Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Caraş-Severin (CJSU) s-a întrunit ieri, 14 iulie 2021, în şedinţă ordinară, în sistem de videoconferinţă, la sediul Palatului administrativ, cuprinzând 5 puncte pe ordinea de zi:
1. Prezentarea Raportului de evaluare a activităţii desfăşurate în primul semestru al anului 2021 de către CJSU Caraş-Severin. Situaţiile de urgenţă produse şi gestionate la nivelul judeţului.
2. Situaţia epidemiologică la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale ale judeţului Caraş-Severin. Constatarea încadrării localităţilor/judeţului în limitele de incidenţă cumulată a cazurilor, conform datelor de pe Alerte ms.ro în data de 14.07.2021.
3. Prezentarea proiectului de Hotărâre CJSU CS nr. 85 din 14.07.2021 privind constatarea încadrării în limitele de incidenţă cumulată a cazurilor pe ultimele 14 zile, la data de 14.07.2021, la nivelul judeţului Caraş-Severin şi dispunerea măsurilor necesare pentru punerea în aplicare a Hotărârii Guvernului României nr. 730/2021.
4. Prezentarea Planului de măsuri pentru evitarea producerii situaţiilor de urgenţă generate de incendii la vegetaţie uscată şi în fondul forestier, pe timpul verii.
5. Prezentarea proiectului de Hotărâre CJSU CS nr. 86 din 14.07.2021 privind aprobarea Planului de măsuri pentru evitarea producerii situaţiilor de urgenţă generate de incendii la vegetaţie uscată şi în fondul forestier, pe timpul verii.
La punctul Diverse s-a discutat despre noile atenţionări meteorologice emise de Administraţia Naţională de Meteorologie.
Referitor la primul punct pe ordinea de zi, a fost prezentată activitatea Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Caraş-Severin, desfăşurată în primul semestru al anului 2021, care a urmărit eficientizarea activităţilor de prevenire şi de creştere a capacităţii de reacţie în situaţii de urgenţă a tuturor structurilor cu atribuţii din cadrul sistemului judeţean de management al situaţiilor de urgenţă. Astfel, au fost întreprinse acţiuni şi măsuri pentru:
- Întocmirea şi transmiterea operativă către primării atât a unor mesaje de avertizare/atenţionare hidrometeorologică, cât şi a unor măsuri ce trebuie întreprinse la nivel local în urma emiterii atenţionărilor/avertizărilor hidrometeorologice;
- Monitorizarea permanentă a evoluţiei fenomenelor care s-au manifestat;
- Asigurarea fluxului informaţional;
- Efectuarea de exerciţii de cooperare cu forţe şi mijloace în teren;
- Efectuarea de antrenamente pentru alarmarea populaţiei;
- Constituirea, prin ordin al prefectului, a unor comisii mixte de validare pagube;
- Organizarea şi desfăşurarea atât a şedinţelor ordinare şi extraordinare ale CJSU, cât şi a unora cu caracter tehnic.
În semestrul I al anului 2021, membrii Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă s-au întrunit în 61 de şedinţe, dintre care una cu caracter ordinar.
În urma acestor şedinţe au fost emise 84 de hotărâri:
- 8 pentru aprobarea rapoartelor de sinteză privind apărarea împotriva inundaţiilor şi fenomenelor hidrometeorologice periculoase care au afectat judeţul, rapoarte întocmite de către grupul de suport tehnic nr. 1 al CJSU în baza proceselor-verbale ale comisiilor mixte de constatare/evaluare pagube;
- 1 hotărâre pentru aprobarea Planului de activități al CJSU CS pentru anul 2021;
- 75 de hotărâri au fost adoptate în contextul epidemiologic actual generat de SARS CoV-2 atât privind unele măsuri preventive, cât şi privind punerea în aplicare a unor prevederi legale stabilite la nivel național referitoare la:
• 1 reorganizarea activității Centrului judeţean pentru Conducere şi Coordonare a Intervenției;
• 26 scenarii de funcționare unități de învățământ;
• 2 suspendarea cursurilor școlare;
• 41 încadrarea în limitele de incidență cumulată a cazurilor de Covid-19;
• 5 organizarea și desfășurarea campaniei de vaccinare pe teritoriul judeţului Caraş-Severin.
Centrul Operaţional al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „SEMENIC” al Judeţului Caraş-Severin a actualizat Planul de Analiză şi Acoperire a Riscurilor, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean nr. 149/31.05.202, şi a întreprins măsurile pentru actualizarea Planului Roşu de Intervenţie.
De asemenea, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ,,SEMENIC” al Judeţului Caraş-Severin a organizat cele 2 exerciţii planificate pentru semestrul I:
• 1 exerciţiu de conducere fără forţe şi mijloace în teren, pentru gestionarea unor situaţii de urgenţă generate de producerea unor inundaţii, desfăşurat în localitatea Reşiţa;
• 1 exerciţiu de conducere cu forţe şi mijloace în teren, pentru managementul unitar al unor situaţii de urgenţă generate de producerea unui seism şi riscuri colaterale desfăşurat în localitatea Băile Herculane.
În comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, nu au fost înregistrate evenimente deosebite, chiar dacă pentru judeţul Caraş-Severin au fost emise 234 de notificări hidrometeorologice, dintre care 4 avertizări meteorologice cod roşu.
În urma fenomenelor hidrometeorologice, la nivelul judeţului Caraş-Severin au fost raportate pagube în 16 unităţi administrativ-teritoriale, respectiv la nivelul a 31 de localităţi fiind afectate numeroase elemente de infrastructură rutieră, alimentări cu apă, lucrări de gospodărire a apelor cu rol de apărare, dar şi proprietăţi private ale cetăţenilor.
De asemenea, în cadrul şedinţei a fost adoptată Hotărârea nr. 85/14.07.2021 care prevede noi măsuri de relaxare cuprinse în Hotărârea Guvernului nr. 730/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 iulie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Măsurile se aplică pentru perioada 15.07.2021-28.07.2021.
Hotărârea intră în vigoare începând cu data de 15.07.2021 şi este valabilă pentru toate unităţile administrativ-teritoriale de pe raza judeţului Caraş-Severin.
Referitor la punctul de pe ordinea de zi privind incendiile de vegetaţie, au fost prezentate principalele măsuri care trebuie luate de instituţiile abilitate în domeniu pentru evitarea producerii situaţiilor de urgenţă şi anume:
- Realizarea unor acţiuni de informare, inclusiv comune, pentru mediatizarea regulilor şi măsurilor de prevenire a incendiilor la vegetaţie uscată şi fondul forestier;
- Actualizarea planurilor de intervenţie în caz de
incendiu, la nivelul terenurilor forestiere din administrare;
- Verificarea pazei şi stingerii incendiilor la nivelul terenurilor forestiere din administrare;
- Acordarea asistenţei tehnice de specialitate
reprezentanţilor administraţiei publice locale şi a operatorilor economici
pentru asigurarea măsurilor de apărare împotriva incendiilor specifice
perioadelor secetoase;
- Planificarea şi desfăşurarea unor acţiuni comune de
verificare a normelor şi măsurilor de apărare împotriva incendiilor în zonele
cu afluenţă mare de turişti şi risc de producere a incendiilor (zone de
agrement, picnic etc.);
-
Desfăşurarea unor activităţi de control la operatorii economici ce desfăşoară
activităţi care pot genera incendii la fondul forestier;
- Asigurarea
mijloacelor necesare înştiinţării şi alarmării populaţiei din zonele de risc ce
pot fi afectate de incendii de pădure;
- Stabilirea şi pregătirea resurselor umane şi materiale
care vor fi folosite pentru stingerea incendiilor la fondul forestier şi la
culturile agricole.
În acest context,
prefectul judeţului Cristian Gâfu a convocat toţi factorii implicaţi la o nouă întâlnire
de lucru în cursul săptămânii viitoare.
În cadrul şedinţei, la
punctul diverse s-a discutat despre emiterea unei avertizări meteorologice de
tip cod portocaliu de caniculă şi disconfort termic accentuat, care
afectează judeţul Caraş-Severin, valabilă în 14 iulie, precum şi avertizarea
meteorologică de tip cod galben de caniculă valabilă în intervalul 14 iulie-15
iulie 2021. În acest
sens, Instituţia Prefectului-Judeţul Caraş-Severin a înştiinţat unităţile
administrativ-teritoriale de pe raza judeţului Caraş-Severin şi membrii CJSU
asupra avertizărilor meteorologice şi a măsurilor care se impun.
Măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor
pandemiei de COVID-19, în vederea diminuării impactului riscului epidemiologic
la nivelul judeţului Caraş-Severin
I.
În condiţiile art. 5 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 55/2020 privind
unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,
cu modificările şi completările ulterioare, se stabilesc următoarele măsuri:
1. pentru prevenirea
răspândirii infecţiilor cu virusul SARS-CoV-2 sunt interzise organizarea şi
desfăşurarea de mitinguri, demonstraţii, procesiuni, concerte sau alte tipuri
de întruniri în spaţii deschise, precum şi a întrunirilor de natura
activităţilor culturale, ştiinţifice, artistice, sportive sau de divertisment în
spaţii închise, cu excepţia celor organizate şi desfăşurate potrivit pct. 2 - 29;
2. activităţile de pregătire
fizică în cadrul structurilor şi bazelor sportive, definite conform Legii
educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, cu modificările şi completările
ulterioare, constând în cantonamente, antrenamente şi competiţii sportive
organizate pe teritoriul României, pot fi desfăşurate numai în condiţiile
stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului şi sportului şi al
ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 43 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
3.
în spaţiile deschise, competiţiile sportive se pot desfăşura pe teritoriul
României cu participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a
spaţiului. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate
împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea
schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al
unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al
unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoanele care se
află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării
infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condiţiile stabilite prin ordinul comun al
ministrului tineretului şi sportului şi al ministrului sănătăţii, emis în
temeiul art. 43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu
modificările şi completările ulterioare;
4.
în spaţiile închise, competiţiile sportive se pot desfăşura pe teritoriul
României cu participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a
spaţiului. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate
împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea
schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al
unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al
unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoanele care se
află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării
infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condiţiile stabilite prin ordinul comun al
ministrului tineretului şi sportului şi al ministrului sănătăţii, emis în
temeiul art. 43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu
modificările şi completările ulterioare;
5.
competiţiile sportive se pot desfăşura pe teritoriul României cu participarea
spectatorilor peste 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi până la
capacitatea maximă a spaţiului. Participarea este permisă doar pentru
persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au
trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, în condiţiile
stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului şi sportului şi al
ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 43 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
6. în
condiţiile pct. 2 se permite desfăşurarea de către sportivii profesionişti,
legitimaţi şi/sau de performanţă a activităţilor de pregătire fizică în bazine
acoperite sau aflate în aer liber, iar activităţile de pregătire fizică în
spaţii închise sunt permise în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului
tineretului şi sportului şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art.
43 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi
completările ulterioare;
7. activităţile
instituţiilor muzeale, bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor,
studiourilor de producţie de film şi audiovizuală, instituţiilor de spectacole
şi/sau concerte, şcolilor populare, de artă şi de meserii, precum şi
evenimentele culturale în aer liber se pot desfăşura numai în condiţiile
stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al ministrului
sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din
Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
8. în
condiţiile pct. 7, organizarea şi desfăşurarea activităţii în cadrul cinematografelor,
instituţiilor de spectacole şi/sau concerte sunt permise cu participarea
publicului până la 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi cu purtarea măştii
de protecţie, dacă incidenţa cumulată la 14 zile în judeţ/localitate este mai
mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, şi sunt interzise la depăşirea
incidenţei de 3/1.000 de locuitori;
9. în condiţiile pct. 7, organizarea şi
desfăşurarea activităţii instituţiilor publice sau private de cultură care
administrează spaţii special destinate activităţilor cultural artistice în aer
liber se pot realiza cu participarea a cel mult 1.000 de persoane pe scaune, cu
asigurarea unei suprafeţe minime de 4 mp pentru fiecare persoană şi cu
respectarea normelor de protecţie sanitară;
10.
în condiţiile pct. 7, la nivelul judeţelor/localităţilor unde incidenţa
cumulată la 14 zile este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori,
organizarea şi desfăşurarea spectacolelor de tipul drive-in sunt permise numai
dacă ocupanţii unui autovehicul sunt membrii aceleiaşi familii sau reprezintă
grupuri de până la 4 persoane, iar organizarea şi desfăşurarea în aer liber a
spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice şi private sau a altor
evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 2.500 de spectatori,
cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, precum şi cu
purtarea măştii de protecţie. Participarea este permisă doar pentru persoanele
care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10
zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă
rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul
negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore,
respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a
zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condiţiile
stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al ministrului
sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71 alin. (2) din
Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare. Activităţile
sunt interzise la nivelul judeţelor/localităţilor unde incidenţa cumulată la 14
zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori;
11. Persoanele fizice sunt obligate să
facă dovada situaţiilor prevăzute la pct.3, 4, 5 şi 10 prin prezentarea
documentelor pe suport hârtie sau în format electronic.
12.
în condiţiile pct. 7, la nivelul
judeţelor/localităţilor unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, organizarea şi desfăşurarea în aer liber a
spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice şi private sau a altor
evenimente culturale sunt permise cu participarea unui număr mai mare de 2.500
de spectatori, cu asigurarea unei suprafeţe de 1 mp pentru fiecare persoană,
precum şi cu purtarea măştii de protecţie. Participarea este permisă doar
pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru
care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, în
condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii şi al
ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 44 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
Activităţile sunt interzise la nivelul judeţelor/localităţilor unde incidenţa
cumulată la 14 zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori;
13. activitatea cultelor
religioase, inclusiv slujbele şi rugăciunile colective, se desfăşoară în
interiorul şi/sau în afara lăcaşurilor de cult, cu respectarea regulilor de protecţie
sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al
ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
14. în
condiţiile pct. 13, pentru prevenirea răspândirii infecţiilor cu virusul
SARS-CoV-2, organizarea de procesiuni şi/sau pelerinaje religioase este permisă
numai cu respectarea regulilor de protecţie sanitară, stabilite prin ordinul
comun al ministrului sănătăţii şi al Secretariatului de Stat pentru Culte;
15.
se interzic activităţile recreative şi sportive desfăşurate în aer liber, cu
excepţia celor care se desfăşoară cu participarea a cel mult 30 de persoane
care nu locuiesc împreună, stabilite prin ordin comun al ministrului sănătăţii,
după caz, cu ministrul tineretului şi sportului, ministrul mediului, apelor şi
pădurilor sau ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale;
16. se permite organizarea de evenimente
private (nunţi, botezuri, mese festive etc.), cum ar fi, fără a se limita la
acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele,
săli/corturi de evenimente, cu un număr de participanţi de maximum 150 de
persoane în exterior sau de maximum 100 de persoane în interior în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori şi este interzisă la depăşirea incidenţei de
3/1.000 de locuitori. La stabilirea numărului de persoane în exterior şi/sau în
interior nu sunt luate în calcul persoanele care au vârsta mai mică de 16 ani;
17. în condiţiile pct. 16 se permite
organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri), cum ar fi, fără a se
limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele,
săli/corturi de evenimente, cu un număr de participanţi de maximum 300 de
persoane în interior şi cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare
persoană în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai
mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru
persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au
trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care
prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau
rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de
ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi
a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;
18. în condiţiile pct. 16 se
permite organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri), cum ar fi, fără a
se limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri,
cafenele, săli/corturi de evenimente, până la capacitatea maximă a spaţiului în
exterior în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai
mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum
2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva
virusului SARS-CoV-2 şi au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de
vaccinare, prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72
de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai
vechi de 24 de ore sau se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a
zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;
19. în condiţiile pct. 16 se permite
organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri), cum ar fi, fără a se
limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele,
săli/corturi de evenimente, până la capacitatea maximă a spaţiului în interior
în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 2 mp
pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva
virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei
complete de vaccinare;
20. în condiţiile pct. 16 se
permite organizarea de evenimente private aferente meselor festive, cum ar fi,
fără a se limita la acestea, în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri,
cafenele, săli/corturi de evenimente, până la capacitatea maximă a spaţiului în
exterior sau în interior în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14
zile este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, cu asigurarea unei
suprafeţe de minimum 4 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt
vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi au trecut 10 zile de la finalizarea
schemei complete de vaccinare;
21.
se permite organizarea de cursuri de instruire şi workshopuri pentru adulţi,
inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri
europene, cu un număr de participanţi de maximum 150 de persoane în interior şi
de maximum 200 de persoane în exterior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp
pentru fiecare persoană, cu purtarea măştii de protecţie şi cu respectarea
normelor de sănătate publică stabilite în ordinul ministrului sănătăţii, dacă
incidenţa cumulată la 14 zile în judeţ/localitate este mai mică sau egală cu
3/1.000 de locuitori;
22. în condiţiile pct. 21 se permite
organizarea de cursuri de instruire şi workshopuri pentru adulţi, inclusiv cele
organizate pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene cu
un număr de participanţi mai mare de 150 de persoane în interior şi mai mare de
200 de persoane în exterior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru
fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva virusului
SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de
vaccinare;
23.
se permite organizarea de conferinţe cu un număr de participanţi de maximum 150
de persoane în interior, cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare
persoană, cu purtarea măştii de protecţie şi cu respectarea normelor de
sănătate publică stabilite în ordinul ministrului sănătăţii, dacă incidenţa
cumulată la 14 zile în judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de
locuitori;
24.
în condiţiile pct. 23 se permite organizarea de conferinţe cu un număr de
participanţi mai mare de 150 de persoane în interior, cu asigurarea unei
suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate
împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea
schemei complete de vaccinare;
25. se permit organizarea şi
desfăşurarea de către instituţiile cu atribuţii în domeniul apărării naţionale,
ordinii şi siguranţei publice, în aer liber, a activităţilor specifice, sub
supravegherea unui medic epidemiolog;
26. se permit organizarea şi
desfăşurarea activităţilor specifice din domeniul diplomatic, inclusiv la
sediile misiunilor diplomatice şi oficiilor consulare acreditate în România,
astfel încât să fie asigurate o suprafaţă de minimum 4 mp pentru fiecare
persoană participantă şi respectarea regulilor de protecţie sanitară;
27. se permite, în
condiţiile Legii nr. 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea
adunărilor publice, republicată, organizarea de mitinguri şi demonstraţii cu un
număr de participanţi de maximum 100 de persoane şi cu respectarea următoarelor
măsuri:
a)
purtarea măştii de protecţie, astfel încât să acopere nasul şi gura, de către
toţi participanţii;
b)
dezinfectarea obligatorie a mâinilor, pentru toate persoanele care sosesc în
spaţiul în care se desfăşoară mitingul sau demonstraţia;
c)
menţinerea distanţei fizice de minimum 1 metru între participanţi şi asigurarea
unei suprafeţe de minimum 4 mp/persoană, acolo unde este posibil;
d)
dezinfectarea mâinilor persoanelor care distribuie eventuale materiale pe
perioada desfăşurării mitingului sau a demonstraţiei;
e)
aplicarea regulilor de igienă colectivă şi individuală pentru prevenirea
contaminării şi limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2;
28. se permite desfăşurarea activităţilor de
prevenire şi combatere a pestei porcine africane prin vânători colective la
care pot participa cel mult 20 de persoane;
29. pentru prevenirea
răspândirii infecţiilor cu virusul SARS-CoV-2, în perioada stării de alertă se
interzic efectuarea transportului rutier de persoane prin servicii ocazionale,
precum şi suplimentarea unor curse regulate, potrivit reglementărilor în
vigoare, în scopul participării la procesiunile şi/sau pelerinajele religioase
către locurile unde se desfăşoară aceste activităţi.
II.
În condiţiile art. 5 alin. (3) lit. f) din Legea nr. 55/2020, cu modificările
şi completările ulterioare, se stabilesc următoarele măsuri:
1.
activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de
preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor
alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul
clădirilor, precum şi la terase este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului
şi în intervalul orar 5,00 - 2,00 în judeţele/localităţile unde incidenţa
cumulată la 14 zile este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori şi este
interzisă la depăşirea incidenţei de 3/1.000 de locuitori;
2.
activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor,
pensiunilor sau altor unităţi de cazare, precum şi la terasele acestora este
permisă până la capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5,00 -
2,00, în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică
sau egală cu 3/1.000 de locuitori, şi doar pentru persoanele cazate în cadrul
acestor unităţi, în judeţele/localităţile unde este depăşită incidenţa de
3/1.000 de locuitori în ultimele 14 zile;
3.
măsurile prevăzute la pct. 1 şi 2 se aplică şi operatorilor economici care
desfăşoară activităţi în spaţiile publice închise care au un acoperiş, plafon
sau tavan şi care sunt delimitate de cel puţin 2 pereţi, indiferent de natura
acestora sau de caracterul temporar sau permanent;
4. în situaţia
în care activitatea operatorilor economici prevăzuţi la pct. 1 şi 2 este
restricţionată sau închisă se permit prepararea hranei şi comercializarea
produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă
în spaţiile respective;
5.
operatorii economici prevăzuţi la pct. 1 şi 2 vor respecta obligaţiile
stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii şi al ministrului economiei,
antreprenoriatului şi turismului, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea
nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
6. prepararea,
comercializarea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi
nealcoolice sunt permise în spaţiile special destinate dispuse în exteriorul
clădirilor, în aer liber, cu excepţia celor prevăzute la pct. 3, cu respectarea
măsurilor de protecţie sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului
sănătăţii, al ministrului economiei, antreprenoriatului şi turismului şi al
preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa
Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu
modificările şi completările ulterioare;
7.
activitatea în baruri, cluburi şi discoteci este permisă fără a depăşi 70% din
capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5,00 - 2,00 în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva
virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei
complete de vaccinare. Activităţile sunt interzise la nivelul
judeţelor/localităţilor unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mare de
3/1.000 de locuitori.
8.
transportul feroviar se desfăşoară cu respectarea măsurilor şi restricţiilor
referitoare la igiena şi dezinfecţia spaţiilor comune din gări, halte, staţii
sau puncte de oprire, a echipamentelor şi garniturilor de tren, procedurile şi
protocoalele din interiorul gărilor, haltelor, staţiilor sau punctelor de
oprire, dar şi în interiorul vagoanelor şi garniturilor de tren, gradul şi
modul de ocupare a materialului rulant, regulile de conduită pentru personalul
operatorilor şi pentru pasageri, precum şi privitor la informarea personalului
şi pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor şi personalului
ce activează în domeniul transportului feroviar, stabilite prin ordin comun al
ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului afacerilor
interne şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 32, 34 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
9.
transportul rutier se desfăşoară cu respectarea măsurilor şi restricţiilor
referitoare la igiena şi dezinfecţia mijloacelor de transport persoane,
procedurile şi protocoalele din interiorul mijloacelor de transport, gradul şi
modul de ocupare a mijloacelor de transport, regulile de conduită pentru
personalul operatorilor şi pentru pasageri, precum şi privitor la informarea
personalului şi pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor şi
personalului ce activează în domeniul transportului rutier, stabilite prin
ordin comun al ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului
afacerilor interne şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 32, 35 şi
al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările
ulterioare;
10. transportul naval se desfăşoară cu
respectarea măsurilor şi restricţiilor referitoare la igiena şi dezinfecţia
navelor de transport persoane, procedurile şi protocoalele spaţiilor comune din
porturi, terminale/dane de pasageri sau locuri de îmbarcare/debarcare pasageri,
din interiorul navelor de transport persoane, gradul şi modul de ocupare a
navelor de transport persoane, regulile de conduită pentru personalul
operatorilor şi pentru pasageri, precum şi privitor la informarea personalului
şi pasagerilor, în scopul prevenirii contaminării pasagerilor şi personalului
ce activează în domeniul transportului naval, stabilite prin ordin comun al
ministrului transporturilor şi infrastructurii, al ministrului afacerilor
interne şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 32, 36 şi al art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
11. transportul intern şi
internaţional de mărfuri şi persoane se desfăşoară cu respectarea prevederilor
din ordinul comun al ministrului transporturilor şi infrastructurii, al
ministrului afacerilor interne şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul
art. 37 din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
12. activitatea cu publicul
a operatorilor economici care desfăşoară activitatea în spaţii închise în
domeniul sălilor de sport şi/sau fitness este permisă fără a depăşi 50% din
capacitatea maximă a spaţiului în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată
la 14 zile este mai mare de 3/1.000 de locuitori şi mai mică de 4/1.000 de
locuitori cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 7 mp pentru fiecare persoană;
13. activitatea cu publicul a operatorilor economici
care desfăşoară activitatea în spaţii închise în domeniul sălilor de sport
şi/sau fitness este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 7 mp
pentru fiecare persoană;
14. activitatea cu publicul a operatorilor
economici care desfăşoară activitatea în spaţii închise în domeniul sălilor de
sport şi/sau fitness este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, cu asigurarea unei suprafeţe de minimum 4 mp
pentru fiecare persoană, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva
virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei
complete de vaccinare;
15.
activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul
jocurilor de noroc este permisă până la capacitatea maximă a spaţiului în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori şi este interzisă la depăşirea incidenţei de
3/1.000 de locuitori;
16. se
instituie obligaţia instituţiilor şi autorităţilor publice, operatorilor
economici şi profesioniştilor de a organiza activitatea astfel încât să
asigure, la intrarea în sediu, în mod obligatoriu, triajul epidemiologic şi
dezinfectarea obligatorie a mâinilor, atât pentru personalul propriu, cât şi
pentru vizitatori, în condiţiile stabilite prin ordinul comun al ministrului
sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 13 şi al
art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările
ulterioare;
17. se instituie obligaţia desfăşurării activităţii
la nivelul cabinetelor stomatologice şi unităţilor sanitare non-COVID, în
condiţiile stabilite prin ordinul ministrului sănătăţii, emis în temeiul art.
71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
18. se
instituie obligaţia operatorilor economici care desfăşoară activităţi de jocuri
de noroc, îngrijire personală, primire turistică cu funcţiuni de cazare, precum
şi activităţi de lucru în birouri cu spaţii comune în sistem deschis de a
respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului
economiei, antreprenoriatului şi turismului şi al ministrului sănătăţii, emis
în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi
completările ulterioare, în baza căruia îşi pot desfăşura activitatea;
19. operatorii economici care desfăşoară activităţi
de jocuri de noroc au obligaţia să respecte orarul de lucru cu publicul şi
restricţiile stabilite prin hotărâre a Comitetului Naţional pentru Situaţii de
Urgenţă, la propunerea Grupului de suport tehnico-ştiinţific privind gestionarea
bolilor înalt contagioase pe teritoriul României sau a comitetului judeţean/al
municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă. Măsurile se stabilesc pentru
unităţile administrativ-teritoriale în care se constată o răspândire comunitară
intensă a virusului şi/sau un număr în creştere al persoanelor infectate cu
virusul SARS-CoV-2;
20. activitatea cu publicul
a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de administrare a
piscinelor interioare este permisă fără a depăşi 70% din capacitatea maximă a
spaţiului în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai
mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori şi este interzisă la depăşirea
incidenţei de 3/1.000 de locuitori;
21. se instituie obligaţia
operatorilor economici care desfăşoară activităţi de administrare a
ştrandurilor exterioare, a piscinelor exterioare sau a sălilor de sport/fitness
de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului
tineretului şi sportului şi al ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 71
alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
22. se instituie obligaţia
operatorilor economici care desfăşoară activităţi de tratament balnear de a
respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul ministrului sănătăţii,
emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi
completările ulterioare;
23. activitatea operatorilor economici care
administrează locuri de joacă pentru copii în spaţii închise este permisă fără
a depăşi 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5,00 -
24,00;
24. activitatea operatorilor
economici care administrează săli de jocuri este permisă fără a depăşi 70% din
capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 5,00 - 2,00 în
judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată la 14 zile este mai mică sau
egală cu 3/1.000 de locuitori, dacă toate persoanele sunt vaccinate împotriva
virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei
complete de vaccinare.
25. activitatea în creşe şi after-schooluri
este permisă numai cu respectarea condiţiilor stabilite prin ordin comun al
ministrului educaţiei, al ministrului muncii şi protecţiei sociale şi al
ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020,
cu modificările şi completările ulterioare;
26. în cadrul
unităţilor/instituţiilor de învăţământ sunt permise activităţile didactice şi
alte activităţi specifice, precum şi organizarea şi desfăşurarea examenelor
pentru elevi/studenţi, cadre didactice, în condiţiile respectării măsurilor de
prevenire, stabilite prin ordin comun al ministrului educaţiei şi al
ministrului sănătăţii, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020,
cu modificările şi completările ulterioare;
27. la apariţia a 3 cazuri de infectare cu
virusul SARS-CoV-2 într-un interval de 7 zile consecutive, în spaţiile
destinate cazării elevilor sau studenţilor, se instituie măsura închiderii
clădirii pentru o perioadă de 14 zile. Pentru elevii/studenţii care nu au
posibilitatea deplasării la domiciliu sau o altă locaţie se asigură de către
unitatea/instituţia de învăţământ responsabilă cazarea în condiţii de
carantină, precum şi măsurile necesare pentru sprijinirea asigurării
necesităţilor de bază.
28. activitatea
pieţelor agroalimentare, inclusiv a pieţelor volante, a târgurilor, bâlciurilor
şi a talciocurilor, definite potrivit art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului
nr. 348/2004 privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în
unele zone publice, cu modificările şi completările ulterioare, se desfăşoară
în condiţiile stabilite prin ordin comun al ministrului dezvoltării, lucrărilor
publice şi administraţiei, al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale,
al ministrului sănătăţii şi al ministrului muncii şi protecţiei sociale.
III. 1. În condiţiile art. 5
alin. (2) lit. d) şi alin. (3) lit. f) şi art. 17 din Legea nr. 55/2020, cu
modificările şi completările ulterioare, pe durata stării de alertă,
angajatorii dispun organizarea muncii la domiciliu sau în regim de telemuncă,
acolo unde specificul activităţii permite, în condiţiile art. 108 - 110 din
Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, precum şi ale celor stabilite prin Legea nr. 81/2018 privind
reglementarea activităţii de telemuncă, cu modificările şi completările
ulterioare.
2.
În situaţia în care nu se poate desfăşura activitatea de către salariat în
regim de telemuncă sau muncă la domiciliu şi în vederea evitării aglomerării
transportului public, angajatorii din sistemul privat, autorităţile şi
instituţiile publice centrale şi locale, indiferent de modul de finanţare şi
subordonare, precum şi regiile autonome, societăţile naţionale, companiile
naţionale şi societăţile la care capitalul social este deţinut integral sau
majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorială, având un număr
mai mare de 50 de salariaţi, au obligaţia organizării programului de lucru
astfel încât personalul să fie împărţit în grupe care să înceapă, respectiv să
termine activitatea la o diferenţă de cel puţin o oră.
3. Organizarea activităţii la locul de muncă se va realiza cu
respectarea prevederilor legale emise de autorităţile competente în ceea ce
priveşte prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 şi pentru asigurarea
securităţii şi sănătăţii în muncă a lucrătorilor, ţinând cont şi de gradul de
vaccinare a angajaţilor de la acel loc de muncă, atestat prin certificat de
vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2 prezentat de salariaţii pentru care au
trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, precum şi de
numărul de angajaţi care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a
zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 şi care deţin şi
prezintă angajatorului adeverinţă eliberată de medicul de familie.
x X x
HOTĂRÂREA
privind constatarea încadrării în limitele de
incidenţă cumulată la 14 zile, conform datelor preluate de pe Alerte ms.ro în
data de 14.07.2021 şi dispunerea măsurilor pentru prevenirea şi combaterea
efectelor pandemiei de COVID-19 la nivelul județului Caraș-Severin, începând cu
data de 14.07.2021, conform HGR nr.730/2021
Având în vedere prevederile OUG nr.21/2004, privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare,
Ţinând cont de prevederile :
- Legii nr.55/2020 privind unele măsuri
pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare,
- HGR nr.730/2021 privind
prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12
iulie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia
pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,
- Ordinului nr. 874/81/2020 privind instituirea
obligativităţii purtării măştii de protecţie, a triajului epidemiologic şi
dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru prevenirea contaminării cu virusul
SARS-CoV-2 pe durata stării de alertă, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordinului nr.1204/99/2021 pentru completarea
Ordinului ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne nr.
874/81/2020 privind instituirea obligativităţii purtării măştii de protecţie, a
triajului epidemiologic şi dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru
prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 pe durata stării de alertă,
- HCNSU nr.29/14.05.2021
privind propunerea adoptării unor măsuri de relaxare în contextul evoluţiei
pandemiei de COVID-19,
- HCNSU nr.44/07.07.2021
privind propunerea prelungirii stării de alertă şi a măsurilor necesar a fi
aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei
de COVID-19,
Văzând prevederile art. 10 din HGR nr. 1491 din 9 septembrie 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare,
Ținând cont de adresa Direcţiei de
Sănătate Publică Caraş-Severin nr. 7367/14.07.2021 cu privire la Incidenţa cumulată la 14 zile la nivelul
localităţilor/judeţului Caraş-Severin, raportată la 1.000 de locuitori, conform
datelor preluate de pe Alerte ms.ro în
data de 14.07.2021,
În urma analizării situației epidemiologice înregistrată la nivelul județului Caraș-Severin şi în baza prevederilor art. 13 din Anexa nr.3 la HGR nr. 730/2021, Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Caraş-Severin întrunit în şedinţă ordinară în data de 14.07.2021,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă Anexa nr.1 referitoare la Încadrarea
în limitele de incidenţă cumulată la 14 zile, la nivelul localităţilor / județului
Caraș-Severin, conform datelor
preluate de pe Alerte ms.ro în data de 14.07.2021, pe baza analizelor
prezentate de către Direcţia de Sănătate Publică Caraş-Severin. Măsurile pentru
diminuarea impactului riscului epidemiologic la nivelul judeţului Caraş-Severin
şi pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, sunt prevăzute în Anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art.2. Măsurile pentru diminuarea impactului
riscului epidemiologic la nivelul judeţului Caraş-Severin se aplică pentru o
perioadă de 14 zile (15.07.-28.07.2021), urmând a fi reevaluate la finalul
acestei perioade, pe baza analizei prezentate de către Direcţia de Sănătate
Publică Caraş-Severin.
Art. 3. (1) Se instituie obligativitatea purtării măştii de protecţie, astfel încât
să acopere nasul şi gura, pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5
ani, în spaţiile publice, pieţe, târguri, bâlciuri, talciocuri, staţii pentru
transportul în comun, spaţiile comerciale, mijloacele de transport în comun şi
la locul de muncă.
(2)
Se instituie obligativitatea purtării măștii de protecție, astfel încât să
acopere nasul și gura pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani,
în proximitatea unităţilor de învăţământ (pe o distanţă de 50 m faţă de unitatea
de învăţământ).
(3) Nu este obligatorie purtarea măştii de protecţie pentru
persoanele aflate în locurile de muncă situate în spaţii închise, cu condiţia
prezenţei unui număr de maximum 10 persoane pentru care au trecut 10 zile de la
finalizarea schemei complete de vaccinare şi cu asigurarea unei distanţe de un
1 metru între ele, iar în zonele respective nu este permis accesul publicului
sau al altor lucrători. Excepţia nu se aplică în cazul spaţiilor închise comune.
Art.4. Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu data de 15.07.2021, este valabilă pentru toate unităţile administrativ-teritoriale de pe raza judeţului Caraş-Severin şi se va publica pe site-urile Instituţiei Prefectului – Judeţul Caraş-Severin şi Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Semenic” al Judeţului Caraş-Severin.
Art.5. (1). Prezenta Hotărâre se transmite prin grija Secretariatului Tehnic Permanent, prin e-mail, membrilor Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Caraş-Severin şi unităţilor administrativ-teritoriale din judeţul Caraş-Severin.
(2). Prin grija Comitetelor Locale pentru
Situații de Urgență prezenta hotărâre se va afişa la loc vizibil şi va fi
diseminată în mod corespunzător.
PREŞEDINTE AL
COMITETULUI JUDEŢEAN
PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ
PREFECT
Cristian GÂFU"Nr.crt." JUDEȚ /LOCALITATE/ POPULAȚIE/ ALERTE MS.RO /CAZURI CONFIRMATE LA 14 ZILE "INCIDENȚA LA 1000LOCUITORICONF. ALERTE MS.RO "
1.CARAŞ-SEVERIN ŞOPOTU NOU 1038- 1- 0,96
2.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ BOCŞA 18868 -3- 0,16
3.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ ORAVIŢA 12436 -2- 0,16
4.CARAŞ-SEVERIN MUNICIPIUL REŞIŢA 83259 -1 -0,01
5.CARAŞ-SEVERIN ARMENIŞ 2338 -0- 0
6.CARAŞ-SEVERIN BĂNIA 1640 -0- 0
7.CARAŞ-SEVERIN BĂUŢAR 2536 -0- 0
8.CARAŞ-SEVERIN BERLIŞTE 1262- 0 -0
9.CARAŞ-SEVERIN BERZASCA 2600- 0- 0
10.CARAŞ-SEVERIN BERZOVIA 3930- 0- 0
11.CARAŞ-SEVERIN BOLVAŞNIŢA 1345- 0 -0
12.CARAŞ-SEVERIN BOZOVICI 2853 -0- 0
13.CARAŞ-SEVERIN BREBU 1208- 0- 0
14.CARAŞ-SEVERIN BREBU NOU 399 -0 -0
15.CARAŞ-SEVERIN BUCHIN 2026 -0- 0
16.CARAŞ-SEVERIN BUCOŞNIŢA 2855 -0- 0
17.CARAŞ-SEVERIN CARAŞOVA 2857 -0 -0
18.CARAŞ-SEVERIN CĂRBUNARI 869 -0- 0
19.CARAŞ-SEVERIN CICLOVA ROMÂNĂ 1675 -0- 0
20.CARAŞ-SEVERIN CIUCHICI 1078- 0- 0
21.CARAŞ-SEVERIN CIUDANOVIŢA 605 -0- 0
22.CARAŞ-SEVERIN CONSTANTIN DAICOVICIU 2846- 0- 0
23.CARAŞ-SEVERIN COPĂCELE 1132 -0 -0
24.CARAŞ-SEVERIN CORNEA 1649 -0- 0
25.CARAŞ-SEVERIN CORNEREVA 2862 -0- 0
26.CARAŞ-SEVERIN CORONINI 2003 -0 -0
27.CARAŞ-SEVERIN DALBOŞEŢ 1564 -0 -0
28.CARAŞ-SEVERIN DOCLIN 1957 -0- 0
29.CARAŞ-SEVERIN DOGNECEA 2267 -0- 0
30.CARAŞ-SEVERIN DOMAŞNEA 1321- 0 -0
31.CARAŞ-SEVERIN EFTIMIE MURGU 1492 -0- 0
32.CARAŞ-SEVERIN EZERIŞ 1316- 0- 0
33.CARAŞ-SEVERIN FÂRLIUG 1776- 0- 0
34.CARAŞ-SEVERIN FOROTIC 1670- 0- 0
35.CARAŞ-SEVERIN GÂRNIC 1291 -0- 0
36.CARAŞ-SEVERIN GLIMBOCA 1917- 0- 0
37.CARAŞ-SEVERIN GORUIA 765 -0- 0
38.CARAŞ-SEVERIN GRĂDINARI 2014- 0- 0
39.CARAŞ-SEVERIN IABLANIŢA 2005- 0- 0
40.CARAŞ-SEVERIN LĂPUŞNICEL 882- 0- 0
41.CARAŞ-SEVERIN LĂPUŞNICU MARE 1623 -0- 0
42.CARAŞ-SEVERIN LUNCAVIŢA 2279- 0 -0
43.CARAŞ-SEVERIN LUPAC 2611 -0- 0
44.CARAŞ-SEVERIN MARGA 1056 -0- 0
45.CARAŞ-SEVERIN MĂURENI 3016- 0- 0
46.CARAŞ-SEVERIN MEHADIA 4038 -0- 0
47.CARAŞ-SEVERIN MEHADICA 684 -0 -0
48.CARAŞ-SEVERIN MUNICIPIUL CARANSEBEŞ 29530- 0- 0
49.CARAŞ-SEVERIN NAIDĂŞ 1069- 0 -0
50.CARAŞ-SEVERIN OBREJA 3547 -0- 0
51.CARAŞ-SEVERIN OCNA DE FIER 757- 0 -0
52.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ ANINA 8878- 0- 0
53.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ BĂILE HERCULANE 4676 -0- 0
54.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ MOLDOVA NOUĂ 12939-0 -0
55.CARAŞ-SEVERIN ORAŞ OŢELU ROŞU 12334- 0- 0
56.CARAŞ-SEVERIN PĂLTINIŞ 2511 -0- 0
57.CARAŞ-SEVERIN POJEJENA 2762 -0- 0
58.CARAŞ-SEVERIN PRIGOR 2347 -0- 0
59.CARAŞ-SEVERIN RĂCĂŞDIA 2099-0 -0
60.CARAŞ-SEVERIN RAMNA 1570 -0- 0
61.CARAŞ-SEVERIN RUSCA MONTANĂ 1857 -0- 0
62.CARAŞ-SEVERIN SACU 1537 -0 -0
63.CARAŞ-SEVERIN SASCA MONTANĂ 1491- 0 -0
64.CARAŞ-SEVERIN SICHEVIŢA 2077-0- 0
65.CARAŞ-SEVERIN SLATINA-TIMIŞ 2981 -0- 0
66.CARAŞ-SEVERIN SOCOL 2105- 0 -0
67.CARAŞ-SEVERIN TÂRNOVA 1673- 0- 0
68.CARAŞ-SEVERIN TEREGOVA 3843 -0 -0
69.CARAŞ-SEVERIN TICVANIU MARE 2038 -0- 0
70.CARAŞ-SEVERIN TOPLEŢ 2520 -0 -0
71.CARAŞ-SEVERIN TURNU RUIENI 3515- 0- 0
72.CARAŞ-SEVERIN VĂLIUG 860 -0 -0
73.CARAŞ-SEVERIN VĂRĂDIA 1414- 0 -0
74.CARAŞ-SEVERIN VERMEŞ 1509-0 -0
75.CARAŞ-SEVERIN VRANI 1062 -0 -0
76.CARAŞ-SEVERIN ZĂVOI 4088 -0- 0
77.CARAŞ-SEVERIN ZORLENŢU MARE 1122- 0- 0
Cancelaria Prefectului
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu