Astfel, începând de vineri seara,
angajații Direcției pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului au acționat
la nivelul municipiului cu cinci utilaje cu lame și sărărițe, două utilaje cu
lame și rezervoare de clorură, două tractoare cu lame tractate, un utilitar 4x4
pentru zonele înguste și pentru intervenții rapide. Mai mult, au fost
închiriate utilaje de la agenții economici pentru a se putea face față
solicitărilor. S-au consumat până în această seară aproximativ 75 de tone de
sare și 20 de tone de clorură. Stocurile sunt suficiente pentru perioada
următoare. În zilele care urmează se va acționa în special pe microraioane, cartere
și zonele înguste. Pe arterele principale ale municipiului se circula fără
probleme dar în condiții de iarnă, probleme mai există în cartierele limitrofe
și localitățile aparținătoare unde încă se mai intervine și la această
oră.
Totodată, Primăria Reșița face apel către toți
cetățenii, persoane fizice și juridice, asociații de locatari/proprietari,
instituții publice și private și operatori economici să intervină pentru a
degaja zăpada și gheața de pe trotuare și căile de acces asigurând astfel
circulația normală a cetățenilor, în conformitate cu prevederile legislative
privind obligațiile și răspunderile care revin atat autorităților
administrației publice, agenților economici dar și cetățenilor pentru buna
gospodărire a localității, mai precis Hotărârea Consiliului Local nr. 69/2014
privind măsurile pentru buna gospodărire a localități, cap.A, art. c) dar
și a Hotărârii Consiliului Local nr.
95/2016 privind Regulamentul de funcționare a asociațiilor de
locatari/proprietari, cap. III art.16, lit B), alin. (23).
Începând cu data de 17.12.2018,
inspectorii din cadrul Primăriei Municipiului Reșița vor efectua controale pe
raza municipiului urmând a aplica sancțiuni contravenționale, conform legislației
în vigoare, cu amenzi cuprinse între 500-2500 lei.
Biroul de Comunicare și Relații cu Publicul
Primăria Municipiului Reșița
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu