Având în vedere
Dispoziția Primarului comunei Lupac nr.19/21.01.2015
privind
convocarea
ședinței ordinare a consiliului local al
comunei Lupac, precum și prevederile
art.39 alin.1 si
art. 68 , ambele din Legea nr.215 din 2001 privind administrația publică locală
republicată, cu
modificările și completările ulterioare,
aducem la cunoștiință că în data de
27 ianuarie 2015 la
orele 0 9.00 în sala de ședințe a acestei primării va avea loc ședința ordinara
de lucru a Consiliului nostru local cu
următoarea ordine de zi:
1. Proiectul de hotărâre
privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru lunile ianuarie-martie 2015
2. Proiectul privind
aprobarea contului de execuţie bugetară pe anul 2014
3. Proiectul de hotărâre
privind aprobarea planului de lucrări de interes local pentru beneficiarii de
ajutor social
4. Proiectul privind aprobarea plăţilor vărsămintelor din secţiunea de
funcţionare pentru acoperirea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare, la nivelul
UAT Lupac, până la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al anului 2015
5. Proiectul cu privire la aprobarea procesului-verbal
6 PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 19 decembrie
2014 în şedinţa extraordinară din data de 19 decembrie 2014
7. Proiectul de hotărâre
privind reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
de stat acreditate de pe raza comunei Lupac pentru anul şcolar 2015-2016
8. Proiectul privind
aprobarea dezlipirii din izlaz înscris în CF nr. 208 Lupac
nr. top
684/a/1/1/a/2/a/1/1/c/b/1/b, a suprafeţei de 460 mp,
reprezentând curte, grădină
aferent casei cu nr.126, în vederea vânzării către
d-na Matein Maria
domiciliată în Lupac nr.126
9. Proiectul privind
modificarea statului de funcţii al Aparatului de specialitate
a primarului comunei Lupac
1.EXPUNERE DE MOTIVE
Proiectul de hotărâre privind alegerea preşedintelui
de şedinţă pentru lunile ianuarie-martie 2015
Domnilor consilieri
După cu bine ştiţi în conformitate cu
prevederile art.35 alin.1 unde este menţionat că: “…consiliul local alege dintre
membrii săi, prin hotărâre adoptată cu votul deschis al majorităţii
consilierilor locali în funcţie, un preşedinte de şedinţă, pe o perioadă de cel
mult 3 luni, care va conduce şedinţele consiliului local şi va semna hotărârile
adoptate de acesta”.
Având în vedere că d-nul Radici Marian a
îndeplinit această atribuţie timp de 3 luni se impune alegerea unui alt
preşedinte dintre membrii consiliului local.
PRIMAR
Vlasici
Marian
Expunere de motive
Cu privire la încheierea contului de execuţie bugetară pe
anul 2014
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar şi implicit de ordonator principal de credite, împreună
cu compartimentul financiar-contabil din cadrul acestei primării, după cum bine
ştiţi la începutul unui an nou bugetar sau în momentul votării bugetului local
pe anul în curs, se prezintă şi contul de exerciţiu bugetar al anului trecut.
Aşadar şi noi am
procedat la realizarea acestui lucru iar astfel d-na inspector Laţchici Maria a
întocmit execuţia bugetară.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele
menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
Expunere de motive
La proiectul
de hotărâre privind aprobarea planului
de lucrări de interes local pentru beneficiarii de
ajutor social
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În
calitatea mea de primar luând cunoştinţă de prevederile legile 416/2001 privind
venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare unde la
art.2 alin.(7) este menţionat că: “primarii au obligaţia de a întocmi un plan
de acţiuni sau de lucrări de interes local …. Planul de lucrări de interes
local se aprobă anual prin hotărârea consiliului local” am considerat că se
impune elaborarea unui asemenea plan pentru beneficiarii de ajutor social.
Printre principalele activităţi avute în vedere şi cuprinse în cadrul acestui
plan enumer: curăţirea rigolelor de lângă drum, pregătirea lemnelor pentru
sezonul rece, curăţirea albiei râului, curăţirea acostamentului. Menţionez că în
ceea ce priveşte persoanele beneficiare de ajutor social de pe raza comunei Lupac
acestea sunt în număr de 6 dar numai 2 persoane poate îndeplini lucrările cuprinse în
cadrul acestui plan întrucât 2 persoane au depăşit vârsta de pensionare iar
alte 2 persoane au certificate de incapacitate de muncă. Fiind doar o singură
persoană am considerat că măsurile enumerate mai sus sunt suficiente pentru a
le duce la bun sfârşit.
Ca
atare, vă rog să analizaţi cele menţionate mai sus şi să deliberaţi în consecinţă.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
EXPUNERE DE MOTIVE
Cu privire la aprobarea
plăţilor vărsămintelor din secţiunea de funcţionare pentruacoperirea
cheltuielilor secţiunii de dezvoltare, la nivelul UAT Lupac, până la aprobarea
bugetului de venituri şi cheltuieli al anului 2015
Domnilor consilieri, invitati, participanti
În calitatea mea de primar şi implicit
de ordonator principal de credite, împreuna cu compartimentul de contabilitate
al acestei primării am procedat la întocmirea acestui proiect de hotărâre
întrucât este necesar ca până la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli
pe anul 2015 să fie asigurată suma necesară pentru plata ratelor la
autoturismul achiziţionat în leasing de această instituţie. Menţionez că acest
lucru a fost cerut expres de către Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice
Caraş-Severin pentru a se putea face plata acestor rate.
Ca atare, vă rog să analizaţi cele menţionate să
deliberaţi în consecinţă.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
PROCES-VERBAL
Încheiat astăzi 19 decembrie 2014 în şedinţa extraordinară
Şedinţa de consiliu a fost convocată
prin Dispoziţia Primarului comunei Lupac nr.120/16.12.2014 în termen legal. În
deschiderea şedinţei secretarul comunei arată că din totalul de 11
consilieri sunt prezenţi 9 consilieri la
lucrările şedinţei, d-nii consilieri Şera Gheorghe şi Radovancovici Slavoliub
lipsind.
Punctul 1 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului-verbal al
şedinţei anterioare.D-nul preşedinte de şedinţă întreabă dacă mai sunt
completări la procesul-verbal al şedinţei anterioare. Nemaifiind alte
completări se trece la vot toţi cei 9
consilieri fiind „pentru” .
Punctul 2 de pe ordinea de zi îl
reprezintă proiectul de hotărâre privind
rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2014. Este
invitată d-na contabil care explică modul în care va fi rectificat bugetul.
Astfel s-au făcut reduceri la unele capitole fiind adăugat la alte capitole
pentru reglare. A fost alocată suma de 5000 lei pentru achiziţionarea unui
program de mijloace fixe. La cultură a fost alocată sumade 20 mii lei pentru
căminul din Rafnic pentru achiziţionarea de jaluzele şi pânză pentru cortină.
La cap. 70 a
fost alocată suma de 2500 lei pentru apometrul care nu a fost plătit în
întregime. Se supune la vot toţi cei 9 consilieri fiind „pentru”
Odată cu aceste discuţii cu
propunerile şi întrebările consilierilor lucrările şedinţei au luat sfârşit
Completări/modificări:
Preşedinte de şedinţă,
Radici Marian
EXPUNERE DE MOTIVE
La proiectul de hotărâre privind
reorganizarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
acreditate de pe raza comunei Lupac
pentru anul şcolar 2015-2016
Domnilor Consilieri,
În calitatea mea de primar am studiat
documentaţia depusă de Şcoala Gimnazială din Lupac privind aprobarea reţelei
şcolare pentru anul 2015-2016 şi am procedat la elaborarea proiectului de
hotărâre în conformitate cu avizul conform al Inspectoratului Şcolar Judeţean
Caraş-Severin. Vă precizez faptul că nu există nici o modificare faţă de anul
precedent.
În
conformitate cu prevederile art.19 alin.4 şi art.61 alin.2 şi alin.5 din Legea
Educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare şi a
OMEC nr.4894/10.11.2014 privind aprobarea metodologiei pentru fundamentarea
cifrei de şcolarizare, supun aprobării Consiliului Local al comunei Lupac
preuentul proiect de hotărâre în forma în care a fost redactat.
PRIMAR,
Vlasici Marian
EXPUNERE DE MOTIVE
La proiectul
de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Aparatului de
specialitate a primarului comunei Lupac
Domnilor Consilieri,
În conformitate cu prevederile art.41
alin.(2) din HG nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar
vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în
grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările
ulterioare: „ promovarea personalului contractual din sectorul bugetar în grade
sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant, iar în situaţia
în care nu există un asemenea post se face prin transformarea postului din
statul de funcţii în care acesta este încadrat într-un nivel imediat superior”.
Având în vedere faptul că la Centrul
de Informare turistică al comunei Lupac sunt angajate 2 persoane pe funcţia de
Inspector debutant-personal contractual începând cu data de 01.07.2014, iat la
începutul lunii ianuarie au terminat perioada de stagiu de 6 luni prevăzută
pentru personalul contractual cu studii superioare, se impune modificarea
statutului de funcţii unde cele 2 posturi sunt prevăzute ca şi debutant prin
transformarea lor la nivelul imediat superior respectiv Inspector II studii
superioare.
Având în vedere cele relatate propun
adoptarea prezentei hotărâri în forma în care a fost redactată.
PRIMAR
VLASICI
MARIAN
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu