Primăria Municipiului Reşiţa atrage atenţia
organizatorilor de evenimente, care intenţionează să organizeze diverse acţiuni
pe raza municipiului Reşiţa, pe domeniul public, şi care presupun o mare
afluenţă de public, că acestea trebuie aduse la cunoştinţa autorităţii publice
locale, în scopul asigurării unor condiţii adecvate bunei desfăşurări.
Administraţia locală îşi exprimă, şi pe această cale,
deschiderea şi disponibilitatea de a susţine evenimente şi doreşte ca acestea
să fie corelate cu programările lucrărilor derulate de municipalitate, pentru a
nu produce disconfort organizatorilor, participanţilor la eveniment sau
locuitorilor din zona respectivă.
Precizăm că solicitările de organizare a evenimentelor pe
domeniul public se pot depune la Registratura Consiliului Local al Municipiului
Reşiţa, la sediul Primăriei Reşiţa, situat în Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1A,
cam. 2, parter.
Vă mulţumim pentru înţelegere.
Cabinet Primar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu