Posibilitatea de a avea în mod GRATUIT şi într-un singur loc toate numerele de urgenţă, dar şi de a apela aceste numere direct din aplicaţia InfoCons, reprezintă un real ajutor. Aplicaţia InfoCons adună în secţiunea SOS numerele pentru Protecţia Consumatorilor, Autoritatea Naţională Sanitară şi pentru Siguranţa Alimentelor, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Urgenţe, Ambulanţă, Poliţie, Pompieri sau Protecţia Copilului etc.
Aplicaţia Gratuită InfoCons facilitează depunerea unei sesizări, venind în sprijinul consumatorilor cu formularul deja completat cu datele de identificare pentru produsul scanat, fie că vorbim despre produsele agroalimentare sau produsele electronice şi electrocasnice.
Şi, pentru că astăzi este faimoasa zi a reducerilor, iar consumatorii se vor îndrepta către produsele electronice şi electrocasnice, Aplicaţia InfoCons îi sprijină pe consumatori în alegerea produselor în cunoştinţă de cauză!
Aplicaţia InfoCons îi ajută pe consumatori să estimeze costul de utilizare a produsului în cei doi ani de garanţie, aflând astfel costul real pe care îl plătesc. De asemenea, prin intermediul Aplicatiei InfoCons, consumatorii pot compara produsele electronice şi electrocasnice pe care şi le doresc de Black Friday, pentru a achiziţiona produsul potrivit preferinţelor şi nevoilor lor.
Produsele electronice şi electrocasnice ale căror produsele energetice pot fi scanate fac parte din categoriile:
-Maşini de spălat haine;
-Maşini de spălat vase;
-Frigidere;
-Uscătoare;
-Televizoare şi monitoare pentru computer.
În UE aveţi dreptul de a returna produsele achiziţionate online sau prin alte mijloace de vânzare la distanţă (prin telefon, prin poştă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveţi nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiţi.
Perioada de reflecţie de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepţii:
- bilete de avion şi de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de maşini şi servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate
- produse alimentare şi băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
- înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-aţi desigilat după primire
- conţinutul digital on-line, dacă aţi început deja descărcarea sau vizionarea on-line şi dacă aţi acceptat faptul că vă pierdeţi dreptul de a vă retrage din contractul de achiziţie odată începută descărcarea sau vizualizarea
- bunuri cumpărate de la persoane fizice, mai degrabă decât de la companii/comercianţi
- contractele urgente de reparaţii şi întreţinere - dacă sunaţi un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duş, nu puteţi anula lucrarea, odată ce aţi convenit asupra preţului serviciului.
Orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice:
- fie prin menţionarea noului preţ lână preţul anterior, barat;
- fie prin menţiunile "preţ nou", "preţ vechi" lângă sumele corespunzătoare;
- fie prin mentionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare lângă preţul anterior, barat.
"Black Friday sau mai bine spus <
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu