vineri, 21 decembrie 2012

Proiect ECSPO

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Caraş-Severin derulează proiectul „Eficienţă şi calitate în Serviciile Publice de Ocupare - ECSPO” , proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional
Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 .
            Proiectul se derulează în parteneriat cu 5 Agenţii Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă din ţară: AJOFM Mehedinţi, AJOFM Timiş, AJOFM Arad, AJOFM Gorj şi AJOFM Alba, cu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administraţia Publică Locală Timişoara şi cu un partener transnaţional : VUC Storstrom din Danemarca . Durata de implementare a proiectului este de 36 luni, începând cu data de 01.08.2011.
            Obiectivul acestui proiect îl reprezintă creşterea nivelului de competenţe şi abilităţi profesionale a personalului SPO, în vederea îmbunătăţirii calităţii, eficienţei serviciilor de ocupare, utilizând o strategie eficientă de formare profesională continuă, adaptată dinamicii pieţei muncii.
            Proiectul se adresează unui grup ţintă format din  angajaţi ai SPO din cele 6 agenţii pentru ocuparea forţei de muncă , valoarea totală a proiectului fiind de 3.677.035 lei, din care 732.243 lei este contribuţia solicitantului.
In cursul anului 2012, conform graficului de desfăşurare a activităţilor din proiect, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Caraş-Severin a organizat  Conferinţa de promovare a proiectului „Eficienţă şi calitate în Serviciile Publice de Ocupare - ECSPO”, la care au participat reprezentanţi ai partenerilor din proiect, reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, precum şi reprezentanţi mass-media. 
De asemenea, s-au derulat la Băile Herculane cursurile de formare şi specializare pentru îmbunătăţirea competenţelor specifice pentru echipa C.A.D.R.U. (Competențe și abilități în dezvoltarea resurselor umane):  evaluator de competenţe , mentorat şi manager îmbunătăţire procese.
Începând cu anul 2013, fiecare mentor va fi responsabil de transmiterea cunoştinţelor specifice domeniilor de intervenţie stabilite în strategie şi va prelucra aceste informaţii în grupurile de lucru formate din ceilalţi angajaţi SPO. De asemenea, se vor desfăşura activităţi formative pentru îmbunătăţirea competenţelor şi abilităţilor profesionale a 200 de angajaţi SPO, la următoarele cursuri de specializare: agent ocupare, consultant în domeniul forţei de muncă, consilier orientare profesională şi cursuri TIC, iar un număr de 180 angajaţi ai SPO vor beneficia de mentorat în vederea dezvoltării competenţelor şi abilităţilor socio-profesionale specifice, urmărindu-se în mod deosebit dezvoltarea competenţelor de comunicare şi dezvoltare a planurilor individuale de acţiune.
Informaţii suplimentare despre derularea proiectului  pot fi obţinute de la   d-na Linţa Liliana – manager de proiect, tel 0255/212160, caras_severin@ajofm.anofm.ro.
Manager de proiect,
                                  LINŢA LILIANA
                                     
                               DIRECTOR EXECUTIV
                                                                       CAIUS ISAC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu