sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Sesizările și solicitările primite



Primăria Municipiului Reșița dorește să asigure cetățenii municipiului de faptul că, și în continuare, va trata cu maximă seriozitate și profesionalism toate sesizările și solicitările primite.
Pe această cale, administrația publică locală își exprimă disponibilitatea și solicitudinea în soluționarea problemelor semnalate, în măsura competențelor legale.
Cetățenii au la dispoziție următorul număr de telefon - 0255 221 964 sau adresa de e-mail - resita@primariaresita.ro.
De asemenea, menționăm că audiențele susținute de Aparatul de specialitate al Primarului se desfășoară după următorul program:

      Miercuri, ora 10:00 – domnul Viceprimar Crina Ioan
      Joi, ora  10  - domnul Viceprimar Voina Lucian
      Vineri, ora 10  -  domnul Secretar Bucur Lucian.
Pentru a participa la audiențe, persoanele interesate trebuie să se înscrie  personal la Centrul de informare şi Relaţii cu publicul, situat la parterul Primăriei Municipiului Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1A.


Cabinet Primar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu