Un training într-un concern internaţional, un examen reuşit
şi un certificat de participare sunt argumentele cheie pentru cărăşenii care au
încheiat prima serie de cursuri la nou înfiinţata Netex Academy. Zece
persoane au absolvit la sfârşitul săptămânii trecute cursul gratuit de
dezvoltare profesională pentru operatori call center.
Ratarea unui prim curs poate
însemna doar o amânare cu două săptămâni şi o deschidere spre unul următor:
În 24 martie va începe un nou curs de acest gen la Reşiţa, iar înscrierile au început deja.
În 24 martie va începe un nou curs de acest gen la Reşiţa, iar înscrierile au început deja.
Cursul constă în cinci zile de pregătire
(de luni până vineri, între orele 9 – 17) cu formatori de la secţia
training&managementul calităţii de la firma Netex, cu sediul în Reşiţa.
Participanţii au posibilitatea de a depune un CV pentru un loc de muncă la
Netex.
Pentru participarea la cursuri sunt necesare cunoştinţe
minime de operare PC. Documentele necesare înscrierii sunt cazierul judiciar şi
o atestare că solicitantul este apt din punct de vedere medical.
Înscrierea se realizează printr-un CV trimis online la academy@netex.ro,
după care persoana interesată va fi programată pentru a efectua formalităţile
de înscriere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu