scanarea codului de bare.
Subliniem că accesul la datele de expediție este rapid și pentru lucrătorii vamali. Vămuirea produselor, pre-avizarea fiscală și multe alte proceduri sunt simplificate de aplicație, în beneficiul clienților care așteaptă primirea produselor din spațiul internațional.
Mai multe date despre CDS, aplicația dezvoltată de UPU (Universal Post Union) găsiți aici: http://www.upu.int/en/activities/customs/about-customs.html
Dorim ca publicul și clienții noștri să știe că, în octombrie 2017, managementul companiei a găsit solduri (colete) restante în Biroul de Schimb Internațional, încă din lunile de vară. În prezent, întârzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017. Cauza principală a întârzierilor prezente este fluxul major din perioada sărbătorilor de iarnă. Soluțiile imediate au fost suplimentarea numărului de persoane care lucrează la procesarea coletelor în BSI, dar și mărirea programului de lucru la oficiile vamale din București.
Ne recunoaștem problemele și suntem, în permanență, atenți la soluții care pot ridica Poșta Română la înălțimea așteptărilor clienților noștri. Suntem în plin proces de revitalizare. Inclusiv prin implementarea soluțiilor tehnologice, intenționăm — și credem că ne îndreptăm în direcția corectă — să reducem timpii de așteptare și să îmbunătățim cu atât mai mult relația cu clienții.
Suntem conștienți de creșterea constantă a segmentului de piață e-commerce. Compania încearcă, prin implementarea soluțiilor tehnologice să se ridice la înălțimea așteptărilor clienților.
Folosim și această ocazie pentru a ne prezenta scuzele noastre față de clienții care au așteptat nepermis de mult pentru coletele lor.
Compartiment Comunicare
Poșta Română
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu