La masa verde!
Inspectorii RAR au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții
nemulțumiți de prestarea serviciilor.
Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu
operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tutur or timp și resurse: CONCILIEREA!Prin urmare,
înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație
care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul
dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor
timpul și resursele de oricefel.
Pe
site-ulwww.rarom.ro , la secțiunea„petiții și reclamații operatori economici”puteți
de astăzi opta pentru CONCILIERE! Dacă preferați
varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța: „Da,
vreau conciliere!„și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt
timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se
găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Soluția menționată
poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR
nereguli care privesc activitățile din piața auto cețin de reparații care sub o
formă sau alta au încălcat legea!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu