JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
D I
S P O
Z I Ţ
I E
Cu
privire la convocarea şedinţei ordinare
de
consiliul
local al comunei Lupac pentru data
de 16.03.2015
Primarul
comunei Lupac din judeţul Caraş-Severin,
În
temeiul art. 39 alin.1, si art. 68
,ambele din Legea nr.215 din 2001, privind administraţia publică locală,
republicată , cu modificările şi completările ulterioare
D I
S P U
N E :
ART.1. Se convoacă şedinţa _ordinară _ a Consiliului
Local al comunei LUPAC pentru data de 16
martie 2015 ora 09,00 în
sala de şedinţe a acestei primării , care va avea urmatoarea ORDINE DE ZI :
1. Proiect de
hotărâre privind aprobarea procesului-verbal
al şedinţei anterioare.
2. Proiect de
hotărâre privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma de 4000
lei.(comisia 2)
3. Proiect de
hotărâre privind alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de
40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici(comisia 1)
4. Proiect de
hotărâre privind aprobarea prelungirii
perioadei de utilizarea a creditului în valoare de 906.500 lei contractat de
CEC BANK (comisia 1)
5. Proiect de
hotărâre privind rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015
(comisia 1)
6. Diverse
PRIMAR, Avizat :
VLASICI MARIAN SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
România
Judeţul Caraş-Severin
Comuna Lupac
PRIMAR
ORDINEA DE ZI
ŞEDINŢA ORDINARĂ 16.03.2015
Având în vedere Dispoziţia
Primarului comunei Lupac nr.37/11.03.2015 privind convocarea şedinţei ordinare
a consiliului local al comunei Lupac, precum şi prevederile art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr.
215 din 2001 privind administraţia publică locală republicată ,
cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în data
de 16 martie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va avea
loc şedinţa ordinară de lucru a
Consiliului nostru local cu urmatoarea
ordine de zi :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de hotărâre privind
aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma de 4000 lei.(comisia 1)
3. Proiect de hotărâre privind alocarea
din bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru parohia
Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din Clocotici(comisia 1)
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii perioadei de utilizarea
a creditului în valoare de 906.500 lei contractat de CEC BANK (comisia 1)
5. Proiect de hotărâre privind
rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 (comisia 1)
6.
Diverse
PRIMAR,
VLASICI
MARIAN
Romania
Judetul Caras-Severin
Comuna Lupac
PROCES-VERBAL
Încheiat azi 12.03.2015 cu ocazia
afişării la avizierul Primăriei comunei
Lupac a ordinii de zi pentru şedinţa ordinara de consiliu local care va avea
loc în data de 16 martie 2015 la sediul
primăriei comunei Lupac.
SECRETAR,
Moteca Alin Dorin
ROMÂNIA
PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
cu privire la aprobarea procesului-verbal
din data de 13 februarie 2015
Consiliul
Local al comunei Lupac, judeţul Caraş-Severin, întrunit în şedinţa ordinară de
lucru din data de ___________
Luând în
considerare faptul că în conformitate cu prevederile legale, secretarul acestei
primării a pus la dispoziţia consilierilor procesul-verbal al şedinţei ordinare
din data de 13 februarie 2015 putând ca acesta să fie pus în discuţie şi
aprobat în conformitate cu prevederile Legii nr.215/2001 privind administraţia
publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul
art.36 alin.2) şi art.45 din legea nr.215/2001 privind administraţia publică
locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se
aprobă procesul-verbal al şedinţei ordinare din data de 13 februarie 2015 cu/
(fără) modificări faţă de forma în care acesta a fost
redactat_________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Art.2 –
Prezenta hotărâre se comunică:
- Primarului
comunei Lupac.
- Secretarului
comunei Lupac.
- Instituţiei
Prefectului judeţului Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici
Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul
anului 2015
a echipei de fotbal AS F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000
lei şi a
echipei Croaţia
Clocotici cu suma de 4000 lei.
Consiliul
Local al comunei Lupac, întrunit în şedinţa sa ordinară de lucru din
data___________
Având în
vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la aprobarea
susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac şi Croaţia Cl0cotici ;
Văzând HCL
nr.11/13.02.2015 privind adoptarea bugetului local al comunei Lupac şi a
estimărilor 2016-2018 ;
Ţinând cont de
prevederile Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările
şi completările ulterioare;
În temeiul
art.45 alin.(1), alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu
modificările şi completările ulterioare.
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. – Se
aprobă susţinerea din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66 000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma
de 4000 lei ;
Art.2 – Cu
ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei
Lupac şi compartimentul financiar-contabil din cadrul acestei primării
Art.3-
Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii
nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările
şi completările ulterioare.
Art.4 -
Prezenta hotărâre se comunică:
-
Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
- Primarului comunei Lupac
-
Compartimentului financiar-contabil din cadrul Primăriei comunei Lupac.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici
Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de motive
Cu privire la aprobarea susţinerii din bugetul local pe
parcursul anului 2015 a
echipei de fotbal AS F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma de 4000 lei.
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În calitatea
mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, ca şi în anii
precedenţi am hotărât şi în acest an susţinerea din cadrul bugetului local a
acestei echipe de fotbal, precum şi a ecipei de fotbal Croaţia Clocitici care
va active din toamnă în divizia “Onoare”. Am hotărât acest lucru deoarece nu
există multe mijloace de petrecere a timpului liber iar sportul reprezintă o
activitate importantă pentru locuitorii acestei comunităţi precum şi un mijloc
de petrecere a timpului liber. Ca şi în anii precedenţi în care am susţinut
echipa de fotbal Voinţa Lupac o vom face şi în cursul acestui iar din toamnă şi
echipa de fotbal Croaţia Clocotici.
Ţin deasemenea
să precizez că sumele ce vor fi alocate în cursul anului 2015 acestei echipe au
fost cuprinse în HCL nr.11/13.02.2015 privind bugetul local al comuei LUpac
Ca atare, vă
rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc
PRIMAR
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia de
specialitate nr. 2
Comisia de
specialitate nr.2, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind
aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma de 4000 lei a
analizat şi discutat în amănunţite problematica mai sus amintită şi în
consecinţă dă aviz_________________________proiectului de hotărâre.
Membrii
comisie:
Lucacela Marian________
Chicheş Petre__________
Şera Gheorghe_________
ROMÂNIA Proiect
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind alocarea din
bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru
parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici
Consiliul
Local al comunei Lupac întrunit în sedinţa ordinară din data de______________.
Având în
vedere expunere de motive a primarului comunei Lupac cu privire la alocarea din
bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru parohia Lupac şi a
sumei de 40000 lei pentru parohia din Clocotici;
Văzând
referatul compartimentului contabilitate al acestei primării care asigură că
avem sumele necesare prevăzuter în bugetul local pentru lucrările de la
parohii;
Ţinând seama
de Hotărârea Consiliului Local al comunei Lupac nr.11/13.02.2015 privind
adoptarea bugetului local al al comunei Lupac şi a estimărilor 2016-2018.
În temeiul
art.36 alin.1), art.45 alin.1), art.49 şi art.115 din Legea nr.215/2001 privind
administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se
aprobă alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru
parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din Clocotici;
Art.2 – Cu
ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul
Financiar-Contabil;
Art.3 –
Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii
nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare.
Art.4 –
Prezenta hotărâre se comunică:
- Primarului
comunei Lupac;
- Compartimentului
contabilitate al Primăriei comunei Lupac;
- Instituţiei
Prefectului judeţului Caraş-Severin;
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de
40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici
Domnilor
consilieri, invitaţi, participanţi
Biserica
reprezintă o instituţie reprezentativă pentru cultura noastră încă din cele mai
vechi timpuri şi trebuie să o tratăm cu stimă şi consideraţie.
Pentru aceasta
în decursul anilor în limita posibilităţilor şi a fondurilor alocate la bugetul
local s-a încercat realizarea mai multor reparaţii la toate bisericile din
satele aparţinătoare comunei Lupac.
Aşa cum am
procedat şi în anii precedenţi când au fost alocaţi bani pentru parohia din
Lupac şi cea din Clocotici şi anul acesta vom aloca suma de 40000 lei pentru
parohia din Lupac necesară pentru finalizarea lucrărilor la capela din cimitir
şi sumade 40000 lei pentru parohia din Clocotici sumă necesarăp pentru biserica
din Vodnic şi pentru demolarea magaziei de lemne de la biserica din Clocotici.
Precizez
deasemenea că aceste lucrări precum şi sumele de bani a au fost prevăzute şi în
bugetul local pentru anul 2015.
Faţă de cele
precizate propun aprobarea hotărârii privind alocarea sumei de 20000 lei din
bugetul local al comunei Lupac pentru biserica din Lupac şi a sumei de 19700
lei pentru biserica din Clocotici
Vă mulţumesc,
Iniţiator:
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia de
specialitate nr.1
Comisia de
specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind
alocarea din bugetul local al comunei
Lupac a sumei de 40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru
parohia din Clocotici, a analizat şi discutat în amănunţite problematica mai
sus amintită şi în consecinţă dă aviz_________________________proiectului de
hotărâre.
Membrii
comisie:
Radovancovici Slavoliub________
Covaci Gheorghe_________
Radovancovici Slavoliub________
Covaci Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia Marian_____________
ROMÂNIA Proiect
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind alocarea din
bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru
parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici
Consiliul
Local al comunei Lupac întrunit în sedinţa ordinară din data de______________.
Având în
vedere expunere de motive a primarului comunei Lupac cu privire la alocarea din
bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru parohia Lupac şi a
sumei de 40000 lei pentru parohia din Clocotici;
Văzând
referatul compartimentului contabilitate al acestei primării care asigură că
avem sumele necesare prevăzuter în bugetul local pentru lucrările de la
parohii;
Ţinând seama
de Hotărârea Consiliului Local al comunei Lupac nr.11/13.02.2015 privind
adoptarea bugetului local al al comunei Lupac şi a estimărilor 2016-2018.
În temeiul
art.36 alin.1), art.45 alin.1), art.49 şi art.115 din Legea nr.215/2001 privind
administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 – Se
aprobă alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de 40000 lei pentru
parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din Clocotici;
Art.2 – Cu
ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul
Financiar-Contabil;
Art.3 –
Prezenta hotărâre intră în vigoare în conformitate cu prevederile Legii
nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare.
Art.4 –
Prezenta hotărâre se comunică:
- Primarului
comunei Lupac;
- Compartimentului
contabilitate al Primăriei comunei Lupac;
- Instituţiei
Prefectului judeţului Caraş-Severin;
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de
40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici
Domnilor
consilieri, invitaţi, participanţi
Biserica
reprezintă o instituţie reprezentativă pentru cultura noastră încă din cele mai
vechi timpuri şi trebuie să o tratăm cu stimă şi consideraţie.
Pentru aceasta
în decursul anilor în limita posibilităţilor şi a fondurilor alocate la bugetul
local s-a încercat realizarea mai multor reparaţii la toate bisericile din
satele aparţinătoare comunei Lupac.
Aşa cum am
procedat şi în anii precedenţi când au fost alocaţi bani pentru parohia din
Lupac şi cea din Clocotici şi anul acesta vom aloca suma de 40000 lei pentru
parohia din Lupac necesară pentru finalizarea lucrărilor la capela din cimitir
şi sumade 40000 lei pentru parohia din Clocotici sumă necesarăp pentru biserica
din Vodnic şi pentru demolarea magaziei de lemne de la biserica din Clocotici.
Precizez
deasemenea că aceste lucrări precum şi sumele de bani a au fost prevăzute şi în
bugetul local pentru anul 2015.
Faţă de cele
precizate propun aprobarea hotărârii privind alocarea sumei de 20000 lei din
bugetul local al comunei Lupac pentru biserica din Lupac şi a sumei de 19700
lei pentru biserica din Clocotici
Vă mulţumesc,
Iniţiator:
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia de
specialitate nr.1
Comisia de
specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind
alocarea din bugetul local al comunei
Lupac a sumei de 40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru
parohia din Clocotici, a analizat şi discutat în amănunţite problematica mai
sus amintită şi în consecinţă dă aviz_________________________proiectului de
hotărâre.
Membrii
comisie:
Radovancovici Slavoliub________
Covaci Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Covaci Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia Marian_____________
ROMÂNIA PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind aprobarea prelungirii perioadei de utilizarea a
creditului
în valoare de 906.500 lei contractat de CEC BANK
Consiliul
Local al comunei Lupac, întrunit în şedinta sa ordinară de lucru din data
__________
Având în
vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac;
Luând în
considerare prevederile OUG nr.64/2007, privind datoria publică, cu
modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile cap.IV din
Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi
completările ulterioare;
Având în
vedere HCL nr.15/27.02.2015 privind aprobarea contractării unei fuinanţări
rambursabile interene în valoare de 906500 lei de la CEC BANK;
Văzând prevederile HG nr.9/2007 privind
constituirea, componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a
împrumuturilor locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În
conformitate cu prevederile art.9 pct.8 din Carta Europeană a autonomiei
locale, adoptată la Strasbourg la 15.10.1985 şi ratificată prin Legea
nr.199/1997;
Ţinând seama
de prevederile art.942 şi următoarele din Codul Civil referitoare la contracte
sau convenţii;
În temeiul
art. 36 alin.(2), alin. (4) lit. b), art. 45 alin.(1) alin.(2) lit.a), art.63
alin.(1) lit.c), alin.(4) lit.c) art.115 alin.(1) lit.b) alin.(3) şi alin.(6)
din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală ,republicată cu
modificările şi completările ulterioare:
H O T
Ă R Ă Ş T E
Art.1- Se
aprobă prelungirea perioadei de utilizarea a creditului în valoare de 906.500
lei contractat de CEC BANK scadent la data de 31.03.2015 până la data de
31.12.2015;
Art.2 – Cu
ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei
Lupac şi contabilul
Art.3 –
Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefectului
şi Instituţiei Prefectului judeţului Caraş-Severin
- Primarului
comunei Lupac;
- Direcţiei
Finanţelor Publice Caraş-Severin;
- Comisiei de
autorizare a împrumuturilor locale Bucureşti;
- C.E.C. BANK
SA Sucursala Reşiţa.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca
Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea prelungirii
perioadei de utilizarea a creditului
în valoare de 906.500 lei contractat de CEC BANK
Domnilor
consilieri, invitaţi, participanţi;
Prin HCL
nr.15/27.02.2015 a fost contractată de la CEC BANK o finanţare rambursabilă
internă în valoare de 906500 lei care este scadentă la data de 31.03.2015.
Având în vedere faptul că această finanţare a fost contractată pentru proiectul
intitulat„Canalizare menajeră Clocotici, Legătură rutieră între DJ 581 şi Sat
Clocotici, Reabilitare şi dotare cămin cultural Clocotici, Înfiinţare centru de
zi pentru persoane vârstnice ” proiect care are termen de finalizare luna
august a anului 2015 după care există o perioadă în care acest proiect este în
implementare este oportun să prelungim perioada de utilizare a acestui credit
până la data de 31.12.2015.
Ca atare, vă
rog să analizaţi cele menţionate să deliberaţi în consecinţă.
Vă mulţumesc
Iniţiator:
PRIMAR,
Vlasici Marian
ROMÂNIA
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia de
specialitate nr. 1
Comisia de specialitate nr.1, de pe lângă
consiliul local al comunei Lupac luând în discuţie întreaga documentaţie la
proiectul de hotărâre privind aprobarea prelungirii perioadei de utilizarea a
creditului în valoare de 906.500 lei contractat de CEC BANK a analizat şi
discutat în amănunţite problematica mai sus amintită şi în consecinţă dă
aviz_________________________proiectului de hotărâre.
Membrii
comisie:
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci Gheorghe_________
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia Marian___________
ROMÂNIA
PROIECT
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr._______/_________2015
privind rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli
pe anul 2015
Consiliul
Local al comunei Lupac din judeţul Caras-Severin , întrunit în şedinţa sa
ordinară de lucru din data ___________ ;
Având în
vedere expunerea de motive a primarului comunei Lupac cu privire la necesitatea
rectificării bugetului local al comunei Lupac pe anul în curs ;
V[zând adresa
Agenţiei Judeţene a Finanţelor Publice Caraş-Severin nr.1134/10.03.2015 ;
În
conformitate cu prevederile din O.U.G. nr.63/2010 privind modificarea şi
completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale precum şi pentru
stabilirea unor măsuri financiare;
Ţinând cont de
prevederile art.33 alin.(3) şi alin.(4) din Legea nr.273/2006 privind finanţele
publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul
art. 36 alin. (4) lit. a) si art. 45
alin.(2) lit.a) şi art.115 alin.(1) lit.b) şi alin.(3) din Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi
completările ulterioare:
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. - Se
rectifica bugetul local al comunei Lupac pe anul 2015 în sensul repartizării
între trimestre în cadrul capitolului învăţământ cheltuieli de personal în
sensul mutării sumei de 50 mii lei din trim.II în trim.I.
Art2. - Prezenta hotărâre intră în vigoare în
conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică
locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.3 –
Prezenta hotărâre se comunică:
-
Instituţiei Prefectului Judeţului Caraş-Severin
-
Primarului comunei Lupac
-
Compartimentului de contabilitate al acestei primării .
- Administraţiei Judeţene a
Finanţelor Publice Caraş-Severin.
PRIMAR, Avizat:
Vlasici Marian SECRETAR,
Moteca Alin-Dorin
ROMÂNIA
JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN
COMUNA LUPAC
PRIMAR
Expunere de motive
Cu privire la rectificarea bugetului local pe anul 2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În calitatea
mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, împreuna cu
compartimentul de contabilitate al acestei primării am procedat la rectificarea
bugetului în conformitate cu adresa Agenţiei Judeţene a Finanţelor Publice
Caraş-Severin nr.1134/10.03.2015, în sensul mutării între trimestre în cadrul capitolului
învăţământ cheltuieli de personal în sensul mutării sumei de 50 mii lei din
trim.II în trim.I, sume ce reprezintă banii pentru profesori.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate să deliberaţi
în consecinţă.
Vă mulţumesc.
PRIMAR
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
Comisia de
specialitate nr. 1
Comisia de
specialitate nr.1, de pe lângă consiliul local al comunei Lupac luând în
discuţie întreaga documentaţie cu privire la proiectul de hotărâre privind
rectificarea bugetului local pe anul 2015 a analizat şi discutat în amănunţite
problematica mai sus amintită şi în consecinţă dă
aviz_________________________proiectului de hotărâre.
Membrii
comisie:
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci Gheorghe_________
RadovancoviSlavoliub_______ Covaci Gheorghe_________
Bosilca Gheorghe______
Veca Matei Mihai_________
Draghia Marian___________
România
Judeţul Caraş-Severin
Comuna Lupac
PRIMAR
I N V I T A Ţ I E
Domnul/Doamna _______________________
Din
___________________
Având în
vedere Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.37/11.03.2015 privind convocarea
şedinţei ordinare a consiliului local al comunei Lupac, precum şi prevederile
art.39 alin.1 si art. 68 , ambele din Legea nr. 215 din 2001 privind
administraţia publică locală republicată
, cu modificarile si completarile ulterioare, vă aducem la cunostiinţă că în
data de 16 martie 2015 la orele 09.00 în sala de şedinţe a acestei primării va
avea loc şedinţa ordinară de lucru a
Consiliului nostru local cu urmatoarea
ordine de zi :
1. Proiect de
hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare.
2. Proiect de
hotărâre privind aprobarea susţinerii din bugetul local pe parcursul anului 2015 a echipei de fotbal AS
F.C. Voinţa Lupac cu suma de 66.000 lei şi a echipei Croaţia Clocotici cu suma de 4000
lei.(comisia 1)
3. Proiect de
hotărâre privind alocarea din bugetul local al comunei Lupac a sumei de
40000 lei pentru parohia Lupac şi a sumei de 40000 lei pentru parohia din
Clocotici(comisia 1)
4. Proiect de
hotărâre privind aprobarea prelungirii
perioadei de utilizarea a creditului în valoare de 906.500 lei contractat de
CEC BANK (comisia 1)
5. Proiect de
hotărâre privind rectificare bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015
(comisia 1)
6. Diverse
PRIMAR,
VLASICI MARIAN
ROMÂNIA
JUDEŢUL
CARAŞ-SEVERIN
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI LUPAC
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 13 februarie 2015 în şedinţa ordinară
Şedinţa de
consiliu a fost convocată prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac
nr.28/06.02.2015 în termen legal. În deschiderea şedinţei secretarul comunei
arată că din totalul de 11 consilieri
sunt prezenţi 10 consilieri la lucrările şedinţei, d-nul consilier Şera
Gheorghe lipsind.
Punctul 1 de
pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea
procesului-verbal al şedinţei anterioare. D-nul preşedinte de şedinţă întreabă
dacă mai sunt completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind
alte completări se trece la vot toţi cei
10 consilieri fiind „pentru” .
Punctul 2 de
pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind adoptarea
bugetului local al comunei Lupac pe anul 2015 şi estimările pentru 2016-2018.
D-nul Primar este de părere că trebuie votat fiecare punct în parte şi apoi la
final bugetul în totalitatea lui. D-nii consilieri sunt de acord cu această
propunere. D-nul consilier radici întreabă dacă s-a lucrat după bugetul de anul
trecut răspunsul fiind afirmativ din partea d-nului Primar şi a d-nei contabil.
D-na contabil precizează apoi că la venituri sunt cele încasate pe parcursul
anului 2014 iar la cap. 04.02 sunt cele primite de la finanţe. Se supune la vot
acest capitol toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”. Se trece apoi la
cheltuieli: la salarii suma este de 323000 lei şi reprezintă salarii pe anul
2015. Diferenţa care necesită pentru salarii până la 450000 lei sunt prevăzuţi
la cap. 54.02 fondul de rezervă. Se supune la vot 10 pentru. La cheltuieli
materiale suma este 150000 lei nemaifiind întrebări se supune la vot 10 pentru.
La cheltuieli investiţii (capital) d-nul Primar menţionează că nu se poate face
cu suma de 50000 lei sala de şedinţe şi că sunt mai multe variante şi anume la
corpul 2 să se amenajeze tot etajul, la intrarea în Primărie să se amenajeze o
sală sau în curte unde sunt anexele să fie renovate care este varianta cea mai
convenabilă. D-nul Primar menţionează că în acest caz se poate aloca şi suma de
40000 destinată pentru reparaţiile la anexe iar în acest caz suma să fie de
90000 lei. Se supune la vot această propune toţi consilierii fiind pentru. La
cap. 55.02. sunt comisioanele lunare necesare pentru autoturism. Se supune la
vot 10 „pentru”. La cap. 65.02. învăţământ sunt banii pentru profesori care
sunt alocaţi de la Ministerul Învăţământului şi doar trebuie votaţi în cadrul
bugetului local. D-nul Popescu întreabă în legătură cu cheltuielile materiale
la acest capitol d-nul Primar menţionând că este acelaşi lucru. Se supune la
vot 10 „pentru”.
La cap. 67.02.
Cultură suma totală este de 323030 care este împărţită astfel: la centrul de
informare turistică suma alocată este de 23780 şi reprezintă plata salariilor
celor 2 persoane angajate, pentru cămine a fost alocată suma de 30000 lei
pentru deplasare ansamblu la diferite evenimente şi vizita pe care o primesc în
data de 29 august de la un alt ansamblu, a fost alocată suma de 220000 lei
pentru reabilitare cămin Vodnic şi suma de 11250 pentru achiziţionarea de
scaune la căminul din Vodnic şi 10000 lei pentru achiziţionarea de climă la
căminul din Clocotici. A mai fost alocată suma de 70000 lei pentru susţinerea
echipelor de fotbal pe parcursul anului 2015 şi suma de 80000 lei pentru
amenajarea tribunelor,. Lărgirea lor cu circa 4 m şi acoperirea lor. D-nul
consilier Chicheş întreabă dacă mai sunt echipe care mai funcţionează pe raza
comunei. D-nul Primar menţionează că în prezent este vorba de Voinţa Lupac care
este pe primul loc în divizia D şi nu alte echipe din exterior, iar pe
parcursul acestui an se doreşte reactivarea echipei din Clocotici într-un
eşalon inferior.
D-nul
consilier Bosilcă precizează că ar trebui achiziţionate scaune şi mese şi la
căminul din Lupac iar d-nul Covaci menţionează că la Rafnic sunt 2 străzi care
ar trebui asfaltate. D-nul Primar menţionează că pentru anul acesta se are în
vedere localitatea Vodnic atât pentru străzi cât şi pentru cămin deoarece în
anii trecuţi nu s-au investit bani aici.
Cheltuieli
pentru susţinerea cultelor - au fost alocaţi 40000 lei pentru acoperiş la
biserica din Vodnic şi demolare magazie lemne la biserica din Clocotici şi
40000 lei pentru capela din cimitirul din Lupac. Se supune la vot cap 67.02.
toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”.
La cap. 68.02.
– asistenţă socială cheltuieli personal suma de 143870 pentru plata salariilor
asistenţilor personali şi suma de 91160 pentru plata indemnizaţiilor
persoanelor cu handicap, de asemenea a fost alocată suma de 17710 lei astfel
6700 lei pentru pentru plata unor ajutoare de înmormântare deoarece pe
parcursul anului 2014 au fost 2 persoane căror li s-au acordat asemenea
ajutoare, 9000 lei pentru plata ajutoarelor de încălzire şi 2010 lei pentru
plata ajutoarelor de încălzire la persoanele cu ajutor social. De asemenea a
fost alocată suma de 390000 lei pentru programele din fonduri europene la
centrul de persoane vârstnice din Lupac. Se supune la vot acest capitol toţi
cei 10 consilieri fiind „pentru”.
La cap. 70.02
– locuiţe, servicii şi dezvoltare publică suma de 141680 astfel: la cheltuieli
materiale suma de 70000 lei din care 50000 lei pentru plata energiei electrice
la iluminatul public, 10000 lei pentru combustibil necesar pentru deplasare la
Timişoara pentru proiecte, şi 10000 lei pentru lucrări la iluminatul public şi
achiziţionarea de becuri. A mai fost alocată suma de 5000 lei pentru situaţii
de urgenţă şi calamităţi naturale. La cheltuieli de investiţii a fost alocată
suma de 66680 lei din care 51680 lei pentru lucrări la conducta de alimentare
cu apă şi 15000 lei pentru proiecte, studii de fezabilitate, intabulări în CF.
D-nul consilier Radici precizează că ar trebui făcut un studiu de fezabilitate pentru sondare apă la
Lupac. D-nul Primar menţionează că pentru canalizare la Lupac schimbare ţeavă
sunt prea puţini bani alocaţi şi mai sunt bani din excedentul de anul trecut
100000 lei iar când vor fi alocaţi se suplimentează suma de 51680 lei cu suma
ce va fi alocată. A mai fost alocată suma de 880000 lei pentru plata
proiectului de canalizare din Clocotici proiect care se realizează din fonduri
europene. Se supune la vot acest capitol toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”.
Cap. 74.02. –
protecţia mediului – cheltuieli materiale a fost alocată suma de 150000 lei
pentru colectare gunoi menajer. D-nul Primar menţionează că suma este foarte
mare şi ar trebui să se găsească o modalitate pentru reducerea turelor pe care
le efectuează operatorul cel puţin pe perioada de iarnă. Se supune la vot 10
„pentru”.
Cap. 83.02. –
agricultură, silvicultură şi vânătoare – cheltuieli materiale suma de 9460 lei
pentru întreţinere şi gospodărire pentru achziţionarea de utilaje bani necesari
pentru cilindru de la stadion, cositoare. Se supune la vot 10 „pentru”.
Cap. 84.02. –
transporturi – pentru cheltuieli materiale suma de 60000 lei pentru reparaţii
podeţe, drumuri achiziţionarea de zgură, pentru cheltuieli de capital suma de
450140 din care se doreşte asfaltarea unei străzi la Rafnic, una la Vodnic şi
dacă mai sunt bani ce a rămas la Lupac. La Clocotici nu se va face nimic până
nu se termină proiectul de canalizare. A mai fost alocată suma de 1160800
pentru proiectul din fonduri europene legătură rutieră Clocotici drum judeţean.
Se supune la vot toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”
Este supus la
vot proiectul de hotărâre privind adoptarea bugetului local al comunei Lupac pe
anul 2015 şi estimările pentru 2016-2018,fiind adoptat cu 10 voturi „pentru”.
Punctul 3 de
pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea vânzării
terenului înscris în CF 31519 nr. top/cad. 31519 în suprafaţă de 300 mp, reprezentând curte,
grădină aferent casei cu nr.221, în vederea vânzării către d-nul Şera Gheorghe
domiciliat în Lupac nr.221. D-nul Primar menţionează că este vorba de terenul
aferent casei cu nr.221 şi că acest teren a fost primit pentru construcţia
casei pentru tinerii căsătoriţi dânsul finalizând demult casa şi acumdoreşte să
cumpere terenul. Se supune la vot toţi
cei 10 consilieri fiind „pentru”.
Punctul 4 de
pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea acceptării cu titlu gratuit pentru o perioadă
de până la 2 ani a unui număr de 10 lămpi cu leduri, dotate cu sisteme
reglabile de prindere pe stâlp. D-nul Primar menţionează că s-a primit de Birta
Group o adresă în acest sens este vorba despre un furnizor german care doreşte
să implementeze acest sistem iar pe o perioadă de 2 ani este gratuit apoi se
pot returna sau se poate elabora un proiect pe fonduri europene în acest sens.
Nemaifiind alte completări se trece la vot
toţi cei 10 consilieri fiind „pentru” .
Punctul 5 de
pe ordinea de zi îl reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea Statului
şi Actului de Înfiinţare al Asociaţiei „Grupul de Acţiune Locală CARAŞ-TIMIŞ”.
D-nul Primar menţionează că pe parcursul anului 2014 comuna Lupac a aderat la
acest GAL în momentul de faţă fiind aprobat statutul şi înfiinţarea asociaţiei.
Sunt întrebaţi d-nii consilieri dacă mai au completări după care se trece la
vot toţi cei 10 consilieri fiind „pentru”.
Diverse: În deschidere d-nul preşedinte
întreabă dacă sunt cereri de la cetăţeni, secretarul menţionând că este o
cerere de la d-nul Bunea Petru din Lupac care solicită concesionarea de păşune
întrucât deţine animale. D-nii consilieri sunt de acord în măsura în care se va
mai găsi păşune disponibilă va fi dat în funcţie de numărul de animale.
Odată cu
aceste discuţii cu propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei
au luat sfârşit
Completări/modificări:
Preşedinte de şedinţă,
Veca Matei-Mihai
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu