Campania naţională de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării sexuale
"Distruge zidul indiferenţei! Traficul de persoane poate fi prevenit.", la final
Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane (A.N.T.I.P.) a implementat, în perioada februarie - septembrie 2019, campania naţională de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării sexuale "Distruge zidul indiferenţei! Traficul de persoane poate fi prevenit".
Mesajul campaniei a fost "Cererea de servicii sexuale conduce la creşterea victimizării. Folosirea serviciilor unei victime a traficului de persoane este pedepsită de lege."
Campania s-a derulat în cadrul proiectului Reducerea amplitudinii traficului de persoane printr-o mai bună informare a cetăţenilor - ROFSIP2016OS5A10P02, ce se implementează la nivel naţional, pe o perioadă de 36 de luni.
Partenerii A.N.T.I.P. din cadrul proiectului sunt: Ministerul Afacerilor Externe (M.A.E.), Ministerul Educaţiei Naţionale (M.E.N.), Ministerul pentru Românii de Pretutindeni (M.p.R.P.), Asociaţia Ecumenică a Bisericilor din România - AIDRom, Asociaţia eLiberare şi Fundaţia World Vision România.
Principalele activităţi de implementare a campaniei au constat în:
- Organizarea a zece întâlniri directe cu reprezentanţii grupului ţintă (elevi cu vârste cuprinse între 8 şi 18 ani, specialişti din domeniul prevenirii şi combaterii traficului de persoane) în judeţele Bacău, Călăraşi, Dolj, Galaţi şi Prahova la care a participat o echipa mixtă, formată din reprezentanţi ANITP şi specialişti ai instituţiilor şi organizaţiilor partenere în cadrul campaniei;
- Realizarea celor peste 63.000 de materiale de promovare a mesajului antitrafic al campaniei;
- Realizarea şi difuzarea unor materiale audio-video (film documentar, spot audio-video, spot audio) privind problematica traficului de persoane în scopul exploatării sexuale. Atât moderarea acestora, cât şi transmiterea mesajului campaniei au fost realizate de către ADDA - cântăreaţa Ada Alexandra Moldovan.
- Difuzarea materialelor multi-media la posturile naţionale şi locale de radio şi TV, reţele de televiziune cu circuit închis (transport în comun, aeroporturi, mall-uri, supermarket-uri), în presa online, în mediile Facebook şi Youtube, pe paginile web ale ANITP şi ale partenerilor.
- Organizarea unui număr de 43 de mese rotunde, la care au participat instituţii guvernamentale, ONG-uri şi autorităţi locale cu atribuţii în prevenirea şi combaterea traficului de persoane şi al asistenţei şi protecţiei acordate victimelor, precum şi reprezentanţi ai presei.
- Diseminarea materialelor de campanie în cadrul activităţilor de prevenire desfăşurate de specialiştii Centrelor Regionale ale A.N.I.T.P., în vederea susţinerii şi completării întâlnirilor directe cu reprezentanţii grupului ţintă.
Campania s-a adresat minorilor cu vârste cuprinse între 8 şi 18 ani, cu precădere persoane de sex feminin; persoanelor fizice şi juridice susceptibile să utilizeze serviciile unei victime a traficului de persoane exploatate sexual; reprezentanţilor instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane; multiplicatorilor de opinie (reprezentanţi mass-media) şi publicului larg.
Pentru implementarea campaniei, au fost desfăşurate peste 1290 de activităţi de prevenire, care au înregistrat un număr de aproximativ 95.000 de beneficiari direcţi. În urma difuzării materialelor audio şi video (film documentar şi spoturi) prin intermediul diferitelor canale - posturi naţionale şi locale de Radio şi TV, presa online, Facebook, YouTube, pagini web etc. - a fost înregistrat un număr de aproximativ 5.000.000 de beneficiari indirecţi.
Activităţile derulate de reprezentanţii M.A.E. şi M.p.R.P. au facut posibilă transmiterea mesajului antitrafic al campaniei şi către comunităţile de cetăţeni români din afara graniţelor ţării.
Implicarea presei şi a altor multiplicatori de opinie în difuzarea mesajului campaniei a asigurat o creştere a gradului de informare şi conştientizare faţă de problematica traficului de persoane.
Numărul mare al beneficiarilor activităţilor de prevenire desfăşurate, informaţiile transmise şi canalele de comunicare utilizate au asigurat informarea, conştientizarea şi sensibilizarea populaţiei cu privire la traficul de persoane, atingându-se astfel în totalitate obiectivele campaniei.
Informaţii de background:
- Despre proiect:
Proiectul îşi propune dezvoltarea a trei campanii de informare în scopul reducerii cererii şi ofertei asociate tuturor tipurilor de exploatare, combaterea stereotipurilor şi prejudecăţilor care vizează victimele traficului de persoane şi creşterea implicării în activităţile de prevenire a multiplicatorilor de opinie.
Proiectul este finanţat prin Fondul pentru Securitate Internă, componenta Cooperare Poliţienească, având ca obiectiv general creşterea gradului de informare şi conştientizare a populaţiei în ansamblu şi a grupurilor de risc privind implicaţiile traficului de persoane, având o valoare totală de 1.294.963 lei (fără TVA), din care:
- 75% - 971.222 lei (fără TVA) - finanţare externă nerambursabilă din Fondul pentru Securitate Internă;
- 25% - 323.741 lei (fără TVA) - cofinanţare naţională.
Link-uri utile:
http://anitp.mai.gov.ro/proiect-isf02/
Spotul campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=Vu7B_o-hCFk
Filmul documentar: https://www.youtube.com/watch?v=IAXPZpabjf0&t=1s
- Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane evaluează şi monitorizează, la nivel naţional, activitatea desfăşurată în domeniul luptei împotriva traficului de persoane de către instituţiile publice şi organizaţiile neguvernamentale, îndeplinind rolul de raportor naţional.

Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
RăspundețiȘtergere1) Vraji de dragoste
2) Vraji de dragoste pierdute
3) Vraji de divor?
4) Vraji de casatorie
5) Vraja de legare.
6) Vraji de rupere
7) Alunga un iubit trecut
8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
9) dori?i sa va satisface?i iubitul
Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
ogagakunta@gmail.com