Gama
selecționată și pusă la dispoziție“by Auchan” este formată
din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare
de 10-12 m2 în incinta oficiilor
poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi,
snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.
„După
parteneriatul inovator pe care l-am început alături de Petrom, suntem bucuroși
să dăm curs unei noi provocări de business și să aducem, în premieră, produsele
unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poștale din
România, Poșta Română. Construim împreună acest proiect prin care ne propunem
să servim și mai bine locuitorii, cu produse și servicii adaptate. În cadrul
etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor
poștale. Mulțumesc partenerilor noștri și sunt convins că împreună facem un pas
către viitor pentru ambele companii”, a declarat IonuțArdeleanu, Director General Auchan Retail România.
„Ne-am dorit foarte mult să încheiem acest
parteneriat cu Auchan, unul dintre cei mai importanți retaileri de pe piața
europeană. Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin
diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În
același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de
astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare
din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru
consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta
Română.
În
funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma
etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a
proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii
poștale din România.
Prin
acest proiect, Auchan și Poșta Română continuă colaborarea demarată în 2020. Primul parteneriat
a constat în servicii de livrare la domiciliu, la
nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online auchan.ro prin
serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției
rapide oferită de Poșta Română.
Despre Auchan
Auchan
România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5
supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176
în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri
cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele
în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele
mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate
preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend
și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.
Despre Poșta
Română
Poșta Română, brand
național de tradiție, este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și
deservește aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziția clienților
săi o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale. În prezent, compania fanion a
românilor în domeniul serviciilor poștale se află în proprietatea statului
român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52%
din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de
acțiuni).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu