Vineri, 19.10.2018, începând cu ora 12.00, la sediul Direcției Regionale
a Finanțelor Publice București se va desfășura o întâlnire cu contribuabilii
care va avea tema "Case de marcat -
facilități, obligații, termene".
Operatorii economici
care au obligația de a utiliza case de marcat electronice fiscale, în
conformitate cu prevederile Ordonanței de
urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a
utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, sunt așteptați în strada Dimitrie Gerota nr. 13,
sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialiștii ANAF vor răspunde la întrebările
legate de tema sesiunii de asistență.
Înscrierile se fac, în
limita locurilor disponibile, utilizând Formularul de contact de pe pagina
de internet a Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
Reamintim că pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat recent Ghidul
cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat
electronice fiscale, precum și la emiterea certificatului de atribuire a
numărului unic de identificare - în etapa preoperaționalizare registru.
Serviciul
comunicare, relații publice și mass media
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu