miercuri, 7 noiembrie 2012

Întâlnire directori

Primăria Municipiului Reşiţa, prin primar Mihai Stepanescu, a convocat directorii unităţilor de învăţământ din oraş în şedinţă operativă pentru eficientizarea procesului de învăţământ şi o mai bună gestionare a problemelor. La întâlnire au participat primarul Mihai Stepanescu, viceprimarul Ioan Crina, inspectorii generali adjuncţi ai ISJ Caraş-Severin Ioan Benga şi Nicolae Grindeanu, factori de decizie din cadrul Primăriei şi

reprezentanţii conducerii fiecărei instituţii de învăţământ.
S-a pus accent pe Legea 61 a Învăţământului privind analiza costului/elev. Conform situaţiei prezentate, multe dintre cele 23 de unităţi de învăţământ din oraş au depăşit fondurile alocate şi au nevoie de suplimentarea bugetului pentru a acoperi cheltuielile ce se impun până la sfârşitul anului 2012. Singura variantă pentru a obţine sume suplimentare este rectificarea bugetară anunţată pentru această săptămână şi pentru care s-au făcut demersurile necesare.
De asemenea, municipalitatea şi-a exprimat aprecierea pentru unităţile care, în timpul vacanţei de vară, au redus semnificativ consumul utilităţilor (apă, energie electrică, gaz) şi şi-a exprimat nemulţumirea faţă de alte unităţi în care costurile pentru utilităţi a fost unul mult prea mare în perioada vacanţei. Primarul Reşiţei, Mihai Stepanescu a prezentat o analiză amănunţită în acest sens.
Directorii prezenţi au primit recomandarea de a ţine cont de societăţile care au terenuri închiriate pe spaţiul unităţilor şi care nu şi-au achitat datoriile aferente, dar şi să se îndrepte relaţiile comerciale. Problema banilor este majoră, în condiţiile în care cheltuielile vor creşte odată cu intrarea în sezonul rece.
La finalul şedinţei, care a durat aproximativ 3 ore, conducerea fiecărei unităţi a prezentat problemele şi neajunsurile cu care se confruntă, astfel încât Primăria Municipiului Reşiţa şi Inspectoratul Şcolar Judeţean să dispună măsurile care se impun în fiecare dintre situaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu