Acestea
se eliberează elevilor pe baza carnetelor de elev, respectiv
studenţilor pe baza legitimaţiilor de reducere transport, vizate pentru
anul şcolar în curs, pentru deplasare pe ruta solicitată, cu
valabilitate din orice zi a lunii.
Tarife comparative:
Exemplu rute
|
Tarife pentru tren REGIO
|
|
Pt. abonament lunar adult
(42 călătorii)
|
Pt. abonament lunar elevi/studenţi
|
|
11-20 km
Buftea –Bucureşti
Mogoşoaia –Bucureşti
Curtici – Arad
Apahida – Cluj Napoca
Barboşi – Galaţi
|
84,00 lei
|
42,00 lei
|
21-30 km
Podu Olt – Sibiu
Cărpiniş – Timişoara
|
94,50 lei
|
47,25 lei
|
31-40 km
Sf Gheorghe – Braşov
Brăila – Galaţi
Luduş – Târgu Mureş
|
115,50 lei
|
57,75 lei
|
41-50 km
Medgidia – Constanţa
Piatra Olt – Craiova
Roman – Bacău
Huedin – Cluj Napoca
Buhăieşti – Iaşi
|
147,00 lei
|
73,50 lei
|
51- 60 km
Ploieşti –Bucureşti
Videle –Bucureşti Nord
Timişoara – Arad
Lugoj – Timişoara
Caracal – Craiova
Dej – Cluj Napoca
|
157,50 lei
|
78,75 lei
|
71-80 km
Târgovişte –Bucureşti
Urziceni – Bucureşti
Paşcani – Iaşi
|
231,00 lei
|
115,50 lei
|
De asemenea, pasagerii au la dispoziţie şi alte tipuri de abonamente :
- abonamente lunare cu număr nelimitat de călătorii, la trenuri: Regio, InterRegio, Intercity, se emit la clasa a 2-a, până la distanţa de 300 km.
- abonamente săptămânale cu număr nelimitat de călătorii, la toate categoriile de trenuri, se emit la clasa a 2-a, până la distanţa de 300 km.
- abonamentul lunar valabil 5, 10 sau 15 zile într-o lună calendaristică, cu reduceri de până la 45%, se emit pentru trenuri de orice rang, la clasa a 2-a, pe distanțe de până la 1.000 km.
Mai multe informaţii pe www.cfrcalatori.ro sau la numărul de telefon 021.319.0358 (Biroul Relaţii cu Publicul din Gara de Nord Bucureşti).
Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A. este
operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul
public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector
strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a
persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de
siguranță.
Politica
pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este
asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate,
cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru
toate categoriile de cetăţeni.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu