
Încă de la începutul acestei luni,
Poșta Română a alocat resurse suplimentare pentru a face față vârfului de
activitate, din această perioadă și a putea livra, zilnic, toate coletele comandate
pe site-urile partenerilor noștri, în perioada evenimentului
Black Friday.
“Le
recomand tuturor cumpărătorilor să apeleze cu încredere la serviciile Poştei
Române de Black Friday. Pentru al șaselea an
consecutiv, demonstrăm că suntem un partener serios şi
consecvent, atât pentru companii, cât şi pentru persoane fizice și vom arăta clienţilor noştri că Poşta Română oferă servicii
de calitate şi eficiente”, a declarat Valentin Ștefan, Director General
Cu un singur click, clienţii pot alege
serviciile Poştei Române de Black Friday, şi nu numai. Operatorul naţional de
servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerilor la sediul
subunităţilor poştale participante. Lista oficiilor cu program prelungit, în
această perioadă, se regăseste pe site-ul companiei, accesând link-ul: https://www.posta-romana.ro/gaseste-oficiu-postal.html.
Totodată, coletele vor ajunge și direct la ușa clienților, în fiecare localitate
din România prin rețeaua de transport dedicată, care va asigura livrarea. Expediţiile
sunt monitorizate în sistem Track&Trace
pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.
Poşta Română te anunţă prin SMS când a sosit coletul la
oficiul poştal din apropiere sau vei primi notificarea prin SMS privind
contactarea telefonică pentru confirmarea zilei de livrare a trimiterii la ușa
ta.
Destinatarii sunt avizaţi de către
Poşta Română, printr-un SMS, pentru fiecare colet, în momentul în care acesta
ajunge în oficiul ales de client sau când livrarea la ușa destinatarului se
apropie. Le comunicăm clienţilor: numărul AWB al trimiterii, numărul şi
programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost
deja achitată online, cu cardul. Coletele conţinând comenzile efectuate în perioada Black Friday şi livrate în oficii vor fi păstrate până
la 10 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate, în funcție opțiunea
partenerului de contract. Deasemenea, clientul are opţiunea deschiderii
coletului pentru verificarea conţinutului. Livrarea coletelor se face la sediul
oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate
sau door to door în toate localitățile din România. Totodată, clientul are posibilitatea
de a returna coletul, timp de 30 de zile, prin intermediul celor peste 600 de subunități
dedicate.
Compartiment Comunicare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu