miercuri, 10 octombrie 2018

ANUNT ANGAJARE GAL REȘIȚA

ASOCIAȚIA GRUPUL DE ACȚIUNE LOCAL REȘIȚA
Mun. Reșița, str. Petru Maior nr. 2, camera 3310, jud. Caraș-Severin Nr. 
38/08.10.2018

Asociația Grupul de Acțiune Local Reșița organizează concurs de dosare pentru ocuparea următoarelor posturi:



MANAGER GAL / MANAGER PROIECT - 4 ore/zi, perioadă determinată, pâna la 
sfârșitul perioadei de implementare a Strategiei de Dezvoltare Locală a 
Municipiului Reșița.

EXPERT TEHNIC 1 — 4 ore/zi, perioadă determinată, până la sfărșitul 
perioadei de implementare a SDL.

EXPERT TEHNIC 2 — 4 ore/zi, perioadă determinată, până la sfârșitul 
perioadei de implementare a SDL.


Condiții de participare:


Manager GAL/proiect (242101)

Studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licență, 
respectiv studii universitare de licentă absolvite cu diploma;

Experiență managerială generală — 5 ani;

Experiență specifică managementului de proiect — minim 2 ani (experiență 
în scrierea și/sau implementarea de proiecte pe POR și POCU);


Curs Manager proiect.


Expert tehnic 1 (242213 — expert accesare fonduri structurale și de 
coeziune europene)

Studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licență, 
respectiv studii universitare de licența absolvite cu diploma;

Experiență solicitată — 2 ani, în redactarea documentelor necesare 
scrierii/ implementării proiectelor europene;


Expert tehnic 2 (214210 — expert inginer constructii civile)

Studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licență, 
respectiv studii universitare de licență absolvite cu diploma în 
domeniul tehnic;

Experiență solicitată — 5 ani în întocmire/verificare/monitorizare de 
documentații tehnice (SF, DALI, PT)


Probele de concurs sunt:

1. Selecția dosarelor

2. Interviul

Documente necesare pentru depunerea dosarului:

- curriculum vitae

- carte de identitate în copie

- diplome de studii, cursuri și alte calificări, documente care atestă 
nivelul studiilor

solicitate

- documente justificative pentru experiența profesională (recomandări, 
contracte de muncă, fișe de post)

- cazier judiciar

Dosarele se depun la sediul Direcției Dezvoltare Locală și 
Institutională din cadrul Primăriei Reșița, str. Libertății 18-22, până 
în data de 15.10.2018, ora 16.

Selecția dosarelor se va efectua de câtre Comisia de Selecție organizată 
la nivelul GAL prin Hotărarea AGA nr. 5/17.05.2018, în termen de 5 zile 
lucrătoare.

Candidații admiși în urma selecției de dosare vor susține un interviu în 
perioada 23-26 octombrie 2018.




PREȘEDINTE ASOCIAȚIE

POPA IOAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu