'Ideea deschiderii ghișeului Doraly a început să prindă
contur în primăvara acestui an. Există o comunitate întreagă de cetățeni
străini, în special chinezi, în zona comercială a județului Ilfov, care au
nevoie de servicii poștale dintre cele mai diverse. Pe de o parte, consumatori
cu diverse nevoi personale — în special pe zona de coletărie și transfer de
bani — și, pe de altă parte, firme cu nevoi de business. Mizăm și pe faptul că
avem servicii internaționale la tarife extrem de competitive și pe cifrele de
trafic poștal România — China, care arată volume semnificative', a declarat
Alexandru Brătianu, șeful Departamentului de Marketing al Poștei Române.
Astfel, ghișeul Doraly, care aparține de Oficiul Poștal
Voluntari, oferă servicii complete: colete externe și interne, corespondență, mandate
poștale, e-mandat, mandat online, transfer de bani prin operatori parteneri ai
Poștei Române, Prioripost și plata facturilor. Programul ghișeului este de Luni
până Vineri, între orele 9:00 — 16:30.
În primul semestru al acestui an, prin Poșta Română s-au
expediat, către China, aproximativ 9.850 de colete poștale, un volum cu 6% mai
mare decât cel înregistrat în 2014 pe același segment. La sosirile din extern
China, către România, s-a înregistrat un volum de aproape 1.000 de bucăți. În
același interval, ieșirile de corespondență către China s-au ridicat la 1,5
tone, iar intrările — la 11 tone.
Despre Poșta Română: Poșta Română este o companie
națională înființată conform Legii 31/1990, și nu o instituție publică. Ea
funcționează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că își formează singură
veniturile din contracte comerciale și, prin urmare, se autofinanțează. Poșta
Română este deținută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea
Informațională, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în
proporție de 25%. Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel
național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează,
în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de
serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de
rețeaua poștală proprie. Compania a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8
milioane de lei (5 milioane de euro), după cinci ani de pierderi.
Compartiment Comunicare și Relații Publice

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu