3100 români au transformat participarea lor la a noua ediţie a Race for the Cure România în analize medicale gratuite pentru femeile vulnerabile
Cea mai importantă cursă caritabilă dedicată sănătăţii s-a bucurat de susţinerea autorităţilor locale şi centrale, numeroase personalităţi, reprezentaţi ai Corpului Diplomatic la Bucureşti, şcoli şi licee, dar şi de companii care au înţeles importanţa implicării într-o astfel de cauză.
Ediţia din acest an, desfăşurată sub egida Administraţiei Prezidenţiale, sub Patronajul Ambasadei Italiei la Bucureşti, având parteneri instituţionali: Complexul Naţional Sportiv Arcul de Triumf, Federaţia Naţionala de Fotbal, Federaţia Naţională de Rugby, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi Crucea Roşie Română, a adus, pe lângă prezenţa la cursa fizică din Bucureşti, posibilitatea locuitorilor din alte oraşe din ţară sau din diaspora să susţină şi să doneze pentru femeile din România pentru prevenţia şi depistarea cancerului de sân şi de col uterin, prin intermediul platformei europene www.raceforthecure.eu/ro, care va fi activă pentru donaţii până la sfârşitul lunii noiembrie 2023.
Pentru înscrierea unui adult suma donată a fost de 60 de lei, care se va transforma într-un test Babeş-Papanicolau, iar 4 înscrieri reprezintă o mamografie gratuită pentru o femeie vulnerabilă, oferite prin Unitatea Medicală Mobilă Renaşterea sau pacientelor oncologice la Centrul Medical de Excelenţă Renaşterea din Bucureşti.
Fundaţia Renaşterea a pregătit surprize pentru toate categoriile de vârste şi două tombole: una pentru participanţii la cursa de alergare/ plimbare, dar şi una dedicată învingătoarelor în lupta cu cancerul, care au luat parte la evenimentul din acest an pe Stadionul Naţional Arcul de Triumf. Premiile la cele două tombole au constat în: bijuterii oferite de Kultho forever Diamonds, un weekend pentru două persoane la Poiana Braşov oferit de Ana Hotels, un weekend pentru două persoane la Eforie Nord oferit de Ana Hotels Europa, vouchere valorice oferite de Hervis, voucherFred Astaire Dance Studio Bucureşti.
Pentru toţi cei prezenţi au fost pregătite: program de încălzire pe muzică, jocuri distractiv-educative pentru copii, fotografii la minut, dar şi momente inedite de petrecere a timpului alături de familie, prieteni şi alţi cunoscuţi.
Ca şi în ediţiile anterioare şi în acest an a fost apreciată competiţia între echipe (licee, ambasade, companii) pentru cea mai numeroasă echipă de voluntari, cea mai gălăgioasă, amuzant costumată, generoasă sau inimoasă echipă. Au participat 115 echipe, printre care s-au numărat şi Echipele Ambasadei Italiei şi a Statelor Unite.
Premiile echipelor câştigătoare au fost oferite de Membrele Boardului Fundaţiei Renaşterea: Mihaela Geoană, Cristiana Copos, Veronica Savanciuc, Camelia Şucu, Andreea Mihai, Adriana Cazacu, Amalia Năstase şi directorul fundaţiei - Cătălina Negară
Trofeele Team for the Cure au fost oferite pentru: Ambasada Italiei - cea mai numeroasă echipa de Ambasadă, Allianz Trade - cea mai numeroasă echipă a unei companii, Echipa Jean Monnet - Cea mai numeroasă echipă a unei şcoli, Echipa Catena Racing Team - Cea mai inimoasă echipă, Liceul ICHB - Cea mai numeroasă echipă de voluntari, Echipa ZAZU - Cea mai generoasă echipă, Cec Bank Ranning Team - Cea mai gălăgioasă echipă, Happy Walks - cea mai inedit costumată echipă.
Mulţumim pentru implicare partenerilor, sponsorilor şi susţinătorilor evenimentului Race for the Cure România 2023, organizat sub patronajul Ambasadei Italiei la Bucureşti:
Parteneri instituţionali: Complexul Naţional Sportiv Arcul de Triumf, Federaţia Romană de Rugby, Comitetul Olimpic şi Sportiv Roman, Societatea Naţională de Cruce Roşie
Sponsor Diamond: Kultho, Fundaţia Superbet
Sponsor Gold: Catenă, Gilead, MSD
Sponsor Bronze: Banca Transilvania, Novartis, Cec Bank, Pfizer, Roche, Astrazeneca, Kpmg Legal
Susţinători: Coca Cola, Hervis, Ana Hotels Poiana Braşov, Ana Hotels Europa Eforie Nord, Granini, Fred Astaire Dance Studio Bucharest.
Partener media principal: PRO TV
Parteneri media: TVR, Agerpres, Antena 3, Trinitas TV, Senso TV, Magic Fm, KISS Fm, Rock Fm, United Media, Alist Magazine, Ringier, Avantaje, ELLE.
Race for the Cure
Race for the Cure reprezintă cel mai important eveniment global de conştientizare, educare şi strângere de fonduri pentru cancerul de sân. Inaugurată în anul 1983, Komen Race for the Cure a evoluat de la o cursă cu 800 participanţi în Dallas, la peste 150 de curse, pe 4 continente, cu peste 1.6 milioane de participanţi în întreaga lume.
Pentru Fundaţia Renaşterea, acest eveniment reprezintă, în egală măsură, un bun prilej de a promova mesaje pentru prevenirea şi depistarea precoce a cancerului, de a reaminti femeilor ca cel mai bun tratament este prevenţia, iar informarea corectă, sportul şi optimismul, sunt reţeta propriei noastre sănătăţi. Primele opt ediţii ale evenimentului s-au bucurat de participarea a peste 21.100 de persoane, din care peste 500 învingătoare în lupta cu cancerul.
*** Informaţii despre Fundaţia Renaşterea
Fundaţia Renaşterea este o organizaţie neguvernamentală, înfiinţată în anul 2001, care a primit statut de Organizaţie de Utilitate Publica în anul 2007. Misiunea Fundaţiei Renaşterea este aceea de a promova importanta prevenţiei şi depistării precoce a cancerului de sân şi de col uterin, de a oferi investigaţii medicale gratuite şi consiliere pacienţilor oncologici.
În ultimii 21 ani, Fundaţia Renaşterea a obţinut rezultate remarcabile în ceea ce priveşte informarea femeilor din România, despre importanţa depistării precoce a cancerului şi a oferit peste 115.000 de investigaţii medicale în cele două centre medicale pe care le deţine în Bucureşti. În plus, cu susţinerea partenerilor săi, Fundaţia a achiziţionat şi operat două Unităţi Medicale Mobile care au oferit în regim de gratuitate investigaţii pentru 27.870 de femei ce locuiesc în zone rurale, unde rata mortalităţii este crescută din cauza depistării tardive a afecţiunilor. Majoritatea femeilor sunt diagnosticate cu cancer în stadii avansate, din cauza lipsei informaţiilor şi a barierelor de ordin geografic şi financiar.
Cea mai importantă cursă caritabilă dedicată sănătăţii s-a bucurat de susţinerea autorităţilor locale şi centrale, numeroase personalităţi, reprezentaţi ai Corpului Diplomatic la Bucureşti, şcoli şi licee, dar şi de companii care au înţeles importanţa implicării într-o astfel de cauză.
Ediţia din acest an, desfăşurată sub egida Administraţiei Prezidenţiale, sub Patronajul Ambasadei Italiei la Bucureşti, având parteneri instituţionali: Complexul Naţional Sportiv Arcul de Triumf, Federaţia Naţionala de Fotbal, Federaţia Naţională de Rugby, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi Crucea Roşie Română, a adus, pe lângă prezenţa la cursa fizică din Bucureşti, posibilitatea locuitorilor din alte oraşe din ţară sau din diaspora să susţină şi să doneze pentru femeile din România pentru prevenţia şi depistarea cancerului de sân şi de col uterin, prin intermediul platformei europene www.raceforthecure.eu/ro, care va fi activă pentru donaţii până la sfârşitul lunii noiembrie 2023.
Pentru înscrierea unui adult suma donată a fost de 60 de lei, care se va transforma într-un test Babeş-Papanicolau, iar 4 înscrieri reprezintă o mamografie gratuită pentru o femeie vulnerabilă, oferite prin Unitatea Medicală Mobilă Renaşterea sau pacientelor oncologice la Centrul Medical de Excelenţă Renaşterea din Bucureşti.
Fundaţia Renaşterea a pregătit surprize pentru toate categoriile de vârste şi două tombole: una pentru participanţii la cursa de alergare/ plimbare, dar şi una dedicată învingătoarelor în lupta cu cancerul, care au luat parte la evenimentul din acest an pe Stadionul Naţional Arcul de Triumf. Premiile la cele două tombole au constat în: bijuterii oferite de Kultho forever Diamonds, un weekend pentru două persoane la Poiana Braşov oferit de Ana Hotels, un weekend pentru două persoane la Eforie Nord oferit de Ana Hotels Europa, vouchere valorice oferite de Hervis, voucherFred Astaire Dance Studio Bucureşti.
Pentru toţi cei prezenţi au fost pregătite: program de încălzire pe muzică, jocuri distractiv-educative pentru copii, fotografii la minut, dar şi momente inedite de petrecere a timpului alături de familie, prieteni şi alţi cunoscuţi.
Ca şi în ediţiile anterioare şi în acest an a fost apreciată competiţia între echipe (licee, ambasade, companii) pentru cea mai numeroasă echipă de voluntari, cea mai gălăgioasă, amuzant costumată, generoasă sau inimoasă echipă. Au participat 115 echipe, printre care s-au numărat şi Echipele Ambasadei Italiei şi a Statelor Unite.
Premiile echipelor câştigătoare au fost oferite de Membrele Boardului Fundaţiei Renaşterea: Mihaela Geoană, Cristiana Copos, Veronica Savanciuc, Camelia Şucu, Andreea Mihai, Adriana Cazacu, Amalia Năstase şi directorul fundaţiei - Cătălina Negară
Trofeele Team for the Cure au fost oferite pentru: Ambasada Italiei - cea mai numeroasă echipa de Ambasadă, Allianz Trade - cea mai numeroasă echipă a unei companii, Echipa Jean Monnet - Cea mai numeroasă echipă a unei şcoli, Echipa Catena Racing Team - Cea mai inimoasă echipă, Liceul ICHB - Cea mai numeroasă echipă de voluntari, Echipa ZAZU - Cea mai generoasă echipă, Cec Bank Ranning Team - Cea mai gălăgioasă echipă, Happy Walks - cea mai inedit costumată echipă.
Mulţumim pentru implicare partenerilor, sponsorilor şi susţinătorilor evenimentului Race for the Cure România 2023, organizat sub patronajul Ambasadei Italiei la Bucureşti:
Parteneri instituţionali: Complexul Naţional Sportiv Arcul de Triumf, Federaţia Romană de Rugby, Comitetul Olimpic şi Sportiv Roman, Societatea Naţională de Cruce Roşie
Sponsor Diamond: Kultho, Fundaţia Superbet
Sponsor Gold: Catenă, Gilead, MSD
Sponsor Bronze: Banca Transilvania, Novartis, Cec Bank, Pfizer, Roche, Astrazeneca, Kpmg Legal
Susţinători: Coca Cola, Hervis, Ana Hotels Poiana Braşov, Ana Hotels Europa Eforie Nord, Granini, Fred Astaire Dance Studio Bucharest.
Partener media principal: PRO TV
Parteneri media: TVR, Agerpres, Antena 3, Trinitas TV, Senso TV, Magic Fm, KISS Fm, Rock Fm, United Media, Alist Magazine, Ringier, Avantaje, ELLE.
Race for the Cure
Race for the Cure reprezintă cel mai important eveniment global de conştientizare, educare şi strângere de fonduri pentru cancerul de sân. Inaugurată în anul 1983, Komen Race for the Cure a evoluat de la o cursă cu 800 participanţi în Dallas, la peste 150 de curse, pe 4 continente, cu peste 1.6 milioane de participanţi în întreaga lume.
Pentru Fundaţia Renaşterea, acest eveniment reprezintă, în egală măsură, un bun prilej de a promova mesaje pentru prevenirea şi depistarea precoce a cancerului, de a reaminti femeilor ca cel mai bun tratament este prevenţia, iar informarea corectă, sportul şi optimismul, sunt reţeta propriei noastre sănătăţi. Primele opt ediţii ale evenimentului s-au bucurat de participarea a peste 21.100 de persoane, din care peste 500 învingătoare în lupta cu cancerul.
*** Informaţii despre Fundaţia Renaşterea
Fundaţia Renaşterea este o organizaţie neguvernamentală, înfiinţată în anul 2001, care a primit statut de Organizaţie de Utilitate Publica în anul 2007. Misiunea Fundaţiei Renaşterea este aceea de a promova importanta prevenţiei şi depistării precoce a cancerului de sân şi de col uterin, de a oferi investigaţii medicale gratuite şi consiliere pacienţilor oncologici.
În ultimii 21 ani, Fundaţia Renaşterea a obţinut rezultate remarcabile în ceea ce priveşte informarea femeilor din România, despre importanţa depistării precoce a cancerului şi a oferit peste 115.000 de investigaţii medicale în cele două centre medicale pe care le deţine în Bucureşti. În plus, cu susţinerea partenerilor săi, Fundaţia a achiziţionat şi operat două Unităţi Medicale Mobile care au oferit în regim de gratuitate investigaţii pentru 27.870 de femei ce locuiesc în zone rurale, unde rata mortalităţii este crescută din cauza depistării tardive a afecţiunilor. Majoritatea femeilor sunt diagnosticate cu cancer în stadii avansate, din cauza lipsei informaţiilor şi a barierelor de ordin geografic şi financiar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu